nie jest za ciepło :-(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt sty 26, 2007 18:28

Przybekwyjełem te wszystkie pokrętła od nawiewu i powiem ci że ta twoja fotka nic mi nie mówi!
nie wiem o co chodzi!



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » pt sty 26, 2007 22:01

jeśli nic Ci nie mówi fotka to w takim razie po nitce do kłębka zaczynając od pokręteł aż dotrzesz do tego zaworu który jest na foto. musisz podążać za linką od sterowania ciepłem...



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt sty 26, 2007 22:19

czyli ta fotka nie jest robiona tam przy pokrętłach tylko dalej bardziej przy nagrzewnicy tak?



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pt sty 26, 2007 22:22

ten zawo znajduje sie nad nogami pasazera pod schowkiem , musisz ta obudowe zdematowac i tam znajdziesz ten zawor
Pzdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt sty 26, 2007 22:24

ok :D
jutro napisze ci co zdziałałem :D
pozdro :bigok:



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pt sty 26, 2007 22:26

Szosownik pisze:ok :D
jutro napisze ci co zdziałałem :D
pozdro :bigok:
jak coś to służę pomocą :wink:


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

kris69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sty 22, 2007 22:32
Lokalizacja: kutno
Kontakt:

nie jest za ciepło....

Post autor: kris69 » pt sty 26, 2007 22:35

miałem podobną sytuację, silnik nagrzany dobrze, nie przegrzewał się a w kabinie zimno............!!! jeździłem dwa dni i zanim trafiłem do mechanika otworzyłem maske i w zbiorniczku prawie brak płynu!!!!!!!!!! puściła uszczelka{oring} po wymianie płynu na zimowy przy króćcu w miejscu gdzie znajduje się termostat {mk3 1.4 1993 3D}.i wyciekał płyn!!!po wymianie oringu i uszczelnieniu silikonem czerwonym wyciek zlikwidowałem,ale w kabinie nadal zimno!!!! no i z kolesiem ściągnąłem wąż wchodzący do nagrzewnicy i sucho.dopiero za chwilę odpowietrzył się i już jest ok!!! może to jest to.........................pozdrawiam



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » pt sty 26, 2007 22:49

Szosownik pisze:czyli ta fotka nie jest robiona tam przy pokrętłach tylko dalej bardziej przy nagrzewnicy tak?
no dokładnie to nie przy pokrętłach. zrób tak jak piszemyz kolega,trzeba dostac się do zaworu i zobaczyć co jest nie tak.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt sty 26, 2007 22:50

dopierdziele jutro płynu i zobaczymy
kris69
a czym się odpowietrzyło?
korkiem?

[ Dodano: 26 Sty 2007 21:57 ]
kto chce kupić mk3 :grin:

[ Dodano: 26 Sty 2007 22:08 ]
a i jeszcze jedno!
czy filtr przeciwpyłkowy ma coś do nawiewu?



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » sob sty 27, 2007 00:57

Szosownik pisze:a i jeszcze jedno!
czy filtr przeciwpyłkowy ma coś do nawiewu?
oczywiscie że tak ale raczej do jego intensywności niż do jego maksymalnego nagrzania


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob sty 27, 2007 14:47

wszystkie linki od nawiewu sprawdzone :!:
no i wszystko z nimi ok :!:
płynu też dolałem więcej
jednak to pewnie będzie ta nagrzewnica :(
przewody z płynem które do niej dochodzą są gorące :!:
no i weź teraz wymień tą nagrzewnicę
dostęp do niej jest zajebisty



Awatar użytkownika
bohunos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob gru 23, 2006 22:45
Lokalizacja: Drohiczyn

Post autor: bohunos » sob sty 27, 2007 15:25

to może ja podrzucę jakiś pomysł bo miałem coś podobnego, tylko że zaraz po wymianie płynu. Węże od nagrzewnicy gorące a w kabinie zimno. I oto co zrobiłem. Zapaliłem samochód z otwartym zbiorniczkiem i poczekałem aż nagrzeje się do momentu włączenia wentylatora. Następnie zgasiłem NIE ZAMYKAŁEM ZBIORNICZKA i poszedłem spać :grin: . Rano dolałem płynu i wszystko już jest ok.

Co do płukania układu to jest taki specjalny środek (nie pamiętam nazwy) który się wlewa do chłodnicy i uruchamia silnik. Później trzeba go wypłukać czystą wodą i zalać nowy płyn. Jest całkiem skuteczny. pozdro



Awatar użytkownika
macbu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
Kontakt:

Wg mnie

Post autor: macbu » sob sty 27, 2007 16:43

Jezeli pokazuje Ci temperarure silnika 80-110 stopnie to nie otwiera ci sie do konca zawor a jezeli temperatura jest nizsza niz w/w to masz do wymiany termostat poniewaz moziwe ze sie zawiesil i nie puszcza malego obiegu tylko leci caly cazsna duzym i go mocno chlodzi...


Macbu

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » sob sty 27, 2007 20:15

temperaturę trzyma cały czas 90
chyba że stoje w korkach to wzrasta do jakiś 96

[ Dodano: 27 Sty 2007 19:15 ]
termostat odpada



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 479 gości