Problem z licznikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Problem z licznikiem

Post autor: manieczek111 » ndz sty 28, 2007 19:35

Po wlaczeniu zaplonu, licznik zaczyna wariowac,kontrolki na przemiennie sie zapalaja,licznik w kolko wlacza/wylacza sie.Az po po jakis 30 s. calkowicie sie wylacza.Nie moge odpalic silnika.Wogole nie moge przekrecic kluczyka aby uruchomic rozrusznik,tak jakby dzialal fabryczny imobilajzer.Co sie moglo stac??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 28, 2007 20:01

to znaczy ze nie dasz rady w ogóle przekręcić kluczyka w stacyjce ?

[ Dodano: 28 Sty 2007 19:09 ]
imo nie blokuje kluczyka tylko auto zapala normalnie a potem zaraz gaśnie



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz sty 28, 2007 20:24

imo nie blokuje kluczyka tylko auto zapala normalnie a potem zaraz gaśnie
Wogóle nie odpala


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 28, 2007 20:27

a kostke stacyjki sprawdzałeś?



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » ndz sty 28, 2007 21:06

Nie sprawdzalem, a ktora to jest? i jak mam ja sprawdzic?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 28, 2007 21:23

kostka stacyjki jest od spodu stacyjki jak zdejmiesz osłone kierownicy to zaraz zobaczysz a sprawdzenie podstawowe to podłączyc na włączonym kluczyku miernik albo probówke na 12 V między mase a kabel czarny masz miec napięcie 12 V

[ Dodano: 28 Sty 2007 20:28 ]
z kostki stacyjki wychodzi 6 kabli czerwony , czarny , szary , brązowo-czerwony , czerwono-czarny , i czarno-żółty



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » ndz sty 28, 2007 21:37

No to bede musial to sprawdzic, ale dopiero jutro.Dodam ze wszystko bylo ok do czasu kilkunastokrotnego wl/wyl zaplonu w przedziale czasowym kilku sekund(musiałem zaprogramowac alarm)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 28, 2007 21:51

no to widocznie juz musiała być lekko podpalona więc chyba czeka Cie wymiana na nową



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » wt sty 30, 2007 04:56

teraz to cala elektryke szlag trafil,nawet centralny zamek.Nic nie dziala oprocz swiatel postojowych.Moze jakis glowny bezpiecznik poszedl??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt sty 30, 2007 10:25

przepraszam ale w temacie na stronie masz napisane MK3 a teraz widze ze masz MK4 więc moje rady mogą byc błędne



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » wt sty 30, 2007 20:24

Sorka, pomylilem sie z kategoria temat.Nie zauwazylem.Wiec otworze nowy temat.Moze ktos sie odezwie kto zajmuje sie MK4.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 381 gości