Silnik nie wchodzi na obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik nie wchodzi na obroty
ELO
Więc od pewnego czasu mam problem z silnikiem 1.4 ABD na pełnym wtrysku. Otóż gdy silnik mi sie nagrzeje do normalnej jego pracy i po przejechaniu parunastu kilometrów powstaje taki efekt, iż gdy silnik popracuje sobie chwile na wolnych obrotach i nacisnie się gaz to do około 1900 obr. silnik przerywa i niema mocy tak jakby jeden cylinder niedziałał, powyzej tych obrotów jest wszystko ok. Dodam jeszcze ze wymieniłem świece na nowe kable są stare. A gdy silnik jest zimny to pracuje normalnie az do zagrzania się.
Pomózcie bo jest to uciązliwe podczas rusznia ze świateł i poruszaniu się po mieście.
Więc od pewnego czasu mam problem z silnikiem 1.4 ABD na pełnym wtrysku. Otóż gdy silnik mi sie nagrzeje do normalnej jego pracy i po przejechaniu parunastu kilometrów powstaje taki efekt, iż gdy silnik popracuje sobie chwile na wolnych obrotach i nacisnie się gaz to do około 1900 obr. silnik przerywa i niema mocy tak jakby jeden cylinder niedziałał, powyzej tych obrotów jest wszystko ok. Dodam jeszcze ze wymieniłem świece na nowe kable są stare. A gdy silnik jest zimny to pracuje normalnie az do zagrzania się.
Pomózcie bo jest to uciązliwe podczas rusznia ze świateł i poruszaniu się po mieście.
Ostatnio zmieniony sob sty 27, 2007 20:32 przez dav81, łącznie zmieniany 1 raz.
[quote="krisvw"]czujnik temp. wody??? ktory steruje dawka paliwka????????? to moja opinia:))[/quoteJ
jeśli szwankuje czujnik to zakładam ze na liczniku tez powinien niedziałac, chyba ze ten czujnik w liczniku niema nic wspólnego z tym od wysyłania inforamcji do kompa. Są tam wogóle dwa czujniki temperatury ????
jeśli szwankuje czujnik to zakładam ze na liczniku tez powinien niedziałac, chyba ze ten czujnik w liczniku niema nic wspólnego z tym od wysyłania inforamcji do kompa. Są tam wogóle dwa czujniki temperatury ????
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
zgadzam się z poprzednikim + fachowe ustawienie zapłonu. Ja bym prędzej obstawiał zapłon, gdyż miałem kiedyś podobnie. Spróbuj rozgrzać auto i na włączonym silniku poluzuj aprat zapłonowy. Trzonkiem młotke popukaj delkatnie przesuwając go o pare milimetrów raz w jedną a raz w drugą stronę, po czym wróć do pozycji (wcześniej zaznaczonej) i przykręć. Czasem to pomaga. Ewentualnie Sonda daje zbyt bogatą mieszanke i zalewa silnik. Sonde łatwo sprawdzić albo kompem albo takim specjalnym miernikiem (na stacji diagnostycznej powinni mieć) Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości