Witam!!Mam wielki problem i bylbym bardzo wdzieczny jakby mi ktos pomogl!!!Natomiast mam golfa 3 1.4 silnik i pali mi 16litrow na 100km.Jest po wymianie Sondy Lambdy po resecie,wymienione swiece przewody zaplonowe,wszystkie filtry,oleje,plyny,nowa kopulka i nowy pasek rozrzadu,niewiem co sie dzieje obroty sa prawidlowe,autko tez sie zbiera bez zarzutow ale spalanie mnie doBIja POTRZEBUJE SZYBKIEJ I FACHOWEJ POMOCY HELP POMOZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1815853 moje gg
Potrzebuje pomocy golfa 3 1.4 Pali 16 na 100km POMOCY!!!HELP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jacek tam jest taka uszczelka miedzy aparatem wtryskowym a kolektorem dolotowym. jak ona sparcieje (wytrzymuje ok 10 lat) "podsysa" ci powietrze przez co mieszanka staje sie za bogata w powietrze i dowala paliwo aby to zniwelowac. ja to mialem i wygladalo podobnie jak piszesz. moze tez byc silnik krokowy
WIELKIE DZIEKI
Z gory bardzo dziekuje.No wiec trak obroty wczesniej same falowaly nawet do 3tysi wolno spadaly albo trzymaly sie na 2 lub 2.5 tysiaca zalezalo wolno schodzil z obrotow wymienilem lambde i problem znikl ale spalanie3 jest takie samo nadal16 na 100.zobaczylem wczoraj jakies kabelek byl odlaczony po lewej stronie taka wtyczka mala podlaczyl;em i auto juz lepiej chodzi wyrownaly sie obroty to jest chyba cos z jakims czujnikiem albo cos do tego urzadzenia co podpielem kabelek jes podpiety wezyk jakby od baku.Nadal pali 16.Temp nie przekracza mi 90 stopni.Ale czytalem ze moze tyle palic przy wysokiej temp i wyczytalem ze rura iod chlodnicy gorna powinna byc ciepla a dolna zimna u mnie sa obie gorace:(wiec pewnie wymienie czujnik twemp i termostat moze pomoze:P prosze o pomoc DIEKI WIELKIE
[ Dodano: 20 Sty 2007 20:49 ]
dzieki wielkie wszystkim no wiec jazda ekonomiczna pali 16 l benzyny.obroty sie zawyzaly trzymal na 2 tys i powyzej wolno spadal z obrotow wymienilem sonde problem zniknal.Ale nadal pali jak smok obroty sa rowne normalnie spadaj auto w miare jedzie niema problemow mysle ze to bedzie cos z tym czujnikiem, albo termostatem wyczytalem na forum ze gorna rura od chlodnicy powinna byc ciepla a dolna zimna u mnie obie sa gorace:/ jaki jest problem??helpHELP zgory wielkie DZIEKI aha na ssaniu niemiale by wyzszych obrotow??teraz ma na okolo 850 830 cos takiego zalezy jak sie nagrzeje
[ Dodano: 20 Sty 2007 20:49 ]
dzieki wielkie wszystkim no wiec jazda ekonomiczna pali 16 l benzyny.obroty sie zawyzaly trzymal na 2 tys i powyzej wolno spadal z obrotow wymienilem sonde problem zniknal.Ale nadal pali jak smok obroty sa rowne normalnie spadaj auto w miare jedzie niema problemow mysle ze to bedzie cos z tym czujnikiem, albo termostatem wyczytalem na forum ze gorna rura od chlodnicy powinna byc ciepla a dolna zimna u mnie obie sa gorace:/ jaki jest problem??helpHELP zgory wielkie DZIEKI aha na ssaniu niemiale by wyzszych obrotow??teraz ma na okolo 850 830 cos takiego zalezy jak sie nagrzeje
JacK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 294 gości