[MK3 1.8] Duze cisnienie w wezach od chlodnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cometa3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 18:58
Lokalizacja: Nakło nad Notecią i Bydgoszcz
Kontakt:

[MK3 1.8] Duze cisnienie w wezach od chlodnicy

Post autor: cometa3 » ndz lis 05, 2006 20:30

Mam problem gdyż w moim aucie jest tak wysokie ciśnienie w wężach od chłodzenia że na złączkach przy chłodnicy i silniku zaczyna wydobywać sie płyn i jednym słowem kapie. Ciśnienie jest tak duże że trzeba sie natrudzić aby ścisnąć wąż
Ostatnio zmieniony ndz lis 05, 2006 23:50 przez cometa3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz lis 05, 2006 20:35

WITAJ NA FORUM- jak wiadomo jest to układ ciśnieniowy tzn cisnienie się utrzymuje w skutek wysokiej temperatury mozliwe że węzyk odpowietrzania lub korek masz przytkany a powiedz czy poziom płynu wzrósł przy gorącym silniku i jak dużo sie podniósł to jest wazne



Awatar użytkownika
cometa3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 18:58
Lokalizacja: Nakło nad Notecią i Bydgoszcz
Kontakt:

ciśnienie mk3

Post autor: cometa3 » ndz lis 05, 2006 21:22

poziom płynu wzrasta przy temperaturze ale wtedy i tak musze dolać płyn bo ucieka a z tym zatkanym kurkiem musze pomyśleć tylko jak to sprawdzić
Dziekuje!!!
pozdrawiam
Bydgoszcz



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz lis 05, 2006 21:38

normalna zeczą jest że węże robią się twarde ale jak bardzo???? więc proponuje zlokalizować dokładnie wyciek ,nastepnie usczelnic zakładając nowe opaski http://images4.fotosik.pl/197/cd0e1d70dd7d88d4med.jpg
powiedz jeszcze jaka masz temperaturę na wskażniku gdy włącza się wentylator ? i przy jakiej temperaturze dolny wąż chłodnicy robi się ciepły nie sugeruje nic w tej chwili ale sprawdz !!!! to wazne !!!!



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » ndz lis 05, 2006 21:46

dziejo pisze:wiadomo jest to układ ciśnieniowy tzn cisnienie się utrzymuje w skutek wysokiej temperatury
wszystko co pisze dziejo to prawda :okej: :pub:
ja dodam tylko że mi dosłownie w jednej chwili w czasie jazdy
nie wiem czemu nic wcześniej nie wskazywało na to żeby walnięta
była uszczelka pod głowicą, to tak napompowało ciśnienia ze sprężania
w cylindrach że rozerwało kilka gumowych węży a taki metalowy musiał
być nadrdzewiały bo zaczął ciec i też go wymieniłem, więc u mnie
było co innego a węże zawsze są twarde, jak bardzo trudno określić
ale wtedy co pękły to musiały nieźle się nadymać pod maską ... :grrr: :rotfl:



fronius
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr mar 15, 2006 23:33
Lokalizacja: SĘDZISZÓW

Post autor: fronius » ndz lis 05, 2006 23:26

Z tymi węzami to jest różnie. ja mam polo z silnikiem 1.6 i tez myslałem ze węże są za twarde ze może to uszczelka pod głowicą zaczołem kombinowac. i pewnego aż zrobiłem pewien test. jechałem do krakowa tj około 80km zajechałem na miejsce otworzyłem maskę i węże były twarde. odkręciłem korek i ciśnienie zeszło. przyjechałem do domu i nic nie na pompował cisnienia. a gdy by to uszczelka pod głowicą to były by twarde



Awatar użytkownika
gribu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt paź 28, 2005 23:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: gribu » ndz lis 05, 2006 23:35

Odkęć korek ze zbiorniczka wyrównawczego, odpal autko i poobserwuj czy nie widać bąbelków w płynie. Jak ich nie będzie to raczej nie jest to uszczelka pod głowicą a niesprawny korek. Z tego co pamiętam powinien być chyba w nim zaworek bezpieczeństwa. Jak się mylę to proszę mnie poprawić :bigok:


To jest miejsce na Twoja reklamę

kobarol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 20, 2006 14:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

twarde węże

Post autor: kobarol » pt sty 19, 2007 20:47

mam ten problem w moim mk3 1.8 ABS- i została wymieniona uszczelka ,korek zbiorniczka wyrównawczego, wentylator sie włancza przy ok 100 st. Brak oznak mlecznego oleju, oraz oleju w płynie chłodzącym, ale jeżdżę już tak długo czasem czuć i widać z pod maski krótki dym podejrzewam że gdzieś wycieka płyn chłodzący na kolektor bądż gzieś na silnik. proszę o pomoc



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 254 gości