[AFT] Lużna świeca, dlaczego i co sie może stać ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PhytonST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: StrzyżoVWice
Kontakt:

[AFT] Lużna świeca, dlaczego i co sie może stać ?

Post autor: PhytonST » pn sty 15, 2007 22:38

Witam, dziś z ciekawości oglądałem kable, i po ściągnięciu jednej fajki zauważyłem ża świeca pierwsza od prawej jest minimalnie luźna, wziołem od kolegi klucz ale niezbyt pasował, dało sie troche dokręcić i teraz sie nie rusza, tam jest taki mały klucz, dlaczego mogła być luźna, czyżby niemcy nie dokręcili, nie widac pod nią żeby było mokro wiec chyba nie przepuszała jeszcze, czy mój gwint w głowicy na tym nie ucierpiał, że nagle mi ją wyrwie? Jak odkręcić pozostałe świece, one są schowane pod kolektorem.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pn sty 15, 2007 22:48

może poprostu ktoś jej nie dokręcił
jak jest luźna świeca to może ją wywalić i gwint do dupy
ale jak tobie udało się ją wkręcić to jest ok

[ Dodano: 15 Sty 2007 22:29 ]
Jak odkręcić pozostałe świece, one są schowane pod kolektorem.
odpowiedni klucz i po sprawie
przecież nie będziesz odkręcał kolektora żeby dokręcić świece
ja mam specjalny klucz do tego



Awatar użytkownika
PhytonST
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
Lokalizacja: StrzyżoVWice
Kontakt:

Post autor: PhytonST » pn sty 15, 2007 23:58

a masz może fotke tego klucza, bo musze zakupić taki specjalny :)



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » wt sty 16, 2007 10:37

no to masz ten sam silniczek co ja. ze świecami jest troszkę roboty,z założeniem łajek jeszcze gorzej ,szczególnie z tymi co są całkowicie pod koloktorem,jest tam dość ciasno,i skoro jedna była luźna to trzeba sprawdzić pozostałe.Powiem Ci że miałem to samo,też raz całkiem przypadkowo zauważyłem że jest luźna,na szczęście w porę,u Ciebie wygląda że też jest ok.skoro dokręciłeś i trzyma. A klucz to tam potrzebny na długim patyku,najlepiej jeszcze z przegubem. Ja osobiście przerabiałem orginalny jaki kupiłem bo był za krótki-po prostu dospawałem kawałek pręta żeby można było swobodnie kręcić i jest ok. a jak Ci się ogólnie sprawuje ten motorek??? :D



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt sty 16, 2007 10:51

PhytonST pisze:dlaczego mogła być luźna
Wypada ją wykręcić i sprawdzić gwint czy nie jest uszkodzony, bo jak to byłby diesel to by Ci już świeca maske przebiła :grin:


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 424 gości