Jaka różnica między TD a GTD ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Jaka różnica między TD a GTD ?

Post autor: cruc » czw mar 17, 2005 12:32

No właśnie jaka jest różnica ?
Dzięki za odpowiedzi !!!



Awatar użytkownika
david_p
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt sty 07, 2005 15:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: david_p » czw mar 17, 2005 13:02

TD to wersja CL z uboższym wyposażeniem a GTD to "GL + TD", jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi ;)



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » czw mar 17, 2005 13:15

GTD to wersja z bogatszym wypasem, stylizowana na sportowo, ale silnik ma ten sam.



Awatar użytkownika
Alib
Red ARROW
Red ARROW
Posty: 131
Rejestracja: sob mar 05, 2005 16:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Alib » czw mar 17, 2005 15:20

Ja mam GL TD i to nie odpowiada wyposażęniu GTD!!


Alib RULES!! in Rzeszów!!! Pozdro600!!!

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » czw mar 17, 2005 15:50

GTD jest wersja GT tak jak i GTI tylko ze GTD to wersja GT z silnikiem diesla stad to "D",GT to skrut od Grand Turrizmo nie wiem czy dobzre napisalem,auta GT posiadaja lepsze wyposarzenie tzw pakiet GT czyli np.obrotomierz,wspomaganie,szyby,lusterka w pradzie,szyber,fotele kubełki,aluski albo duze 14 stalowe,i takie tam pierdoły...no i najmocniejsza jednostke napedową,moj Mk2 GTD miał silnik JR 70km ale był z 86r wiec jesli chodzi o diesla to wtedy był najmocniejszy motor,dopiero pozniej powstał silnik SB i RA 80 km z intercoolerem i tez je pakowali do GTD,a w GTI wiadomo 1,8 bylo troche tych wersji od 90 konnych poczynajac na chyba 130 konnych konczac,w zaleznoci od rocznika...w MK3 GT to wiem ze pakuja 2.0 115 km to jesli chodzi o benzyne a w wersji diesla to TDI 90 i 110 ps...pozdrowka


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » czw mar 17, 2005 18:27

z tego co wiem to GTD w odroznieniu od TD ma intercooler


Obrazek

vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » czw mar 17, 2005 18:43

nie kazde gtd ma intercooler,

w CL spotkałem i 1V i 70ps i 80ps oryginalnie ....

a GTD to silniki 70ps i 80ps


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » czw mar 17, 2005 20:07

marcinvw pisze:GTD jest wersja GT tak jak i GTI tylko ze GTD to wersja GT z silnikiem diesla stad to "D",GT to skrut od Grand Turrizmo nie wiem czy dobzre napisalem,auta GT posiadaja lepsze wyposarzenie tzw pakiet GT czyli np.obrotomierz,wspomaganie,szyby,lusterka w pradzie,szyber,fotele kubełki,aluski albo duze 14 stalowe,i takie tam pierdoły...no i najmocniejsza jednostke napedową,moj Mk2 GTD miał silnik JR 70km ale był z 86r wiec jesli chodzi o diesla to wtedy był najmocniejszy motor,dopiero pozniej powstał silnik SB i RA 80 km z intercoolerem i tez je pakowali do GTD,a w GTI wiadomo 1,8 bylo troche tych wersji od 90 konnych poczynajac na chyba 130 konnych konczac,w zaleznoci od rocznika...w MK3 GT to wiem ze pakuja 2.0 115 km to jesli chodzi o benzyne a w wersji diesla to TDI 90 i 110 ps...pozdrowka
To w takim razie ja mam biedniejsze GTD- żadnych wspomagań, szybek czy lusterek w prądzie, koła mam 13", fotele półkubełki, obrotek owszem, jest, lotka na tylnej szybie jest, ale mój wniosek- autka, niezależnie od wersji (bogatszej niż C), były wyposażane w to, co sobie życzył nabywca...


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pt mar 18, 2005 01:31

ja tez nie mialem szybek w pradzie,ani alusow,ani lusterek,ani kubelkow...po wspomaganiu zostalo tylko kulko bo ktos wymintowal ale zalozylem...ale napewno jest lepsza zawiecha,pozatym kolego masz auto z 87r to nie mzona liczyc na niewiadomo co,i owszem napewno byly tez biedniejsze wersje,ale i tak byly lepsze niz zwykle,GTD i GTI z tego co sie orientuje to najdrozsze wersje golfa...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » pt mar 18, 2005 08:57

silent_rob pisze:z tego co wiem to GTD w odroznieniu od TD ma intercooler
wersje silnikowe RA i SB po 89' mialy IC tj te po 80KM
reszta jest bez..
JR i 1V nie maja...

dodam ze kazdy z tych silnikow rozni sie nie tylko faktem czy jest IC czy tez nie...
inne walki inne turbiny inne ukl. wydechowe inne ukl. chlodzenia


dodatkowo mozna spotkac silnik SB lub RA i wersje CL...

proponuje popatrzec co maja golfy w srodku na www.autoscout24.de
wpisac tylko motor diesel oraz moc 59kW
i norma ze TD 80KM z 90' ma waskie zderzaki i bide wsrodku


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pt mar 18, 2005 13:58

dokladnie moj koles ma mk2 CL i ma SB...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pt mar 18, 2005 14:46

Temat różnic między wersjami był poruszany i prawda jest taka że nie ma określonych reguł ponieważ praktycznie wszystko mogło być za dopłatą.
Mam obecnie Jettę CL/90r ze wspomaganiem i centralnym zamkiem (fabrycznie) i twardą deską :grrr: .Kolega ma 1.8 GT /90r z fotelami GT,Mfa ale bez wspomy i centralnego (a przynajmniej to mogli by dać)
Wydaje mi się że w wersji GTD powinna być welurowa tapicerka,miękka deska i na 100% drążek stabilizacyjny z przodu ,bo w Jettach był zakładany standartowo we wszystkich wersjach diesel.Reszta to opcja ,za co właściciel zapłacił to mamy w samochodach :bigok:



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » pt mar 18, 2005 23:50

silent_rob pisze:z tego co wiem to GTD w odroznieniu od TD ma intercooler
1.9 GTD nie mają intercoolera, tak było w 1.6 GTD.
W intercoolery są wyposarzone wszystkie 1.9 TDI.



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » sob mar 19, 2005 02:23

tez nie wszystkie GTD mialey intera,dopiero jak wyszedl silnik SB i RA bo moj GTD z 86 roku miał JR a one intera nie miały...TDI to oczywiasta sprawa...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 287 gości