szybko mrugajacy kierunkowskaz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
szybko mrugajacy kierunkowskaz
Witajcie!
Dzisiaj ni z tego ni z owego zaczal mi szwankowac lewy kierunkowskaz. A mianowicie kontolka na desce, jak i kierunkowskazy: przedni, boczny i tylni dostaly szybszej czestotliwosci swiecenia. Raz swieca dobrze a raz nie. Prawy swieci prawidlowo. Awaryjne rowniez swieca prawidlowo. Nie wiem gdzie szukac przyczyny tego zachowania?
Dzieki.
Dzisiaj ni z tego ni z owego zaczal mi szwankowac lewy kierunkowskaz. A mianowicie kontolka na desce, jak i kierunkowskazy: przedni, boczny i tylni dostaly szybszej czestotliwosci swiecenia. Raz swieca dobrze a raz nie. Prawy swieci prawidlowo. Awaryjne rowniez swieca prawidlowo. Nie wiem gdzie szukac przyczyny tego zachowania?
Dzieki.
Re: szybko mrugajacy kierunkowskaz
problem gdzieś ze stykamirafaltje pisze:Dzisiaj ni z tego ni z owego zaczal mi szwankowac lewy kierunkowskaz. A mianowicie kontolka na desce, jak i kierunkowskazy: przedni, boczny i tylni dostaly szybszej czestotliwosci swiecenia. Raz swieca dobrze a raz nie.
kiedy jest dobrze to wszystkie z lewej działają to wtedy styk jest OK.
a kiedy nie ma styku tył lub przód (żarówka 21W) to tak może się
dziać sprawdź styki na kabelkach (gniazdo i wtyka przy oprawkach)
i styki samych żarówek w ich gniazdach z przodu i z tyłu auta
boczne sobie odpuść, nie maja większego wpływu (w bocznych jest żarówka 5W)
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Albo cala lewa strona mruga szybko albo cala strona swieci dobrze. Nie ma tak, ze przod mruga szybciej/wolniej niz tyl. Troszke podejrzewam, ze moze po dzisiejszej nocnej ulewie moglo cos sie zawilgocic. Rozumiem, ze jezeli co, to raczej przyczyna tkwi w stykach lub przewodach, nie zadne przekazniki czy cos podobnego?
moze byc kilka kombinacji i powodów...
to co koledzy napisali: wilgoć i słabe przewodzenie styków ( zarówno + jak i od masy)
popróbuj pokombinować... :
1.jak sie zachowuje kierunek "sam" włączony...
2. jak kierunek przy włączonych światłach
3. kierunek przy włączonych wstecznych
4. kierunek przy wciśniętym hamulcu
5. kierunek przy światlach i hamulcu
6. kierunek przy światłach, hamulcu i wstecznym ... naraz...
wiem ze to głupio brzmi co napisalem.. ale usterka niekoniecznie musi siedzieć w instalacji kierunkowskazu... sam mialem taki przypadek ...
w nowych autach przyspieszaja kierunki nawet jak spalisz zarówke światel z tyłu...
to co koledzy napisali: wilgoć i słabe przewodzenie styków ( zarówno + jak i od masy)
popróbuj pokombinować... :
1.jak sie zachowuje kierunek "sam" włączony...
2. jak kierunek przy włączonych światłach
3. kierunek przy włączonych wstecznych
4. kierunek przy wciśniętym hamulcu
5. kierunek przy światlach i hamulcu
6. kierunek przy światłach, hamulcu i wstecznym ... naraz...
wiem ze to głupio brzmi co napisalem.. ale usterka niekoniecznie musi siedzieć w instalacji kierunkowskazu... sam mialem taki przypadek ...
w nowych autach przyspieszaja kierunki nawet jak spalisz zarówke światel z tyłu...
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
możliwe tu masz jak do tego sie dobrać http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#864348numb7 pisze:Czy to może być wina przepalonej żarówki?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 300 gości