Witam, posiadam Golfa "jedynke" poj. 1.1, benzyna z roku 1983.
Pierwszy moj problem to jest bardzo duze zużycie paliwa ponad 12 litrów na 100 km! w cyklu mieszanym. Może jest źle gaźnik ustawiony, albo nie wiem... Czy ma wymiana filtru powietrza cos pomoze, gdyz filtr jest w stanie dostatecznym ze tak powiem...? Poradźcie mi bo wlewam w niego wlewam caly czas benzyne, nie dlugo pojde z torbami.
Drugi mój problem dotyczy gaśnięcia Golfa gdy wrzucam na luz i hamuje.
Czytalem tu na forum, jeden z uzytkownikow ma podobny problem ale w sytuacji gdy jego golf jest na LPG i jest to wersja "III" tegoż samochodu, piszą że przy wejściu na "luz" silnik dostaje za dużo powietrza i gaśnie. Nie wiem, czy to może być coś podobnego w moim Golfie.
A może te moje dwa problemy są ze sobą jakoś powiązane?
Jeżeli możecie mi pomóc byłbym serdecznie wdzięczny.
Dziękuję bardzo za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
Prosze o pomoc, Golf 1, 1.1 - 1983r. Problemy...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Na sam początek wymień filtr powietrza skoro, jak sam stwierdziłeś, jest w stanie dostatecznym - powinno dosyć istotnie pomóc. Później wyreguluj gaźnik, możesz jeszcze zapodać nowe kable WN i świece.
Co do gaśnięcia po wrzuceniu na luz to może być wina nieszczelnych rurek od podciśnienia - mam podobny problem u siebie. Jak jest zimny i jadę na ssaniu to przy wrzuceniu na luz lubi sobie zgasnąć. Jak się rozgrzeje to problem znika. Muszę się w końcy za to wziąć, bo mnie to do szewskiej pasji doprowadza
Co do gaśnięcia po wrzuceniu na luz to może być wina nieszczelnych rurek od podciśnienia - mam podobny problem u siebie. Jak jest zimny i jadę na ssaniu to przy wrzuceniu na luz lubi sobie zgasnąć. Jak się rozgrzeje to problem znika. Muszę się w końcy za to wziąć, bo mnie to do szewskiej pasji doprowadza
Było:
- VW Golf MK1 rocznik 1983 cacuszko po remoncie
- VW Golf MK2 rocznik 1988 Special GT na glebie
Jest:
- MK2 GTI 16V Midnight Blue BLOS Edition
- VW Golf MK1 rocznik 1983 cacuszko po remoncie
- VW Golf MK2 rocznik 1988 Special GT na glebie
Jest:
- MK2 GTI 16V Midnight Blue BLOS Edition
Nie mylisz się
Na analizie porządnie Ci wyregulują gaźnik
Daj znać czy coś się poprawiło (szczególnie po wymianie filtra i regulacji powinno Ci spaść spalanie)
pzdr
Na analizie porządnie Ci wyregulują gaźnik
Daj znać czy coś się poprawiło (szczególnie po wymianie filtra i regulacji powinno Ci spaść spalanie)
pzdr
Było:
- VW Golf MK1 rocznik 1983 cacuszko po remoncie
- VW Golf MK2 rocznik 1988 Special GT na glebie
Jest:
- MK2 GTI 16V Midnight Blue BLOS Edition
- VW Golf MK1 rocznik 1983 cacuszko po remoncie
- VW Golf MK2 rocznik 1988 Special GT na glebie
Jest:
- MK2 GTI 16V Midnight Blue BLOS Edition
jaki masz gaznik ? orzeczytaj jego nazwe i podaj .. niestety regulacja ci chyba nic nie pomoze:D znam to z autopsji ... kup zestaw naprawczy do twojego gaznika(uszczelki ,zarow iglicowy w gazniku ) trzeba sprawdzic poziom pływaka w gazniku i czy jest powrot benzyny do baku.. potem jedz na regulacje i koniecznie ustaw zapłon ,zmien jeszcze same swiece np NGK są po jakies 8-9 zł ..jezeli to nie pomorze to gaznik kaput ..szukaj nowego... a silnik ci gasnie bo jak naciskasz hamulec to serwo pracuje i z kolektro ucieka za guzo powitrzea ( wyregulowac bieg jałowy i miesznake trzeba) wymien tez uszczelke miedzy gaznikiem i kolektroem i sprawdz ten gumowy łacznik mioedzy kolektorem i gaznikiem czy nie jest popekany i nie dostaje lewego powietrza... jak ni znasz dobrego mechanika to pojedz do ludzi co na prawiają motory bo oni lepiej wyregulują gaznik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości