jak podiac centralny do kierunkow ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
jak podiac centralny do kierunkow ?
Czolem zaloga,mialem podpieta pod centrtalke syrenke i teraz jak podpialem ja pod alarma i teraz bym chcial miec sygnalizacje tego ze zamkniete auto lub otwarte,myslalem o klaksonie ale to byloby juz przegiecie chyba mam ten przelaczniki zespolony z manetka wiem ze centralka ma takie wyjscie na wlasnie takie urzadzenia, i tylko problem jak to podlaczyc.
dzieki za pomoc ,zaplata bedzie sowita
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 10:34 am ]
aaa bo alarmjest samorobka , czyli oddzielnie alarm i oddzielnie centralny jest , troszke chaotycznie napisalem wszystko alemoze sie ktos domysli,szef sie reci dzisiaj po biurze i musze uwazac
dzieki za pomoc ,zaplata bedzie sowita
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 10:34 am ]
aaa bo alarmjest samorobka , czyli oddzielnie alarm i oddzielnie centralny jest , troszke chaotycznie napisalem wszystko alemoze sie ktos domysli,szef sie reci dzisiaj po biurze i musze uwazac
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Tzn masz wyjście na kierunki? Bo troche nie rozumiem
Kolory kabli kieronkow, CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM
Jesli nie masz to musisz uzyc dwoch przekaznikow, sterowanie masa z centralnego (zamknij/otworz)
Kolory kabli kieronkow, CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM
Jesli nie masz to musisz uzyc dwoch przekaznikow, sterowanie masa z centralnego (zamknij/otworz)
Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
okulik, centralka ma 3 piny wolne , ktore nie sa nigdzie podlaczone i pod jeden wlasnie mialem podlaczony do syrenki ( tak sobie miernikiem sprawdalem ze na tym jednym pinie sie pojawia 12V impulsowo, tzn zamykam -PIK PIK, otwieram -PIK)ktory spelniala role sygnalizatora dla mnie czy otwieram auto czy zamykam jak np jestem od auta daleko , no i tak sobie wymyslilem ze mozna pod kierunki sie podpiac tylko tu wlasnie bedzie kombinowanie z tymi przekasnikami no nic , na razie dzieki , poczekam moze ktos juz tak sobie zrobil to sie moze jeszcze dowiem
[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 4:27 pm ]
aaa jak powiedzmy siedze w aucie i sobie zamkne przykladowo pilotem autko to w centralce tuz po zamknieciu słychac takie cykniecie ( raz jak otworze, dwa jak zamkne) tak jakby tam jakis przelacznik czy cos w podobie
[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 4:27 pm ]
aaa jak powiedzmy siedze w aucie i sobie zamkne przykladowo pilotem autko to w centralce tuz po zamknieciu słychac takie cykniecie ( raz jak otworze, dwa jak zamkne) tak jakby tam jakis przelacznik czy cos w podobie
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 19:17 ]
wychodzi kabelek z alarmu, i jest rozgaleziony na syrene i kierunki
wychodzi kabelek z alarmu, i jest rozgaleziony na syrene i kierunki
Ostatnio zmieniony wt sty 23, 2007 00:45 przez okulik, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
GENE, ale ta centrala nie ma funkci alarmu , alarm sobie załozylem oddzielnie , po prostu jest sobie pin w centrali na ktorym pojawia sie impulsowo 12 V w zaleznosci czy zamykam czy otwieram to raz albo dwa razy sie pojawia, i teraz wytłumaczcie mi jak krowie na granicy jak to zrobic zeby to przekombinowac na sygnalizowanie kierunkami, gdzie co mam wpiac , gdzie szukac kabelkow? itd , dzieki za zainteresowanie
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 6d7#878978
Sprzedam; [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178273][b]zestaw, mono-wtrysk, na przerobienie z gaźnika[/b][/url]
Między masę i ten pin wepnij przekaznik samochodowy (cewka przekaznika), na jego jeden styk podaj 12V i podłącz drugi jak wyżej do diod.guti pisze:jest sobie pin w centrali na ktorym pojawia sie impulsowo 12 V w zaleznosci czy zamykam czy otwieram to raz albo dwa razy sie pojawia,
A wogole to napięcie na tym pinie nie pojawia się z przekaznika, który jest w centrali? Jeśli nie to zrób j/w.
VWpower Golf
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
inek01, no wlasnie nie ma zadnych przewodow wychodzacych z centralki , jest sobie iles tam pinow , na ktore wchodzi wtyczka z przewodami do zamka itd, zostaja 3 wolne piny na ktora nie wchodzi zadna wtyczka i sa wolne , tam wlasnie mialem podpieta na wsuwke sygnalizujaca mi czy zamykam drzwi czy otwieram.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Aha. Te wolne moga byc na zworke elektryk/pneumat.guti pisze:inek01, no wlasnie nie ma zadnych przewodow wychodzacych z centralki , jest sobie iles tam pinow , na ktore wchodzi wtyczka z przewodami do zamka itd, zostaja 3 wolne piny na ktora nie wchodzi zadna wtyczka i sa wolne , tam wlasnie mialem podpieta na wsuwke sygnalizujaca mi czy zamykam drzwi czy otwieram.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Masz jeden kable z tymi impulsami to podziel go na dwa i każdy podłącz poprzez diode z kablami od kierunków (jeden do lewych drugi do prawych). O ile dobrze to wszystko zakapowałem. Nie wiem po co tam przekaźnik, chyba można ten kabel obciążyć bezpośrednio kierunkami jak w każdej centralce
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 291 gości