Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
dav81
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:50
- Lokalizacja: Racibórz Śląskie
Post
autor: dav81 » ndz sty 28, 2007 23:50
Witam
Mam dylemat. Mozliwe ze juz kiedyś gdzieś był podobny temat ale ja nic nie znalazłem a więc co mi grozi oprócz tego ze musze sie bać przeglądu gdy wyzuce
katalizator ??? A jesli jest to mozliwe to jak postąpic z sondą????
I drugie pytanko jak zmodyfikować wylot aby niezaszkodzic silnikowu, mam 1.4 AEX pełen wtrysk.
POZDRAWIAM

-
Jacenty85
- Forum Master

- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
-
Kontakt:
Post
autor: Jacenty85 » pn sty 29, 2007 00:00
zalezy co masz (czy ABD jednopunkt tak jak w danych czy AEX wielopunkt jak w poście) Jak masz AEX to możesz wyrzucić kata i nic się nie powinno dziać. Sonda jest przed katalizatorem dlatego raczej wsyzstko powinno być ok. Oczywiście, że możesz mieć pecha i może sonda Ci się niedogrzewać-czyt. wysokie spalanie. Z autopsji wiem, że AEXy dobrze znoszą ekspluatacje bez kata. JEśli wstawisz rure bedziesz miał dzwięk silnika przypominający kosiarke do trawy w zakresie obrotów między 2200 a 3000 tyś. Wycięcie kata to także nadmierne "rozprężenie" silnika, ale jak nie masz funduszy na nowy kat. a ten jest zapchany to lepiej go wywalić niż ma go zapychać. Jeśli kat jest niezapchany nie odczujesz nawet wzrostu mocy silnika. Jesli chodzi natomiast o modyfikację układu wylotowego to szczerze powiem nie rozumiem intencji. Silnika 1.4 w golfie się nie tuninguje. On ma Ci tanio wozić a nie szybko jeździć. Jak chcesz sie bawić w modyfikację kup sobie 2.8.
-
misiek
- _

- Posty: 5821
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
- Lokalizacja: opolskie
-
Kontakt:
Post
autor: misiek » pn sty 29, 2007 00:08
dav81 ja u siebie w golfie wywaliłem katalizator a w jego miejsce wstawiłem strumienicę która wyglądem udaje katalizator

...
-
Dragon
- Forum Master

- Posty: 1002
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
- Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
-
Kontakt:
Post
autor: Dragon » pn sty 29, 2007 00:14
W 2E wywaliłem kata bo już się rozsypał, została puszka i tylko rura przelotowa jest teraz. Sonda oczywiście została i nie dzieje się nic niepożądanego.
Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
-
dav81
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:50
- Lokalizacja: Racibórz Śląskie
Post
autor: dav81 » pn sty 29, 2007 00:26
zalezy co masz (czy ABD jednopunkt tak jak w danych czy AEX wielopunkt jak w poście)
w danych mam zle napisane a mam AEX
On ma Ci tanio wozić a nie szybko jeździć. Jak chcesz sie bawić w modyfikację kup sobie 2.8.
no to juz sobie uświadomiłem, odstraszają mnie tylko opłaty OC
co do kata to chyba go wywale razem z środkowym bo juz sie rozlatuja oba i wstawie w to miejsce rure chromo-niklową a zostawii tylko ostatni tłumik. C wy na to ????
-
marek2907
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
Kontakt:
Post
autor: marek2907 » pn sty 29, 2007 00:34
co do kata to chyba go wywale razem z środkowym bo juz sie rozlatuja oba i wstawie w to miejsce rure chromo-niklową a zostawii tylko ostatni tłumik. C wy na to ????
bedzie głośno

[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
-
Ryhoo
- Ma gadane

- Posty: 208
- Rejestracja: śr cze 08, 2005 20:27
- Lokalizacja: W-wa
Post
autor: Ryhoo » pn sty 29, 2007 00:51
ale jak w miejsce katalizatora wstawisz rure to co z sondą zrobisz?? w rure wkręcisz? nie widze tego jakoś...
-
marcino
- V.I.P.

