Zapłon
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zapłon
Mam pytanie. Jaką przerwę przerywacza ustawić dla silnika 1.6 EZ?
Mam jeszcze inny problem. Chodzi o podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu. Wężyk podciśnienia można u mnie założyć z dwóch stron, od strony silnika i od strony chłodnicy, działa w dwie strony. Z której strony powinien być prawidłowo?
Jak złoże go od silnika obroty silnika zwalniają, gdy od chłodnicy nie ma żadnej reakcji. Dodatkowo nie ma żadnej różnicy w jeździe z założonym czy zdjętym wężykiem, zupełnie żadnej różnicy a tak chyba nie powinno być.
Mam jeszcze inny problem. Chodzi o podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu. Wężyk podciśnienia można u mnie założyć z dwóch stron, od strony silnika i od strony chłodnicy, działa w dwie strony. Z której strony powinien być prawidłowo?
Jak złoże go od silnika obroty silnika zwalniają, gdy od chłodnicy nie ma żadnej reakcji. Dodatkowo nie ma żadnej różnicy w jeździe z założonym czy zdjętym wężykiem, zupełnie żadnej różnicy a tak chyba nie powinno być.
jak to podłączony do chłodnicy-nie rozumiem.to jest przecież jak sama nazwa mówi podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu,czyli działający na podciśnieniu,co za tym idzie podpięty w takie miejsce gdzie występuje podciśnienie,czyli silnik, a membrama jest dobra w tym regulatorze???,tzn.nie dziurawa?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Na maksymalnym wzniosie przerwa ma wynosić 0,4 mm. Po jej ustawieniu odżałuj pare groszy i jedź do mechanika ustawić wyprzedzenie na stroboskopie, wteduy latwo się zorientyjesz jak ma być węzyk załozony, przy dodawaniu gazu zapłon ma sie wyprzedzać. Przy czym serwisówka zaleca ustawiać zapłon przy podłączonym wezyku na -18 stopni, równie dobrze można na odpiętym na -6
Ostatnio zmieniony śr sty 31, 2007 16:37 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Ustawiłem przerwę na 0,4 kąt na oko;) i samochód ćwierka ja dawno nie chodził. Ostatnio już mnie drażnił. Silnik sie telepał jakby remontu chciał. Wężyk podciśnienia przejrzałem uszczelniłem i jest spoko. Dziekuje za pomoc:)
Mam w domu stroba do ustawiania zapłonu tylko mój tata twierdzi ze podobno zwalony. Sprawdze i ustawie na nim może kąt
Mam w domu stroba do ustawiania zapłonu tylko mój tata twierdzi ze podobno zwalony. Sprawdze i ustawie na nim może kąt
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości