Licznik - zmiana na typ z R32

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » ndz lip 30, 2006 22:52

Dołaczam się do postu... więc jak to jest jak mam MFA w małym wyświetlaczu to czy podejdą mi zegary z pół wyświetlaczem miedzy obrotkiem a predkosciomierzem czy nie bo jasnej odpowiedzi w koncu nie uzyskano. jesli ktos ma taki zegar z pólwyswietlaczem (jak na fotce w pierwszym poscie nie koniecznie do r32) to jaki on ma numer 919 czy 920. bo widziałem takie na allegro (http://motoallegro.pl/show_item.php?item=117268105) nawet w całkiem przyzwoitej cenie tylko czy to bedzie smigało. No i wniosek chyba taki że jak ma 919 i rózni się tylko wyświetlaczami tzn ze podejdzie a jak 920 to nie podejdzie niech ktos potwierdzi moje podejrzenia, a moze imp, zalozyl juz takie zegary i może sie pochwalic swoimi osiagnieciami...
Pozdrawiam


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » ndz lip 30, 2006 23:30

Z szyną CAN jest niestety tak, że nie w każdym liczniku można ją deaktywować.
Tutaj macie tamat o zmianie licznika w mk III ale temat CAN jest całkiem fajnie opisany. http://theresias.com/tutorials/1h_g4t.htm
strona niestety w germanicy, ale dla zainteresowanych powinna wystarczyć. Macie na niej numery seryjne liczników z CANem, FISem i MFA.

Żeby mieć pewność że licznik w naszym samochodzie zadziała, proponuję szukać licznika z tego samego rocznika.

[ Dodano: Nie Lip 30, 2006 11:32 pm ]
Tutaj natomiast link do montażu MFA w MK IV

http://theresias.com/tutorials/1j_mfa.htm



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » ndz lip 30, 2006 23:43

A jak mam zwykle zegary bez wyswietlacza tylko same kontrolki.......duzo roboty zeby zmienic na wyswietlacz (chociaz na ten gdzie sa parametry jak spalanie itp.? )



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn lip 31, 2006 00:34

rydzu pisze: Tutaj natomiast link do montażu MFA w MK IV

http://theresias.com/tutorials/1j_mfa.htm



Awatar użytkownika
piapia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt lip 11, 2006 11:56
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: piapia » pn lip 31, 2006 10:12

ah ten niemiecki ;-(


proste pytanie rydzu: moje autko to rocznik '98, zapewne zegary sa bez CAN'a. Spalanie itp jest wyswietlane na zegarze obrotów na dole.
Do ktorego roku mam szukac zegarów tego typu:
Zegaty mk4

czy zegary beda funkcjonowały prawidłowo, czy pojawia sie jakies komplikacje?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn lip 31, 2006 11:03

Zegary ze zdjęcia to seria 1J5 Sport edition która była tylko z Can-Bus, do twojego samochodu musisz mieć bez szyny, czyli 1J0 919 reszta to numer seryjny licznika.

Niestety, w linku który dołączyłeś widać że ktoś usunął już naklejkę seryjną i nie dowiesz się o tym liczniku kompletnie nic.Moim zdaniem jest to 1J5 920 xxx xxx
Ludzie boją się tych numerów jak ognia, każdy sprzedający usuwa te naklejki nie wiedząć jak dużo można z nich wyczytać.

Reasumując proponuję szukać licznika 1J0 919 xxx do roku 2000/2001 wtedy nie było szyny CAN. Licznik musi być z MFA. Wybierz sobie numer z listy w zależności od opcji swojego licznika.

