jak podiac centralny do kierunkow ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

jak podiac centralny do kierunkow ?

Post autor: guti » pn sty 22, 2007 11:33

Czolem zaloga,mialem podpieta pod centrtalke syrenke i teraz jak podpialem ja pod alarma i teraz bym chcial miec sygnalizacje tego ze zamkniete auto lub otwarte,myslalem o klaksonie ale to byloby juz przegiecie chyba :) mam ten przelaczniki zespolony z manetka :) wiem ze centralka ma takie wyjscie na wlasnie takie urzadzenia, i tylko problem jak to podlaczyc.
dzieki za pomoc ,zaplata bedzie sowita :)
Pozdrawiam

[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 10:34 am ]
aaa bo alarmjest samorobka , czyli oddzielnie alarm i oddzielnie centralny jest , troszke chaotycznie napisalem wszystko alemoze sie ktos domysli,szef sie reci dzisiaj po biurze i musze uwazac :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » pn sty 22, 2007 13:27

Tzn masz wyjście na kierunki? Bo troche nie rozumiem ;)

Kolory kabli kieronkow, CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM

Jesli nie masz to musisz uzyc dwoch przekaznikow, sterowanie masa z centralnego (zamknij/otworz)


Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn sty 22, 2007 17:25

okulik, centralka ma 3 piny wolne , ktore nie sa nigdzie podlaczone i pod jeden wlasnie mialem podlaczony do syrenki ( tak sobie miernikiem sprawdalem ze na tym jednym pinie sie pojawia 12V impulsowo, tzn zamykam -PIK PIK, otwieram -PIK)ktory spelniala role sygnalizatora dla mnie czy otwieram auto czy zamykam jak np jestem od auta daleko , no i tak sobie wymyslilem ze mozna pod kierunki sie podpiac tylko tu wlasnie bedzie kombinowanie z tymi przekasnikami :) no nic , na razie dzieki , poczekam moze ktos juz tak sobie zrobil to sie moze jeszcze dowiem :D

[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 4:27 pm ]
aaa jak powiedzmy siedze w aucie i sobie zamkne przykladowo pilotem autko to w centralce tuz po zamknieciu słychac takie cykniecie ( raz jak otworze, dwa jak zamkne) tak jakby tam jakis przelacznik czy cos w podobie


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » pn sty 22, 2007 20:11

W alarmie powinieneś mieć wolne wyjście przekaznikowe pod które podłączasz kierunkowskazy. Musisz przy podłączeniu wyjścia z alarmu pod prawą jak i pod lewą stronę kirunkowskazów w szereg wpiąć w kierunku przewodzenia (alarm-kierunkowskaz) diody prostownicze 5A.


VWpower Golf

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » pn sty 22, 2007 20:17

[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 19:17 ]
Obrazek

wychodzi kabelek z alarmu, i jest rozgaleziony na syrene i kierunki
Ostatnio zmieniony wt sty 23, 2007 00:45 przez okulik, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt sty 23, 2007 00:40

GENE, ale ta centrala nie ma funkci alarmu , alarm sobie załozylem oddzielnie , po prostu jest sobie pin w centrali na ktorym pojawia sie impulsowo 12 V w zaleznosci czy zamykam czy otwieram to raz albo dwa razy sie pojawia, i teraz wytłumaczcie mi jak krowie na granicy jak to zrobic zeby to przekombinowac na sygnalizowanie kierunkami, gdzie co mam wpiac , gdzie szukac kabelkow? itd , dzieki za zainteresowanie :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » wt sty 23, 2007 00:44



Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]

Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » wt sty 23, 2007 20:30

guti pisze:jest sobie pin w centrali na ktorym pojawia sie impulsowo 12 V w zaleznosci czy zamykam czy otwieram to raz albo dwa razy sie pojawia,
Między masę i ten pin wepnij przekaznik samochodowy (cewka przekaznika), na jego jeden styk podaj 12V i podłącz drugi jak wyżej do diod.
A wogole to napięcie na tym pinie nie pojawia się z przekaznika, który jest w centrali? Jeśli nie to zrób j/w. :rotfl: :rotfl: :rotfl:


VWpower Golf

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr sty 24, 2007 18:27

GENE pisze:A wogole to napięcie na tym pinie nie pojawia się z przekaznika, który jest w centrali? Jeśli nie to zrób j/w
Przeciez napisal ze sie pojawia.

guti, sprawdz czy na przewodach z centrlalki nie ma przypadkiem juz diod.
U mnie w sterowniku np juz sa na kblach, bezpieczniki z reszta tez...



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr sty 24, 2007 19:02

inek01, no wlasnie nie ma zadnych przewodow wychodzacych z centralki , jest sobie iles tam pinow , na ktore wchodzi wtyczka z przewodami do zamka itd, zostaja 3 wolne piny na ktora nie wchodzi zadna wtyczka i sa wolne , tam wlasnie mialem podpieta na wsuwke sygnalizujaca mi czy zamykam drzwi czy otwieram.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr sty 24, 2007 19:09

guti pisze:inek01, no wlasnie nie ma zadnych przewodow wychodzacych z centralki , jest sobie iles tam pinow , na ktore wchodzi wtyczka z przewodami do zamka itd, zostaja 3 wolne piny na ktora nie wchodzi zadna wtyczka i sa wolne , tam wlasnie mialem podpieta na wsuwke sygnalizujaca mi czy zamykam drzwi czy otwieram.
Aha. Te wolne moga byc na zworke elektryk/pneumat.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 24, 2007 20:25

Masz jeden kable z tymi impulsami to podziel go na dwa i każdy podłącz poprzez diode z kablami od kierunków (jeden do lewych drugi do prawych). O ile dobrze to wszystko zakapowałem. Nie wiem po co tam przekaźnik, chyba można ten kabel obciążyć bezpośrednio kierunkami jak w każdej centralce


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » czw sty 25, 2007 20:34

A co jeśli wyjście z centralki jest niskoprądowe? Niepociągnie wtedy żarówek kirunkowskazów. Po to jest potrzebny przekaznik.


VWpower Golf

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości