Podstawa gaźnika - objawy uszkodzenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » pt mar 10, 2006 16:31

Paweł Marek pisze:Panowie przypominam prosty teścik z dezodorantem. Pryskamy pod gaźnik i jeśli obroty wzrosną na chwilkę to mamy nieszczelność. Z tym że niekoniecznie w podstawie, ale również gdzieś w jej okolicy. Ja jak jeszcze miałem jetkę to tak zdiagnozowałem przyczynę nierównych wolnych obrotów.
BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ! TO JEST BARDZO CENNA UWAGA I POMOC.
DZISIAJ SPRAWDZE. W BARDZO PROSTY SPOSÓB MOZNA ZDIAGNOZOWAĆ USTERKĘ :D



Awatar użytkownika
Damien
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: pt lip 22, 2005 11:14
Lokalizacja: Kłodzko<->Legnica
Kontakt:

Post autor: Damien » pt mar 10, 2006 17:05

jak ja mialem peknieta ta obudowe to przy ruszaniu strasznie szarpalio mi autem, bo silnik sie dlawil...



Awatar użytkownika
inters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn mar 20, 2006 00:25
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

Post autor: inters » ndz sty 21, 2007 17:22

witam
ja mam podobny problem tylko w MK1 z silnikiem 1.1 na gaźniku. odroty falują na biegu jałowym jak silnik jest już nagrzany, raz niższe raz wyższe. sprawdzałem podstawę gaźnika i była nieszczelność którą usunąłem ale silnik nadal faluje na wolnych obrotach. może ktoś mi coś doradzi?


inters

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » ndz sty 21, 2007 18:05

inters, może coś z aparatem zapłonowym.. albo cos ze składem mieszanki...


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
inters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn mar 20, 2006 00:25
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

Post autor: inters » ndz sty 21, 2007 22:54

Łyskacz pisze:inters, może coś z aparatem zapłonowym.. albo cos ze składem mieszanki...
też tak myślałem i wymieniłem przerywacz, kondensator, przewody wn, kopułkę i palec. podmieniałem nawet cewkę. nic to nie dało. jak założyłem nowe świece to prawie wogóle nie chodził tak jakby co któryś cylinder więc świece znowu włożyłem stare i jakoś chodzi tylko że obroty szaleją.


inters

arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » pn lut 05, 2007 17:38

ja chyba nareszcie pozbyłem się dzisiaj kłopotu z falującymi obrotami i spadkiem mocy, wymieniłem podstawe gaznika (golf II 1,8 1987,GU ) była dziura ja cholera,
objawy? :
-spadek mocy
-przy ruszaniu go muliło
-słabo chodził na gazie(na benzynie było nawet OK)
-nierówna praca silnika

ale palił mi normalnie, wymieniłem jeszcze przewód pomiędzy mikserem a gaznikiem tam tez stroczony.


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
inters
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn mar 20, 2006 00:25
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

Post autor: inters » pn lut 05, 2007 22:20

hmm
podstawę gaźnika założyłem nową, kosztowała 55pln. też nic to nie dało. wymieniłem szczotki w regulatorze napięcia bo prawie już nie było. jeszcze jutro wymienię cały alternator z regulatorem na inny, może mój ma jekieś zwarcie? na regulatorze mam napisane 14.1v a przy pomiarze wychodzi 13.9 - może to za mało trochę?


inters

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości