Problem z zegarami i MFA MK2 GTI16v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KR16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn sty 24, 2005 12:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Problem z zegarami i MFA MK2 GTI16v

Post autor: KR16 » śr mar 09, 2005 21:41

Mam następujący problem. Nagle dziś podczas jazdy przestał mi działać obrotomierz oraz wskaźnik paliwa i temperatury płynu chłodzącego wraz z kontrolkami ładowania itd. Nie reaguje również MFA działa tylko zegarek i prędkościomierz. Co to może być czy ktoś ma jakiś pomysł? POZDRAWIAM


Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pt mar 11, 2005 00:17

Pewno masa ci gdzieś zginęła, albo wtyczka się odpięła.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pt mar 11, 2005 00:59

wtyczka to raczej nie bo one są przeceirz na takie "zatrzaski" i racze sie same niewysuwają


Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt mar 11, 2005 08:26

ztabilizator przy MFA ma napiecie ??


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » pt mar 11, 2005 08:33

Moim zdaniem walnął CI któryś bezpiecznik


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
KR16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn sty 24, 2005 12:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: KR16 » pn mar 14, 2005 19:59

Robert Raburski pisze:Moim zdaniem walnął CI któryś bezpiecznik
Tak właśnie się okazało że poleciał bezpiecznik. Ale jak włożę nowy to też od razu się przepala.


Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"

Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » pn mar 14, 2005 20:04

to oznacza że w tym obwodzie masz zwarcie i dlatego leci bezpiecznik. Który bezpiecznik się pali?


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
KR16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn sty 24, 2005 12:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: KR16 » pn mar 14, 2005 20:17

AEM pisze:to oznacza że w tym obwodzie masz zwarcie i dlatego leci bezpiecznik. Który bezpiecznik się pali?
Dokładnie w chwili obecnej nie jestem w stanie powiedzieć który bo nie pamiętam. Ale to jest 15A.


Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » pt mar 18, 2005 16:04

Posprawdzaj przewody może masz jakiś przetarty i dotyka o blachówę


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
KR16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn sty 24, 2005 12:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: KR16 » sob mar 19, 2005 17:13

Dopiero dziś mogłem sprawdzić ten bezpiecznik :grin: i jest to 7 od prawej. Ale niestety nie wiem od czego on jest.


Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 361 gości