problem z temperatura

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:18
Lokalizacja: Z nad morza

Post autor: Corso » ndz sty 21, 2007 18:50

Czy jak po dłuższej jezdzie nawet w mieście dolny wąż jest zimny a temperatura podczas szybszej jazdy spada a w czasie np.postoju rośnie to też może być termostat ?



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz sty 21, 2007 18:53

Corso pisze:Czy jak po dłuższej jezdzie nawet w mieście dolny wąż jest zimny a temperatura podczas szybszej jazdy spada a w czasie np.postoju rośnie to też może być termostat ?
może poprostu ci się zacina
jakby wogóle nie działał to weże są praktycznie ciepłe od razu

[ Dodano: 21 Sty 2007 17:54 ]
czyli puszcza cały czas



Awatar użytkownika
Corso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:18
Lokalizacja: Z nad morza

Post autor: Corso » ndz sty 21, 2007 19:16

A uszkodzona pompa wodna jakie objawy by dawała ?wzrost temperatury czy właśnie za niską ?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 21, 2007 19:18

wzrost bo Ci nie będzie obracac wody



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » pn sty 22, 2007 10:16

Własnie, że ta tabela jest dobra bo:
Zdejmujesz wtyczkę z czujnika, mierzysz opór, zaglądasz do tabeli i odczytujesz temperature cieczy chlodzącej. Potem zakładasz szybko wtyczkę i wsiadasz do samochodu, wlączasz zapłon (bez odpalania silnika) i patrzysz czy na wskazniku masz to samo.
Jak nie to wymieniasz czujnik, a jak to samo to szukasz innej przyczyny.

Jest to najprostsza metoda zwreryfikowania czy to co pokazuje wskaznik jest rzeczywistą temperaturą cieczy.
Najlepiej rozgrzac troche silnik do tego pomiaru. Trzeba tez pamiętać, że temperatura chłodziwa rosnie jeszcze przez jakis czas po wyłączeniu silnika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 411 gości