problm z podlaczeniem alarmu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zelek 1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt sty 12, 2007 00:19
Lokalizacja: Pruszków

problm z podlaczeniem alarmu

Post autor: zelek 1987 » czw sty 25, 2007 13:35

witam wiem ze ten temat byl poruszany juz wiele razy i nawet znalazlem niedawno odpowiedz na moje pytanie jednak teraz nie moge odnalesc tego skryptu:( Wiec pytam mam problem chce podlaczyc alarmik i problem nr 1 przewod idacy od centralki alarmu do kierunkow gdzie go podpiac, moze pod awaryjne?? a moze gdzoies pod kostke swiatel??jesli moge prosicto o kolory kabli?? Problem nr 2 to cos w stylu odciecia zaplonu musze podpiac kabelek tam gdzie podczas zaplonu jest napiecie wiem ze to musi byc przy stacyjce ale jaki to kolorek??
z umieszczeniem alarmu i calej centralki chyba nie bedzie problemu pod czujniki drzwi tez soie podepne przy lewym progu. za pomoc moze link to forum baroz dziekuje z gory:)



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw sty 25, 2007 13:52

Ile przewodow wychodzi z centralki na kierunki ? Jeden ?



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » czw sty 25, 2007 20:30

Jak masz kontrolkę na 12V to podłączysz wszystko co Ci trzeba. Kierunki oczywiście przy manetkach ale kolorów nie pamiętam.



zelek 1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt sty 12, 2007 00:19
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: zelek 1987 » czw sty 25, 2007 20:34

inek01 pisze:Ile przewodow wychodzi z centralki na kierunki ? Jeden ?
tak tak na kierunki wychodzi jeden przewod z centralki czy to zle??



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw sty 25, 2007 20:35

krzycho85 pisze:Kierunki oczywiście przy manetkach ale kolorów nie pamiętam.
Zielono-czarny i czarno-bialy.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 25, 2007 20:36

jak masz jeden przewód to albo diody albo przekaznik na dwie pary styków

[ Dodano: 25 Sty 2007 19:38 ]
kolory kabli do kierunków to czarno-biały i czarno-zielony



zelek 1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt sty 12, 2007 00:19
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: zelek 1987 » czw sty 25, 2007 21:19

miś fazi pisze:jak masz jeden przewód to albo diody albo przekaznik na dwie pary styków

[ Dodano: 25 Sty 2007 19:38 ]
kolory kabli do kierunków to czarno-biały i czarno-zielony
napisze co napisali w instrykcji:
Przewód czerwono-biały wejście przekaźnika kierunkowaskazu. Przewód czerwono-biały jest wejsciem dla przekaznika migacza kierunkowskazow. Polaczenie przewodu czerwono-bialego uzaleznione jest od sposobu sterowania przekaznika migacza kierunkowskazow. jezeli pojazd posiada kierunkowskazy przelaczane +12V mozna nie podlaczac tego przewodu poniewaz jest on juz podlaczony do 12V. Jezeli kierunkowskaz pojazdu przaczony jest biegunem ujemnym przetnij przewod czerwono-bialy i podlacz go do uziemienia karoserji.
przewod bialy - wyjscie przekaznika kierunkowskazow-(+12v 15a wyjscie)
nalezy podlaczyc do przewodu kierunkowskazu wychodzacego z przelacznik swiatel przednich.Nie nalezy podlaczac bialego przewodu do regulatora intensywnosci osiwetlenia deski rozdzielczej spowoduje to jego uszkodzenie. Dopuszczalne obiazenie bialeego przewodu to 15a(ok 180W) w zadnym przypadku nie nalezy przekraczac tej wartosci poniewaz grozi to uszkodzeniem alarmy.

wiec juz sam nie wiem co i jak podlaczyc????



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 25, 2007 23:42

jeśli przepisałeś ten tekst instrukcji dokładnie, to pisał go jakis laik , a Ty najlepiej zrobisz jak popodłączasz wszystko oprócz tych kabli biało-czerwonego i białego następnie weż probówke na 12 V jeden kabel probówki podłącz do masy a drugi podepnij do kabla białego i zasteruj alarm potem to samo zrób z kablem czerwono-białym i napisz jak reagowała probówka wtedy będe wiedział jak Ci pomóc



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości