Problem ze swiszczacym paskiem klinowym, dziwne syki...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tomalka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: sob paź 07, 2006 22:57
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problem ze swiszczacym paskiem klinowym, dziwne syki...

Post autor: Tomalka » śr sty 31, 2007 20:37

Witam :bigok: od niedawna mam kilka niepokojacych rzeczy w moim MK4:

1. Pasek klinowy swiszczy na wolnych obrotach. Tylko tak do 1000 obrotow, powyzej nie slychac go. Jak sie naciaga w IV pasek klinowy? Tam jest napinacz i jest tam jakas opcja naciagania?

2. Podczas dodawania gazu slychac jakies syki powietrza. Wczesniej wydawalo mi sie, ze tego nie bylo. Kiedy dodam gazu slychac syk, i zaraz po tym obroty rosna. To normalne?

3. Przy b wysokich obrotach ( 4000-5000) slychac jakies stuki w okolicach silnika. Tak jakby jakis kawalek metalu sie gdzies obijal. To mozeliwe zeby w kolektorze cos sie motalo?

Pozdrawiam :pub:

PS. czy w MK4 jest jakis czujnik startych klockow hamulcowych?



snowak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: wt maja 02, 2006 16:13
Lokalizacja: z drogi

Post autor: snowak » śr sty 31, 2007 20:56

Ad. P.S. - tak w klockach :bigok:, ale można założyć takie, które nie mają czyli musisz pooglądać jakie masz.

Napięcie paska reguluje napinacz - trzeba ściągnąć pasek i go obejrzeć, jak równierz napinacz, wspome i inne rzeczy napedzane od paska. Wymiana paska też może pomóc - wg mnie nic poza contitechem nie jest godne uwagi.

A propo syku to trza maskę podnieść i ręcznie dodać gazu i słuchać.
Nie znam tego silnika, ale turbo to tam chyba nie ma :grin: .


[img]http://img143.imageshack.us/img143/508/mylubuskaer5.jpg[/img]

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » czw lut 01, 2007 20:27

Co do syku i stukania, to może być przepływka. Strzały następuja w kolektorze dolotowym i są dość donośne. Dokładnie takie objawy miałem i okazało się że przepływomierz, ale radze potwierdzić najpierw VAG-iem bo koszty dość spore około 400PLN, jak zdasz starą, a nowa całe 800PLN. No ale jeśli piszesz że jest to zjawisko ciągłe to mogą być również zawory.
Co do czujnika zdartych klocków to sprawdź najpierw czy twój samochód wyposażony jest wogóle w sygnalizacje zdartych klocków.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości