Zapłon

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Zapłon

Post autor: jhosef » wt sty 30, 2007 00:10

Mam pytanie. Jaką przerwę przerywacza ustawić dla silnika 1.6 EZ?
Mam jeszcze inny problem. Chodzi o podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu. Wężyk podciśnienia można u mnie założyć z dwóch stron, od strony silnika i od strony chłodnicy, działa w dwie strony. Z której strony powinien być prawidłowo?
Jak złoże go od silnika obroty silnika zwalniają, gdy od chłodnicy nie ma żadnej reakcji. Dodatkowo nie ma żadnej różnicy w jeździe z założonym czy zdjętym wężykiem, zupełnie żadnej różnicy a tak chyba nie powinno być.



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » wt sty 30, 2007 00:18

jak to podłączony do chłodnicy-nie rozumiem.to jest przecież jak sama nazwa mówi podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu,czyli działający na podciśnieniu,co za tym idzie podpięty w takie miejsce gdzie występuje podciśnienie,czyli silnik, a membrama jest dobra w tym regulatorze???,tzn.nie dziurawa?



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt sty 30, 2007 00:25

na aparacie zapłonowym sa dwa króćce do podpięcia wężyka, aparat ma możliwość regulacji w obie strony. Tak troche to dziwne ale tak mam. Sprawdzałem przez sasysania:) działa w obie strony. zgodnie i przeciwnie do wskazówek zegara. jutro postaram sie zrobić zdjęcie aparatu



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 30, 2007 01:18

Na maksymalnym wzniosie przerwa ma wynosić 0,4 mm. Po jej ustawieniu odżałuj pare groszy i jedź do mechanika ustawić wyprzedzenie na stroboskopie, wteduy latwo się zorientyjesz jak ma być węzyk załozony, przy dodawaniu gazu zapłon ma sie wyprzedzać. Przy czym serwisówka zaleca ustawiać zapłon przy podłączonym wezyku na -18 stopni, równie dobrze można na odpiętym na -6
Ostatnio zmieniony śr sty 31, 2007 16:37 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » wt sty 30, 2007 11:12

jhosef, no teraz to rozumiem,ja myślałem że chcesz jakoś wężyk podpiąć pod chodnice,a Ty masz dwa wyjścia z aparatu . Zrób tak jak pisze kolega Paweł Marek



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr sty 31, 2007 14:27

Ustawiłem przerwę na 0,4 kąt na oko;) i samochód ćwierka ja dawno nie chodził. Ostatnio już mnie drażnił. Silnik sie telepał jakby remontu chciał. Wężyk podciśnienia przejrzałem uszczelniłem i jest spoko. Dziekuje za pomoc:)

Mam w domu stroba do ustawiania zapłonu tylko mój tata twierdzi ze podobno zwalony. Sprawdze i ustawie na nim może kąt
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 31, 2007 16:36

Na upartego to ustawisz jak w maluszku, na żaróweczkę :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości