Jaka różnica między TD a GTD ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
GTD jest wersja GT tak jak i GTI tylko ze GTD to wersja GT z silnikiem diesla stad to "D",GT to skrut od Grand Turrizmo nie wiem czy dobzre napisalem,auta GT posiadaja lepsze wyposarzenie tzw pakiet GT czyli np.obrotomierz,wspomaganie,szyby,lusterka w pradzie,szyber,fotele kubełki,aluski albo duze 14 stalowe,i takie tam pierdoły...no i najmocniejsza jednostke napedową,moj Mk2 GTD miał silnik JR 70km ale był z 86r wiec jesli chodzi o diesla to wtedy był najmocniejszy motor,dopiero pozniej powstał silnik SB i RA 80 km z intercoolerem i tez je pakowali do GTD,a w GTI wiadomo 1,8 bylo troche tych wersji od 90 konnych poczynajac na chyba 130 konnych konczac,w zaleznoci od rocznika...w MK3 GT to wiem ze pakuja 2.0 115 km to jesli chodzi o benzyne a w wersji diesla to TDI 90 i 110 ps...pozdrowka
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
To w takim razie ja mam biedniejsze GTD- żadnych wspomagań, szybek czy lusterek w prądzie, koła mam 13", fotele półkubełki, obrotek owszem, jest, lotka na tylnej szybie jest, ale mój wniosek- autka, niezależnie od wersji (bogatszej niż C), były wyposażane w to, co sobie życzył nabywca...marcinvw pisze:GTD jest wersja GT tak jak i GTI tylko ze GTD to wersja GT z silnikiem diesla stad to "D",GT to skrut od Grand Turrizmo nie wiem czy dobzre napisalem,auta GT posiadaja lepsze wyposarzenie tzw pakiet GT czyli np.obrotomierz,wspomaganie,szyby,lusterka w pradzie,szyber,fotele kubełki,aluski albo duze 14 stalowe,i takie tam pierdoły...no i najmocniejsza jednostke napedową,moj Mk2 GTD miał silnik JR 70km ale był z 86r wiec jesli chodzi o diesla to wtedy był najmocniejszy motor,dopiero pozniej powstał silnik SB i RA 80 km z intercoolerem i tez je pakowali do GTD,a w GTI wiadomo 1,8 bylo troche tych wersji od 90 konnych poczynajac na chyba 130 konnych konczac,w zaleznoci od rocznika...w MK3 GT to wiem ze pakuja 2.0 115 km to jesli chodzi o benzyne a w wersji diesla to TDI 90 i 110 ps...pozdrowka
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
ja tez nie mialem szybek w pradzie,ani alusow,ani lusterek,ani kubelkow...po wspomaganiu zostalo tylko kulko bo ktos wymintowal ale zalozylem...ale napewno jest lepsza zawiecha,pozatym kolego masz auto z 87r to nie mzona liczyc na niewiadomo co,i owszem napewno byly tez biedniejsze wersje,ale i tak byly lepsze niz zwykle,GTD i GTI z tego co sie orientuje to najdrozsze wersje golfa...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
wersje silnikowe RA i SB po 89' mialy IC tj te po 80KMsilent_rob pisze:z tego co wiem to GTD w odroznieniu od TD ma intercooler
reszta jest bez..
JR i 1V nie maja...
dodam ze kazdy z tych silnikow rozni sie nie tylko faktem czy jest IC czy tez nie...
inne walki inne turbiny inne ukl. wydechowe inne ukl. chlodzenia
dodatkowo mozna spotkac silnik SB lub RA i wersje CL...
proponuje popatrzec co maja golfy w srodku na www.autoscout24.de
wpisac tylko motor diesel oraz moc 59kW
i norma ze TD 80KM z 90' ma waskie zderzaki i bide wsrodku
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
Temat różnic między wersjami był poruszany i prawda jest taka że nie ma określonych reguł ponieważ praktycznie wszystko mogło być za dopłatą.
Mam obecnie Jettę CL/90r ze wspomaganiem i centralnym zamkiem (fabrycznie) i twardą deską .Kolega ma 1.8 GT /90r z fotelami GT,Mfa ale bez wspomy i centralnego (a przynajmniej to mogli by dać)
Wydaje mi się że w wersji GTD powinna być welurowa tapicerka,miękka deska i na 100% drążek stabilizacyjny z przodu ,bo w Jettach był zakładany standartowo we wszystkich wersjach diesel.Reszta to opcja ,za co właściciel zapłacił to mamy w samochodach
Mam obecnie Jettę CL/90r ze wspomaganiem i centralnym zamkiem (fabrycznie) i twardą deską .Kolega ma 1.8 GT /90r z fotelami GT,Mfa ale bez wspomy i centralnego (a przynajmniej to mogli by dać)
Wydaje mi się że w wersji GTD powinna być welurowa tapicerka,miękka deska i na 100% drążek stabilizacyjny z przodu ,bo w Jettach był zakładany standartowo we wszystkich wersjach diesel.Reszta to opcja ,za co właściciel zapłacił to mamy w samochodach
tez nie wszystkie GTD mialey intera,dopiero jak wyszedl silnik SB i RA bo moj GTD z 86 roku miał JR a one intera nie miały...TDI to oczywiasta sprawa...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 287 gości