"silnik krokowy"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

aqhr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw sty 12, 2006 21:37
Lokalizacja: Radom

"silnik krokowy"

Post autor: aqhr » czw sty 25, 2007 20:00

Witam, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć (tak łopatologicznie) gdzie w mk3 z silnikiem 1.8 ABS znajduje się "silniczek krokowy" ???
Auto zaczyna tracić wolne obroty i kolega podpowiedział mi, żebym przeczyścił krokowca. No dobra, przeczyszczę tylko gdzie on jest ???
Dzięki za wszelką pomoc.
Pzdr Artur



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 25, 2007 20:14

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/449 ... 98a52.html tu masz pod numerem 7



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 25, 2007 20:49

Obrazek
tak on wygląda jak patrzysz od przodu mono wtrysku jest kostka przyłączeniowa



mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » czw sty 25, 2007 22:02

dziejo pisze:[url=http://images14.fotosik.pl/64/878753ced8603bf0m.jpg]Obrazek[/URL]
tak on wygląda jak patrzysz od przodu mono wtrysku jest kostka przyłączeniowa
Witam. Jezeli to jest silnik krokowy to powiedcie mi co to za ustrojstwo co mam u siebie w aucie bo byłem przekonany że to jest "krokowy" ale jakoś inaczej wygląda niż na tej fotce 8-[ Obrazek



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » czw sty 25, 2007 22:31

na moje oko to nie jest silnik ABS


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 25, 2007 22:46

jesli to jest wtrysk wielopunktowy to jest zawór stabilizacji biegu jałowego



petek20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt maja 12, 2006 11:39
Lokalizacja: okolice Piły
Kontakt:

Post autor: petek20 » czw sty 25, 2007 22:47

tak odnośnie oznaczenia silnika to znajduje sie ono na osłonie paska rozrzadu, pozdr


petek

mmarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: czw gru 28, 2006 19:29
Lokalizacja: dolny slask

Post autor: mmarek » czw sty 25, 2007 23:02

miś fazi pisze:jesli to jest wtrysk wielopunktowy to jest zawór stabilizacji biegu jałowego
Dzieki za info. Tak to jest wielopunkt Czyli sądząc po nazwie niewiele się różni od "regulatora biegu jałowego" ma taką samą funkcję, tak ?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 25, 2007 23:21

tak



msokolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 23:42
Lokalizacja: WE

Post autor: msokolek » czw sty 25, 2007 23:43

to ja mam do Was pytanie ten zawór powietrza dodatkowego czyściłem i teraz mam taką opcję że jak stoi na biegu jałowym to na benzynie ma ok 1200 1300 obrotów a na gazie ok 1000 co to może byc byłem na kompie nie mam błędów teoretycznie jest wszystko ok a obroty są takie jakie są
co to może byc
jeśli wiecie oczywiście


Oświetlenia, doradzę, załatwię......

może się przydam

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 25, 2007 23:50

a na pewno szczelnie masz wszystkie węze do tego zaworu ?



msokolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 23:42
Lokalizacja: WE

Post autor: msokolek » czw sty 25, 2007 23:53

wszystko miałem rozłożone i skęcone na cubanty na nowo chyba że jakiś węzyk puszcza ale niewiem przed czyszczeniem zawor miałem za niskie obroty teraz po wyczyszczeniu mam za wysokie


Oświetlenia, doradzę, załatwię......

może się przydam

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 26, 2007 00:06

sprawdz sobie jeszcze opór na stykach zaworu powinien mieć od 3,5 do 4,5 ohma



msokolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 23:42
Lokalizacja: WE

Post autor: msokolek » pt sty 26, 2007 00:09

sprawdzę ale byłem w firmie co się tym zajmują i wszystko jest z nim ok
zresztą on jest inny od wszystkich tj zawór powietrza od rolls roysa 6,5 l mam silnik add tj mexico
może jeszcze dam aby mi sprawdzili czy nie łapie gdzies powietrza lewego ...co o tym sadzisz ??\


Oświetlenia, doradzę, załatwię......

może się przydam

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 467 gości