Pali olej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- piecia1985
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Pali olej
Mam goferka zrobilem nim ok 6000km przez 1,5 miesiąca,spojrzalem na miarke oleju i jest na minimum,to olalem do max i nie wiem co jest grane,zeby benzyna olej palila? Czy to jest koniec zywotnosci mijego silnika.Obroty ma równe,pali paliwa malo czego wiecej chciec,tylko zeby oleju nie palil pomózcie albo doradzcie mi ...Czekam
- marcello
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Pali olej
moze uszczelniacze zaworowe warto wymienicpiecia1985 pisze:Mam goferka zrobilem nim ok 6000km przez 1,5 miesiąca,spojrzalem na miarke oleju i jest na minimum,to olalem do max i nie wiem co jest grane,zeby benzyna olej palila? Czy to jest koniec zywotnosci mijego silnika.Obroty ma równe,pali paliwa malo czego wiecej chciec,tylko zeby oleju nie palil pomózcie albo doradzcie mi ...Czekam
OCTAVIA i do tego COMBI
- piecia1985
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Zanim za cokolwiek się zabierzesz powinieneś jechać na badanie kompresji na cylindrach, jeśli będzie niska to już masz do wymiany pierścienie. A jeśli wyjdzie w normie, to kolejną przyczyną są właśnie uszczelniacze zaworów... W zależności od mechanika zajmie to od kilku godzin do całego dnia. Na badaniu kompresji rozwiejesz swoje wątpliwości na temat stanu Twojego silnika...
Pozdrawiam
dzikgtc
dzikgtc
- piecia1985
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
jezli bierze ci oliej ok100 ml na 10000 nie przejnuj się ale jeżeli więcej kilka powodów
1 drobny wyciek
2 uszczelniscze zaworów
3 pierścienie
jeżeli kompresja jest niska wlej odrobine oleju do cylindra przez gniazd świec jeżeli cinienie wzrośnie to na 100 % pierścienie a jak bedzie dobra przed wlaniem oleju to do wymiany masz tzw gumki zaworowe
to przy okazji zrób sobie zawory ( docieranie ) jak będzie trzeba wymień rownierz prowadnice zaworowe żebyś nie musiał wracać do tematu głowicy
co do kosztów materiał nie jest drogi ale robocizna to zalerzy od mechanika
1 drobny wyciek
2 uszczelniscze zaworów
3 pierścienie
jeżeli kompresja jest niska wlej odrobine oleju do cylindra przez gniazd świec jeżeli cinienie wzrośnie to na 100 % pierścienie a jak bedzie dobra przed wlaniem oleju to do wymiany masz tzw gumki zaworowe
to przy okazji zrób sobie zawory ( docieranie ) jak będzie trzeba wymień rownierz prowadnice zaworowe żebyś nie musiał wracać do tematu głowicy
co do kosztów materiał nie jest drogi ale robocizna to zalerzy od mechanika
- marcello
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
jak znajdziesz dobrego mechaniora to wymieni uszczelniacze zaworowe bez sciagania glowicyjohan pisze:jezli bierze ci oliej ok100 ml na 10000 nie przejnuj się ale jeżeli więcej kilka powodów
1 drobny wyciek
2 uszczelniscze zaworów
3 pierścienie
jeżeli kompresja jest niska wlej odrobine oleju do cylindra przez gniazd świec jeżeli cinienie wzrośnie to na 100 % pierścienie a jak bedzie dobra przed wlaniem oleju to do wymiany masz tzw gumki zaworowe
to przy okazji zrób sobie zawory ( docieranie ) jak będzie trzeba wymień rownierz prowadnice zaworowe żebyś nie musiał wracać do tematu głowicy
co do kosztów materiał nie jest drogi ale robocizna to zalerzy od mechanika
OCTAVIA i do tego COMBI
cos mi sie nie chce wieżyć ze 50 zeta robocizna?????norbivw pisze:Powiem ci jednak ze to uszczelniacze zaworowe na 99% nie jest to drogie robocizna kosztowala mnie 50 zł.
przy wymianie uszczelniaczy wymien tez uszczelke pod deklem zaworów ( u mnie to był koszt : robocizna+cześci razem 160 zeta)
Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.
jeśli uszczelka jest OK to powiem że są tacy mechanicy którzy mają specjalneaegiss pisze:przy wymianie uszczelniaczy wymien tez uszczelke pod deklem zaworów ( u mnie koszt robocizna+cześci było 160 zeta)norbivw pisze:Powiem ci jednak ze to uszczelniacze zaworowe na 99% nie jest to drogie robocizna kosztowala mnie 50 zł.
przyrządy pozwalające wymienić uszczelniacze zaworów bez zdejmowania głowicy,
a tym samym pomniejszyć troszkę koszty (uszczelki pod głowicą i planowania
głowicy i oczywiuście czasu demontażu o montażu wszystkiego)
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 260 gości