uciekajacy płyn ze zbiorniczka płynu chłodnicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
uciekajacy płyn ze zbiorniczka płynu chłodnicy
przyznam że jestem laikiem w tych sprawach ale na jednym z archiwalnych postów przeczytałem że płyn chłodzący może spierniczać do silnika... Jaki jest tego objaw? czy to ten biały maziowaty nalot pod korkiem wlewu oleju?
Jest jeszcze opcja z przepuszczającą uszczelką pod głowicą. Jakie mogą byc koszty naprawy? Mam golfa 1.3 `91 od niecałego miesiąca i dwa tygodnie temu uzupełniałem płyn chlodniczy... dziś stan wskazywał poziom około 3 cm poniżej minimum!! Czyli praktycznie ZERO! Z góry dziękuję za wszelkie porady.
Pozdrawiam
Jest jeszcze opcja z przepuszczającą uszczelką pod głowicą. Jakie mogą byc koszty naprawy? Mam golfa 1.3 `91 od niecałego miesiąca i dwa tygodnie temu uzupełniałem płyn chlodniczy... dziś stan wskazywał poziom około 3 cm poniżej minimum!! Czyli praktycznie ZERO! Z góry dziękuję za wszelkie porady.
Pozdrawiam
Pozdro for all "golfista`s"
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
sprawdz na bagnecie jaki masz kolor oleju, jak masz kawe z mlekiem to bedzie uszczelka, weze jak od wody bedziesz mial b. twarde to tez uczczelka, jak kopci CI z tyłu na biało i mozesz poczuc płyn (organoleptycznie tez ) to tez bedzie uszczelka, jak masz wodkreconym zbiorniczku wyrownawczym babelki podczas pracy silnia to tez bedzie uszczelka.
A nalot to moze buyc od tego ze byc moze jezdziles na krotkich odcinkach i Ci sie autko nie zagrzalo dokladnie stad ten osad. a moze masz gdzies nieszczelnosc w ukladzie chłodzacym , moze gdzies jakis waz przecieka ? jak masz gaz to sprawdz laczenie z wezem ktory idzie do parownika, wystarczy ze sie saczy, sprawdz opaski przy chłodniocy czy sa dobrze załozone, no i sama chlodnice czy nie ma pod nia mokrych plam słodkich, bo moze nie masz sie czym przejmowac , tylko gdzies masz dziurke i sobie ucieka,
a co do wymiany uszczelki to ja akurat Ci ne pomoge bo zazwyczaj sobie sam to robie, i nie wystawiam sobie rachunkow, w razie czegos kupuj dobra usczelke ( Elring np ) do Golfa placilem kieeedys ok 60 ale na razie jest ok
A nalot to moze buyc od tego ze byc moze jezdziles na krotkich odcinkach i Ci sie autko nie zagrzalo dokladnie stad ten osad. a moze masz gdzies nieszczelnosc w ukladzie chłodzacym , moze gdzies jakis waz przecieka ? jak masz gaz to sprawdz laczenie z wezem ktory idzie do parownika, wystarczy ze sie saczy, sprawdz opaski przy chłodniocy czy sa dobrze załozone, no i sama chlodnice czy nie ma pod nia mokrych plam słodkich, bo moze nie masz sie czym przejmowac , tylko gdzies masz dziurke i sobie ucieka,
a co do wymiany uszczelki to ja akurat Ci ne pomoge bo zazwyczaj sobie sam to robie, i nie wystawiam sobie rachunkow, w razie czegos kupuj dobra usczelke ( Elring np ) do Golfa placilem kieeedys ok 60 ale na razie jest ok
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
wszystko napisałeś, nic nie da się dodacguti pisze:sprawdz na bagnecie jaki masz kolor oleju, jak masz kawe z mlekiem to bedzie uszczelka, weze jak od wody bedziesz mial b. twarde to tez uczczelka, jak kopci CI z tyłu na biało i mozesz poczuc płyn (organoleptycznie tez ) to tez bedzie uszczelka, jak masz wodkreconym zbiorniczku wyrownawczym babelki podczas pracy silnia to tez bedzie uszczelka.
A nalot to moze buyc od tego ze byc moze jezdziles na krotkich odcinkach i Ci sie autko nie zagrzalo dokladnie stad ten osad. a moze masz gdzies nieszczelnosc w ukladzie chłodzacym , moze gdzies jakis waz przecieka ? jak masz gaz to sprawdz laczenie z wezem ktory idzie do parownika, wystarczy ze sie saczy, sprawdz opaski przy chłodniocy czy sa dobrze załozone, no i sama chlodnice czy nie ma pod nia mokrych plam słodkich, bo moze nie masz sie czym przejmowac , tylko gdzies masz dziurke i sobie ucieka,
a co do wymiany uszczelki to ja akurat Ci ne pomoge bo zazwyczaj sobie sam to robie, i nie wystawiam sobie rachunkow, w razie czegos kupuj dobra usczelke ( Elring np ) do Golfa placilem kieeedys ok 60 ale na razie jest ok
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
dzięki
Zaraz jak tylko bede mial chwile sprawdze to co napisaleś. choć odrazu moge napisać że przewody są miekkie, autko nie kopci na biało, olej na bagnecie jest czarny jak smoła. Sprawdze tylko te bombelki i dam znac
Pozdro for all "golfista`s"
Re: dzięki
jakby kopcił na biało od dostającej się wody/płynu chłodniczego do spalanialarremu pisze:autko nie kopci na biało
i to w takiej ilości że własnie kopci na biało to napewno ciężko lub wcale nie
dałoby się uruchomić autka, tak woda sotro zarzuca świece że dopiero ich
wyciągnięcie, przeczyszczenie i przesuszenie daje to że auto wtedy da się
uruchomić, tak miałem jak trzasnęła mi uszczelka i w oplu i w audi to wtedy
kopcił jak parowóz ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
bombelków też nie ma
j.w. - otwarłem wlew zbiorniczka i zapuściłem silnik. ale bombelków nie było. nic - narazie dolałem mu płynu i bede go obserwował. W końcu moje pierwsze autko i trza o niego dbać!
THX
THX
Pozdro for all "golfista`s"
weź "przegoń" samochód na dłuższych odcinkach z dwa razy w tygodniu,golfik-ol pisze:Witam.Mam podobny problem w moim golfie1.8 tylko że oprócz osadu pod korkiem mam też sporo białej mazi na bagnecie.Czy to też może byc wina krótkich odcinków ,czy szukać innej przyczyny.Dodam że płyn w zbiorniczku ma stały poziom a olej (mineralny) i filtr były wymieniane w październiku.Pozdrawiam.
jak robi się krótkie odcinki a zimą tym bardziej to tak może być
przejedź się dzisiaj z 30km i jutro z 30km i zobacz czy nalot znika
daj znać co i jak
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Panowie, umie to samo co u golfik-ol własnie przejechałem 15km na miescie, samochód się dobrze nagzał bo na światłach sie ostałem, i mam nalot na bagnecie. czy może to być pozostałosc po jezdzie z tygodnia bo do roboty mam 5km i raczej niz zdązy mi się samochód nagżać? czy dzieje się coś złego? poziom płynu chłodzącego mam OK, bez zmian.RobertP pisze:weź "przegoń" samochód na dłuższych odcinkach z dwa razy w tygodniu,golfik-ol pisze:Witam.Mam podobny problem w moim golfie1.8 tylko że oprócz osadu pod korkiem mam też sporo białej mazi na bagnecie.Czy to też może byc wina krótkich odcinków ,czy szukać innej przyczyny.Dodam że płyn w zbiorniczku ma stały poziom a olej (mineralny) i filtr były wymieniane w październiku.Pozdrawiam.
jak robi się krótkie odcinki a zimą tym bardziej to tak może być
przejedź się dzisiaj z 30km i jutro z 30km i zobacz czy nalot znika
daj znać co i jak
Oo===w===oO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości