silnik1,6 EG .......pare pytań
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silnik1,6 EG .......pare pytań
Witam!! mam mały problemik. Mianowicie mam silnik 1,6 od golfa mk1 chyba EG (mechaniczny wtrysk K-jetronic) jak dobrze pamietam no i musze go wsadzić w jakąś bude bo mi prędko potrzebny samochód.
No i pytanie nr 1: Jaka idzie pompa paliwa do tego silnika czy tak jak w mk2 przy silniku PF? (dwie pompy czy jak??) i jakie ciśnienie ma dawać może ktos wie??
Pyt nr. 2: Czy da rade podlączyć pompe z mk2 lub z mk3?? (mam takie pompy więc może nie będe musiał kupować)
pyt nr3: czy jak sie pokusze o wsadzenie tego silnika w mk2 (choć sie jeszcze nad tym zastanawiam) to da rade na instalacje od mk2 z silnika PF podłaczyć??
pyt nr.4:Czy koło rozdzielacza paliwa idą jakies przewody elektryczne?? jesli tak to do czego??
No i pytanie nr 1: Jaka idzie pompa paliwa do tego silnika czy tak jak w mk2 przy silniku PF? (dwie pompy czy jak??) i jakie ciśnienie ma dawać może ktos wie??
Pyt nr. 2: Czy da rade podlączyć pompe z mk2 lub z mk3?? (mam takie pompy więc może nie będe musiał kupować)
pyt nr3: czy jak sie pokusze o wsadzenie tego silnika w mk2 (choć sie jeszcze nad tym zastanawiam) to da rade na instalacje od mk2 z silnika PF podłaczyć??
pyt nr.4:Czy koło rozdzielacza paliwa idą jakies przewody elektryczne?? jesli tak to do czego??
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Witam.
Kiedyś innemu koledze wklejałem rzuty z mądrej książki o K-jetronicu i proponuję na to looknąć: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=74505 Znajdziesz tam parę wartości i schematy elektryki K-jeronica
Pozdrawiam.
Kiedyś innemu koledze wklejałem rzuty z mądrej książki o K-jetronicu i proponuję na to looknąć: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=74505 Znajdziesz tam parę wartości i schematy elektryki K-jeronica
Pozdrawiam.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
W każdym razie pompa lub pompy do k-jetronika musza dawać wysokie ciśnienie, koło 8 barów, żadna od mk3 sie nie nada, a od mk 2 tylko od k lub ke jetroników. Od PF - digifant - odpada, dają tylko ok 3 bary.
PF czyli digifant i k-jetronik to całkowicie inne wtryski. Musisz mieć całą elektrykę, wiązki sterowniki itd do tego. Jeśli nie masz tego przy tym silniku to sie mocno zastanów czy warto szukać, czy nie lepiej szukać silnika takiego jak był w biorcy, o ile masz tego biorcę już z osprzetem
PF czyli digifant i k-jetronik to całkowicie inne wtryski. Musisz mieć całą elektrykę, wiązki sterowniki itd do tego. Jeśli nie masz tego przy tym silniku to sie mocno zastanów czy warto szukać, czy nie lepiej szukać silnika takiego jak był w biorcy, o ile masz tego biorcę już z osprzetem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dzieki pomogliscie mi troche. Grzesiekk1982, dzieki za pokazanie linka, skany tej ksiazki mi sie napewno przydadzą.
Paweł Marek, mam silnik, mam rozdzielacz, wtryski, wszystko co na bloku i na kolektorze było przykręcone to jest czujniki itp. Tylko wlasnie brak mi pompy i... sam juz nie wiem czego pisałes coś o sterownikach co miałes na mysli??
Paweł Marek, mam silnik, mam rozdzielacz, wtryski, wszystko co na bloku i na kolektorze było przykręcone to jest czujniki itp. Tylko wlasnie brak mi pompy i... sam juz nie wiem czego pisałes coś o sterownikach co miałes na mysli??
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
W EG jest tyle elktryki co w simsonie To bardzo prosty silnik i nie ma w nim skomplikowanych rzeczy. Ja mam DXa, to to samo co EG tylko 1.8.
Koło rozdzielacza idą u mnie kable do aku i wiązka do świateł.
Koło rozdzielacza idą u mnie kable do aku i wiązka do świateł.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
W EG, od mk1 GTI coś tam jest. O ile się nie mylę do regulatora wolnych, przekaźnik do pompy, moduł. A pompa ma 6.5 bara. Jest coś w katalogu foty, ale tylko pompa zewnętrzna.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości