Pytanie do znawcow vag-com

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wierzba123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 15:00
Lokalizacja: Dolnośląskie

Pytanie do znawcow vag-com

Post autor: wierzba123 » czw sty 11, 2007 00:11

Posiadam vag-com 409-1 i nie moge wejsc w opcje 01-Engine, Advenced ID 1A i Adv. meas. blocks. Od czego to zalezy ze te opcje sa dostepne albo nie? Sprawdzalem na passacie TDI 99r golfiku benzynie 97r i nie byly dostepne vaga mam z witaminka :jezor:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » czw sty 11, 2007 12:39

Ja ustawiłem opcje i wtedy wszystko się pojawiło. Ale coś nie mogę się połączyć z samochodem :hmm: Co mam dalej robić? Kiedyś się podłączałem i w samochodzie wszystko bylo OK.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
zabekats
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lis 16, 2004 22:08
Lokalizacja: ŚLĄSK
Kontakt:

Post autor: zabekats » czw sty 11, 2007 16:51

chłopaki ustawcie sobie pierw dobrze com-y w waszych kompach a interfejsik bedzie chodził dobrze a chce wam jeszcze dodać ze nie kazde interfejsiki chodzą na takich nowych programach sprawdz czy pod vag 2,5 albo 311 pierw chodzi



gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » czw sty 11, 2007 16:59

zabekats,
No wlasnie jak ustawic ten com?? Szukalem juz na necie i nie moge znalec. Chodzi mi vag tylko na starszym vag-com bodajrze 3.11, a chcialbym na nowszym ale tam trzeba zrobic najpierw test a na tescie mi go nie wykrywa :(

co mam zrobić zeby smigało tak jak trzeba??


100% syntetyczny olej Royal Purple [url]http://royalparts.pl/5w40/24-royal-purple-5w40-synerlec.html[/url]

Awatar użytkownika
zabekats
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lis 16, 2004 22:08
Lokalizacja: ŚLĄSK
Kontakt:

Post autor: zabekats » czw sty 11, 2007 17:06

gruchol kolego na tym nowym Ci nie wykryje twój fejsik go nie zobaczy nie bedzie pod nim chodził miałem ten sam problem

[ Dodano: Czw Sty 11, 2007 4:08 pm ]
a jalk na stgarszym programie ci chodziło tzn ze com masz dobrze ustawiony



Awatar użytkownika
wierzba123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 15:00
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: wierzba123 » czw sty 11, 2007 17:31

Wiekszosc fejsow jest do okreslonej wersji vag-coma. Moj dziala z 409-1 z nowszymi juz nie idzie. A com-a mozesz sprawdzic wchodzac w menadzera urzadzen i tam sprawdz pod jaki com masz interfejs i wtedy taki sobie ustaw w ustawieniach vag-coma. Czasem sie wpina w com5 to trzeba sobie zmienic zeby ci vag wykryl bo jest do com4. A zna ktos odpowiedz na moje pytanie? Normalnie lacze sie z autami wszystko jest ok tylko nie dzialaja mi te dwie opcje kotre wyzej opisalem.



gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » czw sty 11, 2007 17:51

ehh to szkoda bo ja myslalem ze mam zle cos ustawione ;/ No nic trzeba bedzie posciagac rozne wersje i zobaczym na której mi jeszcze pojdzie



pawel2008

problem z turbina

Post autor: pawel2008 » czw gru 20, 2007 12:47

posiadam Golfa 3 1.9 tdi 110 koni z 1997r powyzej 2500 obrotow slabnie turbina sie wylacza czy podlaczenie pod compa wykarze bledy



toldek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: wt paź 24, 2006 20:57
Lokalizacja: Glinik

Post autor: toldek1 » czw gru 20, 2007 14:00

Podłączenie pod VAGa powinno wykazać błędy. Przypuszczam błąd o numerze 00575.
Wartało by sprawdzić zawór magnetyczny N75 a, zawłaszcza odchodzące do niego wężyki. Sprawdzenie tego zaworu:
1 wyłączyć zapłon;
2 ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;
3 zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)
Jeżeli wartość wymagana nie zostanie osiągnięta:
należało by wymienić zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania na nowy.
Jeżeli wartość wymagana zostanie osiągnięta:

–to włączyć zapłon zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika.
Wartość wymagana: powinna być zbliżona do napięcia akumulatora. http://img100.imageshack.us/my.php?imag ... n754qr.jpg
Tak wygląda N75 http://img476.imageshack.us/my.php?imag ... tdi6zj.jpg
i tu opis elementów sterowania
1 – zawór przełączający przepustnicy N239
2 – do zaworu N18 recyrkulacji spalin
3 – siłownik podciśnieniowy do przełączania kolektora ssącego
4 – siłownik do regulacji ciśnienia doładowania. (stanowi część składową turbosprężarki, bez możliwości wymiany)
5 – turbosprężarka
6 – zasobnik podciśnienia
7 – zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia ładowania (sprawdzanie regulacji ciśnienia doładowania)
8 – zawór zwrotny (biały koniec musi być zwrócony w stronę zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania i zasobnika podciśnienia)
_________________
Ostatnio zmieniony czw gru 20, 2007 14:13 przez toldek1, łącznie zmieniany 2 razy.



Bodziu143742
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 20:37
Lokalizacja: Krośnice

Post autor: Bodziu143742 » ndz gru 13, 2009 21:50

Witam tez mam problem z zaworem N75 gdyż "cyka" a wcześniej tego nie było i nie wiem jak mam go sprawdzić a gdy podłączyłem go do kompa to pokazał błąd zaworu ładowania i jak można sprawdzić przepływkę gdyż też słyszałem że to tez możliwość tego że auto ma utratę mocy. Mam problem także podczas ruszania gdyż szarpie i nie wiem czy to nie jest wina tego że może być urwana poduszka pod silnikiem

Pozdro
Bodzio


Bodziu

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 278 gości