Pali olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piecia1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Pali olej

Post autor: piecia1985 » wt sty 30, 2007 17:34

Mam goferka zrobilem nim ok 6000km przez 1,5 miesiąca,spojrzalem na miarke oleju i jest na minimum,to olalem do max i nie wiem co jest grane,zeby benzyna olej palila? Czy to jest koniec zywotnosci mijego silnika.Obroty ma równe,pali paliwa malo czego wiecej chciec,tylko zeby oleju nie palil pomózcie albo doradzcie mi ...Czekam



Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Pali olej

Post autor: marcello » wt sty 30, 2007 17:39

piecia1985 pisze:Mam goferka zrobilem nim ok 6000km przez 1,5 miesiąca,spojrzalem na miarke oleju i jest na minimum,to olalem do max i nie wiem co jest grane,zeby benzyna olej palila? Czy to jest koniec zywotnosci mijego silnika.Obroty ma równe,pali paliwa malo czego wiecej chciec,tylko zeby oleju nie palil pomózcie albo doradzcie mi ...Czekam
moze uszczelniacze zaworowe warto wymienic


OCTAVIA i do tego COMBI

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt sty 30, 2007 17:53

Ja mialem wymieniana uszczelke pokrywy zaworow to to samo co uszczelniacze zaworowe?


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
piecia1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: piecia1985 » wt sty 30, 2007 17:55

a ile to bedzie kosztowalo i ile to jest roboty???



Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: marcello » wt sty 30, 2007 17:56

MrUkAs pisze:Ja mialem wymieniana uszczelke pokrywy zaworow to to samo co uszczelniacze zaworowe?
nie , nie to samo

[ Dodano: Wto Sty 30, 2007 17:03 ]
piecia1985 pisze:a ile to bedzie kosztowalo i ile to jest roboty???
uszczelniacze nie sa drogie a co do robocizny nie wiem


OCTAVIA i do tego COMBI

Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » wt sty 30, 2007 18:04

Zanim za cokolwiek się zabierzesz powinieneś jechać na badanie kompresji na cylindrach, jeśli będzie niska to już masz do wymiany pierścienie. A jeśli wyjdzie w normie, to kolejną przyczyną są właśnie uszczelniacze zaworów... W zależności od mechanika zajmie to od kilku godzin do całego dnia. Na badaniu kompresji rozwiejesz swoje wątpliwości na temat stanu Twojego silnika...


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
piecia1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: piecia1985 » wt sty 30, 2007 18:10

a jakie powinno byc cisnisnie na cylindrach??



Awatar użytkownika
norbivw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sty 20, 2007 19:54
Lokalizacja: skarżysko-kam
Kontakt:

Post autor: norbivw » wt sty 30, 2007 18:29

powiem ci ze mialem to samo co ty. Powiem ci jednak ze to uszczelniacze zaworowe na 99% nie jest to drogie robocizna kosztowala mnie 50 zł. Nie martw sie jeszcze pojezdzisz fura. pozdro


Tylko VW

johan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sty 25, 2007 17:36
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: johan » wt sty 30, 2007 18:58

jezli bierze ci oliej ok100 ml na 10000 nie przejnuj się ale jeżeli więcej kilka powodów
1 drobny wyciek
2 uszczelniscze zaworów
3 pierścienie

jeżeli kompresja jest niska wlej odrobine oleju do cylindra przez gniazd świec jeżeli cinienie wzrośnie to na 100 % pierścienie a jak bedzie dobra przed wlaniem oleju to do wymiany masz tzw gumki zaworowe
to przy okazji zrób sobie zawory ( docieranie ) jak będzie trzeba wymień rownierz prowadnice zaworowe żebyś nie musiał wracać do tematu głowicy

co do kosztów materiał nie jest drogi ale robocizna to zalerzy od mechanika



Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: marcello » wt sty 30, 2007 19:08

johan pisze:jezli bierze ci oliej ok100 ml na 10000 nie przejnuj się ale jeżeli więcej kilka powodów
1 drobny wyciek
2 uszczelniscze zaworów
3 pierścienie

jeżeli kompresja jest niska wlej odrobine oleju do cylindra przez gniazd świec jeżeli cinienie wzrośnie to na 100 % pierścienie a jak bedzie dobra przed wlaniem oleju to do wymiany masz tzw gumki zaworowe
to przy okazji zrób sobie zawory ( docieranie ) jak będzie trzeba wymień rownierz prowadnice zaworowe żebyś nie musiał wracać do tematu głowicy

co do kosztów materiał nie jest drogi ale robocizna to zalerzy od mechanika
jak znajdziesz dobrego mechaniora to wymieni uszczelniacze zaworowe bez sciagania glowicy :chytry:


OCTAVIA i do tego COMBI

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » wt sty 30, 2007 19:12

Ja dolewam okolo 1 litra na 1000 i sie nie przejmuje, jezdze dalej. Wyciekow nie mam, wiec olej musi spalac sie...


www.SportCom.PL

aegiss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: śr cze 14, 2006 09:35
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: aegiss » wt sty 30, 2007 21:24

norbivw pisze:Powiem ci jednak ze to uszczelniacze zaworowe na 99% nie jest to drogie robocizna kosztowala mnie 50 zł.
cos mi sie nie chce wieżyć ze 50 zeta robocizna?????
przy wymianie uszczelniaczy wymien tez uszczelke pod deklem zaworów ( u mnie to był koszt : robocizna+cześci razem 160 zeta)


Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt sty 30, 2007 21:27

aegiss pisze:
norbivw pisze:Powiem ci jednak ze to uszczelniacze zaworowe na 99% nie jest to drogie robocizna kosztowala mnie 50 zł.
przy wymianie uszczelniaczy wymien tez uszczelke pod deklem zaworów ( u mnie koszt robocizna+cześci było 160 zeta)
jeśli uszczelka jest OK to powiem że są tacy mechanicy którzy mają specjalne
przyrządy pozwalające wymienić uszczelniacze zaworów bez zdejmowania głowicy,
a tym samym pomniejszyć troszkę koszty (uszczelki pod głowicą i planowania
głowicy i oczywiuście czasu demontażu o montażu wszystkiego) :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 260 gości