problem z temperatura
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
może poprostu ci się zacinaCorso pisze:Czy jak po dłuższej jezdzie nawet w mieście dolny wąż jest zimny a temperatura podczas szybszej jazdy spada a w czasie np.postoju rośnie to też może być termostat ?
jakby wogóle nie działał to weże są praktycznie ciepłe od razu
[ Dodano: 21 Sty 2007 17:54 ]
czyli puszcza cały czas
Własnie, że ta tabela jest dobra bo:
Zdejmujesz wtyczkę z czujnika, mierzysz opór, zaglądasz do tabeli i odczytujesz temperature cieczy chlodzącej. Potem zakładasz szybko wtyczkę i wsiadasz do samochodu, wlączasz zapłon (bez odpalania silnika) i patrzysz czy na wskazniku masz to samo.
Jak nie to wymieniasz czujnik, a jak to samo to szukasz innej przyczyny.
Jest to najprostsza metoda zwreryfikowania czy to co pokazuje wskaznik jest rzeczywistą temperaturą cieczy.
Najlepiej rozgrzac troche silnik do tego pomiaru. Trzeba tez pamiętać, że temperatura chłodziwa rosnie jeszcze przez jakis czas po wyłączeniu silnika.
Zdejmujesz wtyczkę z czujnika, mierzysz opór, zaglądasz do tabeli i odczytujesz temperature cieczy chlodzącej. Potem zakładasz szybko wtyczkę i wsiadasz do samochodu, wlączasz zapłon (bez odpalania silnika) i patrzysz czy na wskazniku masz to samo.
Jak nie to wymieniasz czujnik, a jak to samo to szukasz innej przyczyny.
Jest to najprostsza metoda zwreryfikowania czy to co pokazuje wskaznik jest rzeczywistą temperaturą cieczy.
Najlepiej rozgrzac troche silnik do tego pomiaru. Trzeba tez pamiętać, że temperatura chłodziwa rosnie jeszcze przez jakis czas po wyłączeniu silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 411 gości