Amory, zawieszenie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Aronix

Amory, zawieszenie.

Post autor: Aronix » czw mar 17, 2005 12:24

Witam! Mam Golfa III ze sportowym zawieszeniem! Założyłem 15 alufelgi i teraz na nierównej nawierzchni koła trą o nadkola z tyłu! Mozna przy tego rodzaju zawieszeniu podwyższyc je trochę, tzn. zwiększyć dystans pomiędzy oponą a nadkolem?



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw mar 17, 2005 12:42

napisz jakie masz opony, felga 15 nic ni emówi, moze masz zawysoki profil albo cos, napisz cos wiecej.


Mk3 GTI 16V ABF

Aronix

Post autor: Aronix » czw mar 17, 2005 12:48

Opona to 205/50/15



Awatar użytkownika
Strefa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
Lokalizacja: D.Śląsk
Kontakt:

Post autor: Strefa » czw mar 17, 2005 13:12

zaloz 195/50/15 lub 195/45/15 , ewentualnie jesli tarcie opon jest niewielkie to sprawe zalatwi zagiecie rantow w nadkolach.rozumiem ze felg niechcez zmieniac ale jesli zmiana wchodzilaby w gre to felgi z wiekszym et tzn jesli teraz masz et np25 to zmiana na felgi z et np30 aby felga bardziej schowala sie w nadkolu, a co do zawieszenia jesli jest to KIT to mozliwosci zmiany wysokosci niema chyba ze zmienisz sprezynki na np centymetr lub dwa wyzsze a jesli jest to gwint to mozesz za pomoca klucza i nakretek regolowac do woli
Ostatnio zmieniony czw mar 17, 2005 13:15 przez Strefa, łącznie zmieniany 1 raz.



Mateusz_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn sty 31, 2005 13:53
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Mateusz_vw » czw mar 17, 2005 13:13

Nie wiem czy coz zdzialasz regulujac zawieszeniem, najlepszym rozwiazaniem by bylo zaklepanie rantow i po sprawie.



Awatar użytkownika
Strefa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
Lokalizacja: D.Śląsk
Kontakt:

Post autor: Strefa » czw mar 17, 2005 13:17

Mateusz_vw pisze:Nie wiem czy coz zdzialasz regulujac zawieszeniem, najlepszym rozwiazaniem by bylo zaklepanie rantow i po sprawie.
jesli ma zawieszenie gwintowane to zdzialac moze bardzo wiele bo taki typ zawieszenia ma najczesciej mozliwsc regolacji w zakresie 100mm



Mateusz_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn sty 31, 2005 13:53
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Mateusz_vw » czw mar 17, 2005 13:38

Mateusz_vw napisał:
Nie wiem czy coz zdzialasz regulujac zawieszeniem, najlepszym rozwiazaniem by bylo zaklepanie rantow i po sprawie.

jesli ma zawieszenie gwintowane to zdzialac moze bardzo wiele bo taki typ zawieszenia ma najczesciej mozliwsc regolacji w zakresie 100mm
Zle sie wyrazilem, bo jasna sprawa ze jak ma gwint to ma duze pole regulacji ale napisalem tak bo podejrzewam ze kolega ma kit



Awatar użytkownika
kacjen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt sty 28, 2005 14:57
Lokalizacja: wawa

Post autor: kacjen » czw mar 17, 2005 14:09

czy zaklepanie rantów grozi uszkodzeniem lakieru??



Mateusz_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn sty 31, 2005 13:53
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Mateusz_vw » czw mar 17, 2005 16:12

Nie jesli podejdziesz do tego z głową.Podjedz do jakiegos blacharza to Ci pomoze w tym jesli sam nie dasz rady.



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: Amory, zawieszenie.

Post autor: briano » czw mar 17, 2005 16:48

Aronix pisze:Witam! Mam Golfa III ze sportowym zawieszeniem! Założyłem 15 alufelgi i teraz na nierównej nawierzchni koła trą o nadkola z tyłu! Mozna przy tego rodzaju zawieszeniu podwyższyc je trochę, tzn. zwiększyć dystans pomiędzy oponą a nadkolem?
Najlepiej to albo zmienić oponki na węższe o ile tarcie jest delikatne i tylko dotyka botnika lub podklepanie rantów od wewnątrz też sprawa nie skomplikowana o ile na błotniku nie ma za dużo betonu :chytry:



Aronix

Post autor: Aronix » pt mar 18, 2005 10:58

Dzięki wszystkim! Najpierw wymienie opony na 195 i zobacze jak bedzie! , potem jak da rady to podwyższe amory no a jak to nie pomoże to zobacze te ranty! Pozdrawiam



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pt mar 18, 2005 18:10

Masz jakieś zawiecha kiepskie ja miałem sporty z prawdziwego zdarzenia fele 16/40/215 samochodzik załadowany w sześć osób żadnego dobijania ani przycierania.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » pt mar 18, 2005 18:25

Ja tam tez mam sportową zawiechę. Fele 15', gumki 195/50/15 i opony tarły mi o blachę z tyłu . Ale to jak jechałem załadowany oczywiście. Co do tego "et" to nawet nie wiem o co chodzi :helm: , ale sprawę załatwiło podgięcie rantów :bigok:
pozdro



Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » ndz mar 20, 2005 01:04

o co chodzi z tym zaklepywaniem rantow czy ktos moglby mi to wytlumaczyc o jakie ranty wogole tu chodzi bo troche zieloniutki w temacie jestem :jezor:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości