Mechanizm zmiany biegów.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

EmigrantGB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lis 13, 2006 15:47
Lokalizacja: Rokitki DLE/Stafford UK

Mechanizm zmiany biegów.

Post autor: EmigrantGB » wt sty 23, 2007 01:21

Mam pewien problem mianowicie wymieniłem skrzynie biegów i dzisiaj dokonałem jazdy próbnej okazało się że mam problem z wrzucaniem jedynki i wstecznego. Napiszę co wynieniłem a więc skrzynie biegów, całe kompletne sprzęgło i mechanizm zmiany biegów(bo w moim starym przy tym przebiegu co mam był już taki luz że wajcha tańczyła :cool: ).Linkę sprzęgła mam tą z samoregulacją.
Ogólnie nie sądzę żeby był jakiś problem z tą skrzynia bo wszystko chodzi w miare dobrze bez żadnych zgrzytów tylko czasami normalnie muszę się siłować ze wstecznym no i ta jedynka. Wiem że mam luz na tej łapie poduszki która jest przykręcona do skrzyni tam jest śruba z dwoma takimi tulejkami plastikowymi. No i w końcu moje pytania:
-czy mechanizm zmiany biegów podlega jakiejś regulacji?
-czy mogę gdzieś kupić takie tulejki plastikowe(czy tylko w ASO)
-no i tak przy okazji jaki polecacie olej do skrzyni biegów bo muszę jutro wymienić chodzi mi o marke(zaznacze że wymieniłem uszczelniacze w skrzyni biegów te od półosi i dwa od wałka sprzęgłowego)
pozdrawiam



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 23, 2007 01:25

EmigrantGB pisze:czy tylko w ASO
sa febi bodajze ale ja z doswiadczenia wiem ze male czesci plastykowe w zamienniakch czesto nie pasuja, mialem tak ze slizgami od fotela i czyms jeszcze
Oryginalny zestaw do regeneracji czesci przy lewarku kosztuje w ASO 60 zł



jakuk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 19, 2006 00:32
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: jakuk2 » wt sty 23, 2007 01:26

qrcze ogolnie to nie wime czy masz taka sama skrzynie a przynajmniej ten caly mechanizm pod autkiem co u mnie w jedynce. Ale jak u mnie nie wchodzila dwójka to wszedłem pod auto i tam masz bodajze opcje zeby odkrecic srube i caly ten "pręt" przesunac do przodu lub do tyłu. Teraz moje pytanie nie wchodzi ci bo tak jak by ci cos blokowało czy co?


wyleczcie mi 3-ke z pijanstwa ON

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 23, 2007 01:27

EmigrantGB pisze:czy mechanizm zmiany biegów podlega jakiejś regulacji?
przy skrzyni jest regulacja , mzoesz poluzowac srubne i przesunac w lewo/prawo
a przy okazji http://www.mowad.tuning.opole.pl/ciegna.jpg



jakuk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 19, 2006 00:32
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: jakuk2 » wt sty 23, 2007 01:31

no dokladnie o tym, linku myślałem. tylko teraz nie wiadomo czy wystarczy dopasowanie srub /przod/tyl/ czy cos ze skrzynia :/


wyleczcie mi 3-ke z pijanstwa ON

EmigrantGB
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lis 13, 2006 15:47
Lokalizacja: Rokitki DLE/Stafford UK

Post autor: EmigrantGB » ndz sty 28, 2007 15:37

kupiłem zestaw naprawczy do mechanizmu zmiany biegów za 20zł wymieniłem i jest wszystko w porządku ale mimo to dzięki pozdrawiam


mój golfik piękny styl prosto z Holandii przybyłem nim kilka chwil w tulipanach stal i trochę sobie zgnił hehe/stoi i tęskni za mną a ja niestety rozglądam się za innym autem ale sercem zawsze z MKII/ Passat 3BG nowy nabytek/MK2 nadal w stajni

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 349 gości