2.0/AGG termostat czy czujnik?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
2.0/AGG termostat czy czujnik?
Witajcie tak dosyc nagle podskoczylo mi zuzycie paliwa wiec rutynowo zrobilem analize spalin i komputer.Bledow zero,sonda ok. analiza dobra.126 weglowodorow ale przy 2000 obr.spadaly.Ale troche niepokoi mnie temperatura.Po mniej wiecej 5 km dzis pezy 0 stopni na dworze temp.na wskazniku 70 stopni Jak stoi to temperatura silnika wzrasta bo powietrze nie wychladza chlodnicy.Mysle ze moze padl termostat a moze czujnik.Radzicie bawic sie w badanie termostatu czy wywalic i term. i czujnik? Po miescie zuzycie wyszlo 13,5 a traktowalem silniczek jak kobiete (niemalze piescilem stopa gaz) Zdaje sie ze ze w mrozy rok temu bylo chyba lepiej
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
termostat
Witam to będzie termostat , na 99 % bardzo polecam ci ten sam go kupiłem i jest ok, noi jest oryginalny http://www.allegro.pl/item158516465_ter ... _ford.html
duzo roboty z wymiana termostatu i podajcie prosze z ETKI numer oryginalu do 2.0 AGG bo jakos nie moge znalezc u siebie.Jutro podjade do mechanikow bo nie zima juz na dobre wiec robota w/g Słodowego odpada
[ Dodano: Czw Sty 25, 2007 22:41 ]
i juz po klopocie-wprawdzie nie wiem jak ze zuzyciem paliwa ale poprawa po wymianie termostatu.czujnika widoczna - przejechanie ta sama trasa dzis spowodowalo po naprawie natychmiastowy przyrost temperatury na 90 stopni (bylo 70) Wymieniono termostat,czujnik temperatury cieczy,podlaczono komputer do sprawdzenia zgodnosci wskazan czujnika ze sterownikiem,1ltr plynu (wszystko oryginaly VW-Audi) + robocizna - razem 210 zl Tylko roboty bylo ciut wiecej bo mam klime wiec rozkrecania wiecej i troche do tego termostatu ciezko podejsc
[ Dodano: Czw Sty 25, 2007 22:41 ]
i juz po klopocie-wprawdzie nie wiem jak ze zuzyciem paliwa ale poprawa po wymianie termostatu.czujnika widoczna - przejechanie ta sama trasa dzis spowodowalo po naprawie natychmiastowy przyrost temperatury na 90 stopni (bylo 70) Wymieniono termostat,czujnik temperatury cieczy,podlaczono komputer do sprawdzenia zgodnosci wskazan czujnika ze sterownikiem,1ltr plynu (wszystko oryginaly VW-Audi) + robocizna - razem 210 zl Tylko roboty bylo ciut wiecej bo mam klime wiec rozkrecania wiecej i troche do tego termostatu ciezko podejsc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 329 gości