Problemy z ubywaniem oleju !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- piecia1985
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Problemy z ubywaniem oleju !!!
Kupilem auto miesiac temu zrobilem juz nim 5000km noi spojrzalem na miarke i jest na minimum jaka moze byc przyczyna brania oleju,bo silnik ma 164000km z ksiazka serwisowa po pierwszym wlasicielu.Az dziwne sam juz nie wim co robic!!!!
- piecia1985
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
koonrad jak wyjąłeś stare. I czy jakiejś tulejki używałeś jak wkładałeś nowe. Miałeś jakieś narzędzia czy jakiś domowy sposóbkoonrad pisze:a zrobiłem sobie sam w garażu i wyniosło mnie to 34,-(8x3zeta+uszczelka pod klawiature)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
kawałek płaskownika 40cm długi, 3cm szeroki i oszywiście sztywny
wywierciłem w nim parę otworów (jeden wiekszy aby wyjmować zabezpieczenia zaworów, i parę małych) płaskownik przez te małe otwory przykręcałem do szpilek od dekla klawiatury tak aby pasowało mi pod konkretny zawór, dociskałem ręką płaskownik i przez większy otwór mogłem lajtowo zdiąć zabezpieczenie.
a żeby zawór nie opadł(bo nie ściagałem głowicy) wykręciłem świece i gdy tłok był na dole przez otwór świecy wkładałem sznur, następnie przekręcałem wałem aby tłok poprzez ten sznur docisnął zawór.
i wsio
wywierciłem w nim parę otworów (jeden wiekszy aby wyjmować zabezpieczenia zaworów, i parę małych) płaskownik przez te małe otwory przykręcałem do szpilek od dekla klawiatury tak aby pasowało mi pod konkretny zawór, dociskałem ręką płaskownik i przez większy otwór mogłem lajtowo zdiąć zabezpieczenie.
a żeby zawór nie opadł(bo nie ściagałem głowicy) wykręciłem świece i gdy tłok był na dole przez otwór świecy wkładałem sznur, następnie przekręcałem wałem aby tłok poprzez ten sznur docisnął zawór.
i wsio
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ale ja pytałem o same gumki. To co napisałeś to jasne, tylko chodzi mi o wyjęcie i włożenie samych uszczelniaczy z trzonka. Czy łatwo wychodzą, czy trzeba jakieś szczypce i czy przy wkładaniu używałeś jakiegoś narzędzia żeby nie zepsuć gumki przy wkładaniu na trzonek na gniazdach od zabezpieczeniakoonrad pisze:kawałek płaskownika 40cm długi, 3cm szeroki i oszywiście sztywny
wywierciłem w nim parę otworów (jeden wiekszy aby wyjmować zabezpieczenia zaworów, i parę małych) płaskownik przez te małe otwory przykręcałem do szpilek od dekla klawiatury tak aby pasowało mi pod konkretny zawór, dociskałem ręką płaskownik i przez większy otwór mogłem lajtowo zdiąć zabezpieczenie.
a żeby zawór nie opadł(bo nie ściagałem głowicy) wykręciłem świece i gdy tłok był na dole przez otwór świecy wkładałem sznur, następnie przekręcałem wałem aby tłok poprzez ten sznur docisnął zawór.
i wsio
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
znaczy się, stare to wyciągałem takimi sczypcami, bo były całkiem twarde i łamliwePaweł Marek pisze:Ale ja pytałem o same gumki. To co napisałeś to jasne, tylko chodzi mi o wyjęcie i włożenie samych uszczelniaczy z trzonka. Czy łatwo wychodzą, czy trzeba jakieś szczypce i czy przy wkładaniu używałeś jakiegoś narzędzia żeby nie zepsuć gumki przy wkładaniu na trzonek na gniazdach od zabezpieczenia
a przed montarzem nowych przesmarowałem dokładniej trzonek olejem aby lżej weszły te uszczelniacze i dopasowałem kawałek tulejki którą umieściłem gumki głęboko tam gdzie powinny sie znajdować, i tyle.
u mnie jest ok więc nic nie schrzaniłem tak robiąc
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 242 gości