dym koło przełącznika wycieraczek :|
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
dym koło przełącznika wycieraczek :|
dziś odśnieżyłem auto otwieram drzwi wsadzam głowe do auta przekręcam kluczyk, czekam aż się zagrzeją świece, patrze a przed moimi oczami pojawia się dymek wydobywający się koło manetki wycieraczek, zdębiałem wyłaczyłem zapłowny i właczałem jeszcze kilka razy ale już nic nie było, co mogło się stać, pierwszy raz coś takiego widze, zapalałem auto kilka krotnie i już nie było, robić coś z tym?
Golfik ci się zjara
[ Dodano: 24 Sty 2007 17:25 ]
a tak na poważnie to ja też tak miałem ale tylko raz
więc dałem sobie spokój i nic nie robiłem
ale w pory bym zrobił
[ Dodano: 24 Sty 2007 17:25 ]
a tak na poważnie to ja też tak miałem ale tylko raz
więc dałem sobie spokój i nic nie robiłem
ale w pory bym zrobił
Ostatnio zmieniony śr sty 24, 2007 18:32 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
- Lokalizacja: roztocze
- Kontakt:
Miałem to samo, banalna sprawa ale jak nie chcesz stracić manetki to robisz tak: ściągasz ster, następnie manetki, czyścisz je, z prawej strony kolumny kierowniczej kleisz kawałek taśmy izolacyjnej i montujesz wszystko odwrotnie jak ściągałeś. Czemu tak się dzieje że dymi: ponieważ w miejscu gdzie biega styk w czasie przełączania manetki jest szczelina nie dolana plastikiem, jak to miejsce jest nie wytarte to wszycho jest ok ale jak się wytrze to styk wielkości 1mm na 2mm wpada w ten otwór i dotyka do masy kolumny kierowniczej robiąc zwarcie co w konsekwencji gotuje blastik w okół tego otworu. Efektem jest dymienie i cężki przeskok manetki na pozycję niższą. Pewnie jak wkładałeś kluczyk żeby zagrzać świece "tyknąłeś" manetkę i wynik jest. Mało roboty przy usuwaniu usterki a spokój wielki.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
U mnie bylo podobnie, dymek pojawil sie raz, a po roku musialem wymienic manetke (wycieraczki same sie wlaczaly, byl problem z wylaczaniem).marekx2710 pisze:Miałem podobny problem, tzn po włączeniu wycieraczek unosił się dymek. Zdjąłem kierownicę przeczyściłem styki i dokręciłem delikatnie śrubki bo były poluzowane. U kumpla, który zignorował te objawy ( dymek) przepaliło styki i manetka do wymiany.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 359 gości