- Posty: 772
- Rejestracja: pn sty 23, 2006 20:14
- Lokalizacja: Lublin,
-
Kontakt:
Post
autor: marcino » pn sty 29, 2007 00:55
No i jak wstawisz rure to możesz mieć problemy z przeglądem, chyba że nigdy nie masz problemów. Widziałem takie coś w cinquecento.Też nie było sondy anie katalizatora.No i pewnego razu gdy trzeba było zrobić przegląd

klaps. No ico ze spalaniem.
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009

-
dav81
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:50
- Lokalizacja: Racibórz Śląskie
Post
autor: dav81 » pn sty 29, 2007 01:17
ale jak w miejsce katalizatora wstawisz rure to co z sondą zrobisz?? w rure wkręcisz? nie widze tego jakoś...
sonda jest przed katem jakieś 10-20 cm na rurze więc nic jej się niestanie......
No i jak wstawisz rure to możesz mieć problemy z przeglądem
no z tym problemem moze być gorzej do obejscia......
Co do
głośnosci to w moim MK3 są tylko 2 tłumiki ( środekowy i ostatni ) i jeden kat. więc wywalenie środkowego i zostawienie tylko koncowego niepowinno wpłuynąć az tak drastycznie na produkcje decybeli przez auto. Środkowy wydaje mi się ze jest tylko przelotowym tłumikiem. Bardziej chodzi mi się o pozbycie kata tak zeby niezajechać silnika.
-
Dragon
- Forum Master

- Posty: 1002
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
- Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
-
Kontakt:
Post
autor: Dragon » pn sty 29, 2007 01:57
Rura jest w środku oryginalnej puszki, więc nie widać że brakuje kata, a sondę trzeba tylko przesunąć o kilka cm bo oryginalnie jest na boku puszki i po wsadzeniu rury byłaby odizolowana od spalin.
Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
-
lanicz
- Nowicjusz

- Posty: 2
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 12:49
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: lanicz » śr sty 31, 2007 12:58
Witam wszystkich. Mam zamiar wymienić w swoim 2.0 2E kata. mogę okazyjnie kupić w dobrym stanie kata od 1.8. Czy taka zamiana, montaż mniejszego kata może wyjść na złe silnikowi? Dzięki za porady.

-
Paweł Marek
- V.I.P.

- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Post
autor: Paweł Marek » śr sty 31, 2007 16:43
Sądzę że nie odczujesz tego specjalnie ale kilka koni pewnie ubędzie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
Forester
- Gadatliwa bestia

- Posty: 503
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Forester » śr sty 31, 2007 19:30
Jacenty85 pisze:zalezy co masz (czy ABD jednopunkt tak jak w danych czy AEX wielopunkt jak w poście) Jak masz AEX to możesz wyrzucić kata i nic się nie powinno dziać. Sonda jest przed katalizatorem dlatego raczej wsyzstko powinno być ok. Oczywiście, że możesz mieć pecha i może sonda Ci się niedogrzewać-czyt. wysokie spalanie. Z autopsji wiem, że AEXy dobrze znoszą ekspluatacje bez kata. JEśli wstawisz rure bedziesz miał dzwięk silnika przypominający kosiarke do trawy w zakresie obrotów między 2200 a 3000 tyś. Wycięcie kata to także nadmierne "rozprężenie" silnika, ale jak nie masz funduszy na nowy kat. a ten jest zapchany to lepiej go wywalić niż ma go zapychać. Jeśli kat jest niezapchany nie odczujesz nawet wzrostu mocy silnika. Jesli chodzi natomiast o modyfikację układu wylotowego to szczerze powiem nie rozumiem intencji. Silnika 1.4 w golfie się nie tuninguje. On ma Ci tanio wozić a nie szybko jeździć. Jak chcesz sie bawić w modyfikację kup sobie 2.8.
w abd sonda jest w kacie, a mimo wszytsko wywalenie kata nie powoduje problemow - przynajmniej u mnie

POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości