mk3 problem z termostatem?? help

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
v.a.gmania
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 23:06
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

mk3 problem z termostatem?? help

Post autor: v.a.gmania » czw sty 11, 2007 19:55

witam
mam problem bo niewiem czy tak ma byc poniewaz jadac samochodem nigdy nie moge osiagnac temp. 90 zawsze jest tak ok 70 stopni ogrzewanie jest wlaczone.
czy jest walniety termostat ale z kolei stojac przy wylaczonym ogrzewaniu lapie te 90 stopni.wiec moze jest to spowodowane przez wlaczenie ogrzewania??? :crazy: .



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 11, 2007 19:59

zgadza sie bo jak stoisz to powietrze nie owiewa chłodnicy i wtedy łapie temperature , prawdopodobnie masz termostat cały czas otwarty



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » czw sty 11, 2007 20:09

miś fazi pisze:zgadza sie bo jak stoisz to powietrze nie owiewa chłodnicy i wtedy łapie temperature , prawdopodobnie masz termostat cały czas otwarty
zgadzam się w 100% :smoke:



Awatar użytkownika
v.a.gmania
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 23:06
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: v.a.gmania » czw sty 11, 2007 20:19

miś fazi pisze:zgadza sie bo jak stoisz to powietrze nie owiewa chłodnicy i wtedy łapie temperature , prawdopodobnie masz termostat cały czas otwarty
czyli jadac w zimniejsze dni tez powinno byc 90 stoni ??

a po jakim czasie jadac lub ile km trzeba zrobic zeby zlapal 90 stopni i czy jest jakis sposob sprawdzenia termostatu bez wyciagania go?? :crazy:



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » czw sty 11, 2007 20:30

o mnie łapie 90 stopni po przejechaniu ok 3 kilometrów
v.a.gmania pisze:czy jest jakis sposob sprawdzenia termostatu bez wyciagania go?? :crazy:
tu niema co sprawdzać objawy są oczywiste


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 11, 2007 20:31

czy jedziesz w zimne czy w ciepłe dni powinno być 90 stopni od tego masz termostat a jak masz na duzym obiegu ponad 95 stopni to włącza sie wętylator , jak masz wszystko ok to szybciutko powinno złapać 90 stopni

[ Dodano: 11 Sty 2007 19:34 ]
dokładnie zbadać termostat da sie tylko jak go wyjmiesz , do wody podgrzewac razem z termometrem i wtedy masz pewność co do niego



Awatar użytkownika
v.a.gmania
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 23:06
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: v.a.gmania » czw sty 11, 2007 20:46

czykli niema znaczenia czy mam wlaczony cieply nadmuch czy wylaczony powinno byc 90stopni po paru minutach?????



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 11, 2007 20:48

dokładnie tak



kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » czw sty 11, 2007 21:00

miałem identycznie:)
we wtorek zmieniłem termostat na wahlera nowego i łapie mi 90 po ok 3-4 km czy trasa czy miasto. czy będzie mi troche mniej palił teraz?


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 11, 2007 21:15

na pewno bo silnik teraz chodzi w optymalnych warunkach



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » czw sty 11, 2007 21:19

Oczywiscie ze powienien mniej palic poniewaz silnik teraz szybciej łapie optymalna temperature pracy wiec i spalanie bedzie maniejsze ile dokładnie ?? to ciezko powieidzec zalezy od pokonywanej trasy.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » sob sty 13, 2007 12:17

v.a.gmania pisze:czy jest jakis sposob sprawdzenia termostatu bez wyciagania go??
najprościej mozna sprawdzic termostat czy sie nie domyka bez wyciagania go, to przejechac z 6-7km, zeby silnik nie uzyskał 90 stopni i sprawdzic czy dolna ryra która dochodzi do chłodnicy jest ciepła, jesli tak to termostat jest do wymiany.

PS. tez ostatnio miałem identyczny problem i zmieniłem na WAHLER-a i teraz jest 90 stopni po przejechaniu 5 km cały czas, tylko jak sie zdecydujesz na wymiane to NIE KUPUJ BROŃ BOŻE ZADNYCH VERNET-ów i innych badziewi, tylko WAHLERA koszt ok 30zł.


VW forever..

Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » sob sty 13, 2007 13:52

dlaczego nie VERNET??
one sa bardzo dobre!!
kumpel co mi montowal i robi przy smaochodach zawsze zaklada vernety i nie ma z nimi nigdy problemow! takz enie wiem dlaczego niektorzy sa do nich zle nastawieni



asasello21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:36
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: asasello21 » sob sty 13, 2007 14:25

Mialem podobny problem: 90 stopni bylo tylko w lecie przy jezdzie po miescie. W zimie zadko dochodzilo do 60. Wymienilem termostat na Vahler'a (temp. otwarcia 88st.) i od tej pory nagrzewa sie po przejechaniu ok 5 km i trzyma caly czas 90 stopni niezaleznie od pogody i predkosci jazdy. Poprzedni termostat otwieral sie przy 70stopniach (sprawdzalem dolna rurke)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 238 gości