![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Takladymonia pisze: Powiedzcie mi czy ja dobrze rozumiem że gdy termostat puszcza na duzy obieg to dolna rura robi sie ciap
Normalne np po nocy albo postojuladymonia pisze:Aha i czy normalne jest to że z rury wydechowej skrapla mi sie woda?
To musisz obserwować bo jakx przybywa to przeważnie dochodzi do niego benzyna...ladymonia pisze: I jeszcze jedno wczesniej nie zwracałam na to uwagi ale nie wiem czy pozim oleju mi sie nie podnosi (musze to jeszcze poobserwować) ale raczej uszczelke moge wyeleminowąc bo przecież miesiąc temu była wymieniana
nie do końca jest to prawdaJesli u Ciebie włączy sie przy np 100 C to bedzie oznaczac wlasnie to, ze czujnik przekłamuje. Wtedy nie nalezy sie przejmowac
a czy czasami w słabszych silnikach również AAM nie występował tylko jeden bieg wentylatora chłodnicy ??Szosownik pisze:nie do końca jest to prawdaJesli u Ciebie włączy sie przy np 100 C to bedzie oznaczac wlasnie to, ze czujnik przekłamuje. Wtedy nie nalezy sie przejmowac
czujnik włączania wentylatora ma dwa biegi włączania
jeżeli pierwszy nie działa to drugi będzie załączał bardzo późno nawet bliziutko 100
gdzie pierwszy powinien włączyć przy jakiś 95stopniach
można to sprawdzić np. tak:AD6 pisze:a czy czasami w słabszych silnikach również AAM nie występował tylko jeden bieg wentylatora chłodnicy ??
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 346 gości