skutki przestawienia rozrzadu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » wt sty 23, 2007 10:19

Adamtd-- dzięki. ADi997-może tak być jak piszesz w swoim poście, ale nie musi- lepiej byłoby dla kolegi minoryta żeby była to góra po prostu tańsze wydatki, zobaczymy co mu mechaniory powiedzą.


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » wt sty 23, 2007 11:03

coś mi tu w tym wszystkim nie pasuje. to że dymi to wiadomo że olej z którejś strony dostaje się do komory spalania. ciśnienie sprężania jak najbardziej trzeba sprawdzić,próbe olejową też zrobić. ale po jakiego diabła ściągali głowicę w niemczech skoro mówisz że jest nowa uszczelka. żeby się tylko nie okazało że paseczek strzelił,zrobili wóz tzw. "na sztukę" i opchneli. z przebiegami i książkami serwisowymi też sobie radzą.papier wszystko przyjmie.oby to była góra tzn. te uszczelniacze....



minoryt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt gru 15, 2006 23:40
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: minoryt » wt sty 23, 2007 11:35

Jestem teraz w pracy i do mechanika jade wieczorem.Może ktoś wie z jakimi kosztami moge sie liczć(mniej wiecej)

wymiana uszczelniaczy?
remont głowicy?
wymiana pierścieni,głowica tzn.wszystko?

Nie chce żeby ze mnie zdarli skóre :grrr:


opony to podstawa

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » wt sty 23, 2007 12:27

na razie nic sie nie przejmuj. zobaczysz co powie ci mechanior,oczywiście myśle że zna sie na rzeczy uszczelniacze to pikuś,uszdzelka też to nie taki duże koszty,z głowicą to już jest inna bajka i zależy co tam w niej jest nie tak....



minoryt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt gru 15, 2006 23:40
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: minoryt » czw sty 25, 2007 18:26

Po zjęciu głowicy wyszło że założone byłe inne uszczelniacze, nie ten typ i olej sie przez nie przewalał.Głowica ok ,zawory też Silnik cisnienie 3x13,5 i raz 14. Próba olejowa powyżej 14.Mechanior powiedział że wymieni tylko uszczelniacze i będzie ok.Jutro odbieram auto.Koszt 300 zeta. :okej: :grin:


opony to podstawa

pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » czw sty 25, 2007 22:08

no i jest ok. napisz gdy odbieżesz jak się teraz śmiga........



minoryt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt gru 15, 2006 23:40
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: minoryt » pn lut 12, 2007 15:09

No i nie jest OK.przejechałem 2000 i bierze oleju troche mniej na 1000km tzn 0,4 0,5 litra.Mam w zwiazku tym pytanie,czy można sciagnać głowice bez odkrecanie kolektora wydechowego i ssacego.Bo nie widać żeby to było ruszane.No ale uszczelki popychaczy mi pokazano i uszczelke głowicy po wymianie.Jakoś im nie wierze,mam watpliwości czy konusy zmierzyły cisnienie o próbie olejowej nie wspominając(czy ta próba to sprawdzenie pierścienia olejowego?)
Co robić? Zalać minerałem?
Jechać do innego mechaniora,no a jak zaleci wymiane pierścieni to też trzeba sciagać głowice?
Poradźcie proszę :prayer:


opony to podstawa

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 428 gości