skąd takie dziwne wyniki ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
skąd takie dziwne wyniki ?
zrobiłem dzisiaj se sprawdzanie cisnienia na tłokach w moim dieslu bo na zdeięcie głowicy troche mało czasu ;] i powiedzcie czy mnie sie dobrze wydaje że jak na dwuch tłokach jest cisnienie 34 a na drugim 36 barów ? max chyba jest 32 nio nie ?? a pozostałe dwa mają 28 i 27,5 zresztą będzie widać na załączniku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
cześć, takie wyniki to normalka, ciśnienie fabryczne określane jest na 34 bar (3,4MPa), ale nie powiedziane, że faktyczne nie może być wyższe. Martwić może natomiast zbyt duża różnica ciśnień na poszczególnych cylindrach- VW podaje max różnicę na 5 bar (0,5 MPa). Może to być spowodowane uszkodzeniem/zużyciem pierścieni, ale wystarczy,że będziesz miał nieszczelny zawór w głowicy i efekt będzie podobny
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
no własnie to mnie martwi to jest robione jescze na nierobionej głowicy bo mma podejżenia ze olej idzie w tłoki te własnie srodkowe i tak go super uszczelnia bo silnik chodzi równiutko jak zegareczek a do pierscienie sie terz przymiezam i będzie jak ta lala
a moze wiesz dlaczego mi po 4 miechach jazdy wywaliło uszczelke pod głowicą ?? 4 miechy temu zmieniałem na co zwrucić szczegulną uwage ??
a moze wiesz dlaczego mi po 4 miechach jazdy wywaliło uszczelke pod głowicą ?? 4 miechy temu zmieniałem na co zwrucić szczegulną uwage ??
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
tak powiedzmy że była wygładzana tyko bo krzywa nie była ale mozna powiedzieć ze wyglądała jak po planowaniu ;] głowica napewno była prosta i chyba bede musiał znowu podocierać zaworki ale pierw sprawdze czy nie puszczają jak nie puszczają to głowicy nawet nie rozbieram dalej bo robilem to 4 miechy temu całą głowice
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości