Problem z obrotami na rozgrzanym silniku 1.8 ABS help!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Problem z obrotami na rozgrzanym silniku 1.8 ABS help!

Post autor: iles » śr sty 24, 2007 19:58

Ostanio mam dosc klopotliwa usterke w golfie . Gdy zapalem auto na zimnym silniku to normalnie obroty wchodza na 1100 na biegu jalowym i jazda ( auto dobrze wchodzi w obroty i jest wszystko ok ) . Jednak jak tylko sie zaczyna zagrzewac np do juz do 70 80 'C auto nierowno pracuje na na wolnych obrotach , czsami szarpie przy przyspieszaniu ( albo jak sie jedzie bez gazu [tak powoli] na 2 biegu to tez mocno szarpie . Auto caly czas gasnie przy hamowaniu silnikiem , albo jak chwile postoi na biegu jalowym to tez gasnie po chwili . Jest to naprawde denerwujaca ustarka : / . co robic? aparat zaplonowy , swiece , przywody sa ok . Ktos mi mowil ze przyczyna moze byc czujnik temperatury ( przy silniku na trojniku plastikowym ) Kupilem nowy czujnik , i niedlugo bede sprawdzal czy to jest to . Jednak chcialbym Was prosic o jakie jest wasze zdanie co to moze byc? moze ktos juz mial podobny klopot. Pozdrawiam



Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » śr sty 24, 2007 20:16

moze dostaje gdzies dodatkowego powietrza i wariuje np pod przepustnice.
przeplywomierz


"życie jest walką"

Awatar użytkownika
bohunos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob gru 23, 2006 22:45
Lokalizacja: Drohiczyn

Post autor: bohunos » śr sty 24, 2007 20:45

Miałem podobny problem. Zaczęło się po wymianie świec. Sprawdziłem wszystko i nie znalazłem przyczyny. Więc udałem się na vag. Niestety, a może na szczęście, mechanikowi nie udało się podpiąć kompa. Więc zaczął szukać "na piechotę". Co się kazało moje przewody napięciowe miały na fajkach jakieś metalowe osłony. Po wywaleniu ich problem ustał, silniczek chodzi jak zegarek. W warsztacie sugerowali mi też , że powodem może być uszkodzona jakaś poduszka pod wtryskiem i auto łapie "lewe" powietrze, ale dokładnie nie zrozumiałem o co z tym chodzi.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr sty 24, 2007 20:47

Berni pisze:przeplywomierz
silnik ABS niema takiego urządzenia
to może byc wina czujnika temperatury, może gdy się rozgrzeje to oszukuje ECU i mieszanka jest za uboga.
sprawdź najpierw to. a potem uszczelkę pod wtryskiem


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » śr sty 24, 2007 20:55

Miałem identyczne objawy a raczej mój golfik miał jak u Ciebie. Silnik zimny jest OK, ciepły obroty falują i gaśnie, noga z gazu i gaśnie. U mnie niestety był to silniczek krokowy


one loVWe

Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: iles » śr sty 24, 2007 22:02

Zmienilem na nowy czujnik temperatury i nic : / . Bede cos jeszcze probowal . dam znac

[ Dodano: Czw Sty 25, 2007 09:36 ]
kurde , dzis podjechalem zaledwie kilka moze z 1 km no i auto traci moc przy przyspieszaniu , dusi sie , szarpie , wogole nie wkreca w obroty ,oczywiscie gasnac przy postoju , czy hamowaniu . Wydaje sie ze to moze byc cos z monowtryskiem . Pisaliscie zeby wymienic uszczelke . Czy jest to trudne ? A moze ktos ma jakis inny pomysl : / z gory dziekuje za podpowiedzi .



Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » czw sty 25, 2007 18:25

marek2907 pisze:silnik ABS niema takiego urządzenia
dzieki... tego nie wiedzialem.. ale uszczelka pod wtryskiem jak najbardziej moze byc przyczyna.


"życie jest walką"

msokolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 23:42
Lokalizacja: WE

Post autor: msokolek » czw sty 25, 2007 23:51

czytam i czytam te wszystkie posty i każdy ma problem z obrotami ale odwrotny niż ja u mnie zawór powietrza jest ok ( wyczyszczony ) na kompie nie ma błędów ale mam wyskoie obrot , czujnik temp sprawdzałem i nic jest ciepły to na bęzynie ok 1200 1300 na gazie ok 1000 i co to jest bo już niewiem .....


Oświetlenia, doradzę, załatwię......

może się przydam

Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: iles » pt sty 26, 2007 14:54

Wczoraj dobrze ogladalem silnik i okazalo sie ze mam przerwane przewody przy gornych pinach wtyczki od sondy lamda ! Mam juz nowa kostke i juz chyba jest wszystko ok . Wczoraj go nie odpalalem a dopiero dzis rano . Podczas jazdy po chwili tylko 1 zgasl a jak sie juz dobrze nagrzal to wszystko juz wrocilo do normy . Pare razy go jeszcze dzis odpalalem i juz ani razu nie zgasl podczas jazdy a wolne obroty sie trzymaja . Wyglada na to ze juz wszystko jest juz ok :) . Dziekuje za wszystkie podpowiedzi . rozdam plusy za dobre checi :) pozdrawiam



r32golf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 10:43
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: r32golf » pt sty 26, 2007 16:00

ja TAK MIALEM ZE GO DUSILO , PRZY HAMOWANIU GASŁ , przy przyspieszaniu szarpało tylko ze ja mam lpg i podejrzewalem ze zapieczone wtryski , nie zaszkodzi jak kupisz preparat dla przeczyszczania wtrysku , masz cos z tryskiem chyba , moze wlasnie lapac lewe powietrze albo wtryskiwac "nie ten tego " :) i ma problem z doborem wlasciwej mieszanki.. u mnie tak bylo sie sie rozgrzewał ...a jaki kolor masz tego czujnika w krućcu bo ja mam niebieski , wymieniali mi go w ASO VW wiec napewno dobry..

jesli masz gaz to polecam plyn Gas line - firmy KEN-floo- wlewasz do benzynki wystarczy 20 literków ,

[ Dodano: Pią Sty 26, 2007 15:03 ]
aha juz rozwiazales problem , a to ciekawe , bo jesli sonde miales odlączona to powinien ci robi wiry w baku i kopcic , tak ja to mialem


VAG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 215 gości