[mkII] ściaga przy dodawaniu gazu po przekroczeniu 80

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
qbab
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn gru 27, 2004 14:01
Lokalizacja: Łódź (okolice)
Kontakt:

[mkII] ściaga przy dodawaniu gazu po przekroczeniu 80

Post autor: qbab » czw mar 17, 2005 19:38

Witam
mam dziwny problem, a mianowicie przy wiekszej predkosci (>80km/h)
przy dodawaniu gasu odczuwam nieznaczny skok w bok samochodu, gdy puszczam gaz wystepuje taki sam skok ale w druga strone. Po prostu jakby samochod zmienial tor jazdy na inny rownolegly ale przesuniety 0 10-20 cm w bok. Samochod nie sciaga caly czas, gdy jade ze stala predkoscia nic sie nie dzieje. Moge nie trzymac kierownicy i dodawac gazu i nie zjade z drogi tylko przesune sie nieznacznie w bok i jedzie prosto. Skok jest tylko w momencie dodania gaz z jazdy na luzie lub bez gazu, przy przyspieszaniu skok odbywa sie tylko w pierwszym momencie a nie caly czas podczas przyspieszania.
Mam nadziej ze ktos to zrozumial co napisalem :)
Czy moze to byc wina luzow na drazkach kierowniczych i czy tylko wina tego?
Pzdr.

od Quatro7: uprzejmie prosi sie o precyzowanie tematów


QbaB

Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » czw mar 17, 2005 21:16

Ciezka sprawa!! o takiej przypadlosci w autku jeszcze nigdy nie slyszalem:/


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » czw mar 17, 2005 21:56

Na mój nos jakiś luz na układzie kierowniczym, posprawdzaj końcówki drążków kierowniczych, swożnie kół. Pozdro



Awatar użytkownika
KATO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 13, 2004 02:46
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: KATO » pt mar 18, 2005 02:58

na sciezke z nim

jedz na jakas dobra stacje diagnostycna tam ci wszystko sprawdza


2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS

rakmk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: śr lut 23, 2005 15:31
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: rakmk3 » pt mar 18, 2005 09:59

pewnie masz walniętą zbieżniość kół przednich a do tego możesz mieć źle ustawiony kąt pochylenia tych kół - trzebaby jechać na stację diagnostyczną żeby wszystoko spawdzili i ewntualnie poprawili


MK III 1,8ABS full option

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt mar 18, 2005 16:43

nawrotvw pisze:Na mój nos jakiś luz na układzie kierowniczym, posprawdzaj końcówki drążków kierowniczych, swożnie kół. Pozdro
Dokładnie tak.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
qbab
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn gru 27, 2004 14:01
Lokalizacja: Łódź (okolice)
Kontakt:

Post autor: qbab » pt mar 18, 2005 16:49

oki, dzieki za pomoc.
a ile moze kosztowac naprawa drazkow, czesci+robocizna?


QbaB

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » ndz mar 20, 2005 13:32

Najpierw posprawdzaj luzy. Nie tylko w układzie kierowniczym (m. zd. to nie to), ale na wahaczach (zwłaszcza tylne poziome tuleje na przednich wahaczach). A potem będziemy gadać o pieniądzach. Teraz to jest gdybanie.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości