nie odpala po przekreceniu kluczyka w stacyjce
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie odpala po przekreceniu kluczyka w stacyjce
Witam!
Mam taki problem z moim mk3. Opiszę co się dzieje.
Wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam i grzeje mi świece żarowe, gaśną kontrolki świec przekrecam kluczyk dalej... i co się dzieje (tu kilka wariantów)
1. odpala bez problemu
2. w ogole nie odpala, muszę cofnac kluczyk i ponowic cala procedure
3 odpala ale dopiero po 3-5 sekundach, czasem do 10s (do tego czasu slychac jedynie cisze, zadnych bzykow czy cokolwiek, kompletna cisza)
Oczywiscie podczas przekrecania slychac pykniecie przekaznika.
Jak kupilem tego golfa to juz mial taka wade, a mechanik wymienil mi nastepujace urzadzenie, ktore jest na fotkach, tyle ze wstawil jakis polski zamiennik (to urzadzenie co jest na fotkach ponizej to stara czesc zamieniona na ten polski zamiennik).
I teraz mam pytanie czy winny moze byc znowu ten polski zamiennik czy cos zupelnie innego? Ktos mial podobne objawy w swoim mk3? Czekam na odpowiedzi, punkciki czekaja
Mam taki problem z moim mk3. Opiszę co się dzieje.
Wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam i grzeje mi świece żarowe, gaśną kontrolki świec przekrecam kluczyk dalej... i co się dzieje (tu kilka wariantów)
1. odpala bez problemu
2. w ogole nie odpala, muszę cofnac kluczyk i ponowic cala procedure
3 odpala ale dopiero po 3-5 sekundach, czasem do 10s (do tego czasu slychac jedynie cisze, zadnych bzykow czy cokolwiek, kompletna cisza)
Oczywiscie podczas przekrecania slychac pykniecie przekaznika.
Jak kupilem tego golfa to juz mial taka wade, a mechanik wymienil mi nastepujace urzadzenie, ktore jest na fotkach, tyle ze wstawil jakis polski zamiennik (to urzadzenie co jest na fotkach ponizej to stara czesc zamieniona na ten polski zamiennik).
I teraz mam pytanie czy winny moze byc znowu ten polski zamiennik czy cos zupelnie innego? Ktos mial podobne objawy w swoim mk3? Czekam na odpowiedzi, punkciki czekaja
kostaka stacyjki na 99%
podobne objawy mialem w GTI przekrecalem kluczyk kontrolki swiecily a potem kapa
czasamiu silnik krecil ale nie zapala bo jescze mu tam czegos brakowalo
pojehcalem na servis i mi to wymienili ale odrazu bralem oryginal bo roznica byla ok 20zl takze nie bylo sensu pakowac zamiennik
podobne objawy mialem w GTI przekrecalem kluczyk kontrolki swiecily a potem kapa
czasamiu silnik krecil ale nie zapala bo jescze mu tam czegos brakowalo
pojehcalem na servis i mi to wymienili ale odrazu bralem oryginal bo roznica byla ok 20zl takze nie bylo sensu pakowac zamiennik
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Kup oryginal. Podrobki czesto padaja. W ASO kostka do aut z immo kosztuje cos kolo 80zl.
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Inek nie spojrze teraz do etosa, ale powiem ci na przykladzie Audi B4 ze od poczatku produkcji roznica w kostkach jest - wiem bo sie nameczylem przez polskie podrobki i fachowcow w sklepach moto. Wiem ze Audi to nie VW ale lepiej byc przezornym.inek01 pisze:Do wlasnie. Jak to jest ? Jest roznica: z imo czy bez ? Wg ETKI jest chyba ten sam nr czesci we wszystkich latach modelowych... Od 97' jest tylko inna stacyjka. Inaczej rozwiazane wlaczanie kontaktu S...Gitner pisze:W ASO kostka do aut z immo kosztuje cos kolo 80zl.
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Dokladnie, juz sprawdzilem. Immo w Golfach jest w bebenku stacyjki, nie ma roznicy w kostce. Cofam wiec uwage ad kostki z immomarcin999 pisze:Nie ma różnicy cały czas szły te same.inek01 pisze: Jest roznica: z imo czy bez ?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Exabot [Bot], Google Adsense [Bot] i 200 gości