>> 1J-XB044 157
>> 1J-XD091 223
>> 1J-XP072 544
>> 1J-XW180 709

1J0 919 810 X (260km/h, Ottomotor, Ausland)
1J0 919 810 AX (260km/h, Ottom., Autom., Ausl.)
1J0 919 810 BX (220km/h, Dieselmotor, Ausland)
1J0 919 810 CX (220km/h, Dieselm., Autom., Ausl.)
1J0 919 880 X (1,4l, 220km/h, Ottomotor)
1J0 919 880 BX (260km/h, Ottomotor)
1J0 919 880 CX (260km/h, Ottomotor, Automatk)
1J0 919 880 DX (220km/h, Dieselmotor)
1J0 919 880 EX (220km/h, Dieselmotor, Automatik)
1J0 919 880 PX (260km/h, Ottomotor, 4Motion)
1J0 919 880 RX (220km/h, Ottomotor, 4Motion)


1J-XB044 158 >> 1J-X-800 000
1J-XD091 224 >> 1J-X-800 000
1J-XP072 545 >> 1J-X-800 000
1J-XW180 710 >> 1J-X-800 000

1J0 919 811 X (260km/h, Ottomotor)
1J0 919 811 AX (260km/h, Ottomotor, Automatik)
1J0 919 811 BX (220km/h, Dieselmotor)
1J0 919 811 CX (220km/h, Dieselmotor, Automatik)
1J0 919 811 JX (1,4l, 220km/h, Ottomotor)
1J0 919 881 (1,4l, 220km/h, Ottomotor)
1J0 919 881 X (1,4l, 220km/h, Ottomotor)
1J0 919 881 B (1,6l-2,8l, 260km/h, Ottomotor)
1J0 919 881 BX (1,6l-2,8l, 260km/h, Ottomotor)
1J0 919 881 C (1,6l-2,8l, 260km/h, Ottom., Autom.)
1J0 919 881 CX (1,6l-2,8l, 260km/h, Ottom., Autom)
1J0 919 881 D (220km/h, Dieselmotor)
1J0 919 881 DX (220km/h, Dieselmotor)
1J0 919 881 E (220km/h, Dieselmotor, Automatik)
1J0 919 881 EX (220km/h, Dieselmotor, Automatik)
1J0 919 881 F (220km/h, Dieselmotor, AJM)
1J0 919 881 FX (220km/h, Dieselmotor, AJM)

[ Dodano: Pon Lip 31, 2006 11:06 am ]
Tutaj jeszcze jeden link, tym razen do Can Adaptera, który podobno pozwala na zastosowanie licznika pod CAN w samochodzie bez CAN.

http://www.gti-tdi.de/html/can_adapter.html

Na tej stronie znajdziecie też galerię liczników z VW, sortowaną po numerze seryjnym.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 16, 2007 10:00

rydzu pisze:Tutaj jeszcze jeden link, tym razen do Can Adaptera, który podobno pozwala na zastosowanie licznika pod CAN w samochodzie bez CAN.

Der CAN-Adapter kostet 149,80 € ( inkl. MwSt inkl. Versand innerhalb Deutschlands )

i wszystko jasne :(

ja mam pytanko: czy można dostać takie zegary do mk4 (z białymi obwódkami) sport edition do diesla bez CAN ?



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr sty 17, 2007 09:06

Wszystko można dostać, kwestią jest tylko cena i umiejętności szukania :-)

Tak na serio, to raczej w tej wersji ciężko będzie. Lepiej kupić zwykłe zegary bez Can-a do Diesla i zrobić nakładkę tarcz wykonanych na folii ploterem.

BTW: Widzę cowboy że spodobał ci się zegarek :-)



Mortek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw lis 23, 2006 15:37
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mortek » czw lut 01, 2007 19:08

Witam
Zainteresowal mnie ostatnio temat zegarow w mk4 z wyswietlaczem (1/2 fiz) i bez tegoz wyswietlacza. Mianowiscie chodzi mi o taki temat jak juz ktos wczesniej wspomnial, majac zwykle zegary w mk4 jest mozliwosc podmienic na takie same tylko z tym fizem i czy to cos da, co moze sie wyswietlac bez zadnych przerobek na srodkowym wyswietlaczu, interesuje mnie najbardziej temperatura zewnetrzan bo zdaje sobie sprawe jakies spalanie itp. to raczej niebardzo. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Marcin



Bialy3_87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt sty 12, 2007 13:05
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: Bialy3_87 » pt mar 30, 2007 23:34

Mam pytanie troszke z innej beczki czy da sie przełożyć zegary z passata b5 po liftingu do MK4



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 298 gości