[MK3] sporadycznie po prostu gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł_G
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn lut 27, 2006 20:45
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Paweł_G » sob sty 06, 2007 14:07

Filtr paliwa kiedy wymieniałeś? Zawsze tam tankujesz czy to pierwszy raz?
Czy jak zgasł to zaraz odpalił czy tylko kręcił? Czy po przekręceniu zapłonu słyszałeś buczenie pompy paliwa?


Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MarcOrs
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 16:17
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: MarcOrs » sob sty 06, 2007 14:31

Mam to samo tyle ze u mnie zamiast sporadycznie zrobiło sie czesto :] tez chetnie sie dowiem o co chodzi . Pozdro :)


PozdraVWiam

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob sty 06, 2007 16:33

pwoeim ci warto by było zajrzeć do sondy lambda niesprawna sonda potrafi czynić rózne (cuda) zwłascza na padajacej sondzie ma wzmozony apetyt na paliwko



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob sty 06, 2007 19:39

fakt albo sonda albo pompa paliwa. Tylko czy przy niedomaganiach sondy silnik by gasł.......?

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MarcOrs
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 16:17
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: MarcOrs » sob sty 06, 2007 21:37

moj znajomy miał cos podobnego chodzi mi o objawy bo kiedys sie tak z nim zgadałem i powiedziałem co dzieje sie z moim autkiem na to ze u niego było identycznie tak samo i miał do czyszczenia przepustnice co wy na to ?? moze to byc przepustnica ??


PozdraVWiam

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » wt sty 09, 2007 21:37

z tego co piszesz to jeździsz na niedogrznaym silniku. Jelsi oczywiscie wskazania temperatury sa prawidłowe. Warto zbadac sprawe czujników jesli one sa sprawne to do wymiany nadaje sie termostat. Temperatura pracy silnika powinna wynosic około 90 stopni. Niedogrznay silnik to wysokie spalanie oraz jego szybsze zuzycie

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

truskawaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: śr maja 24, 2006 20:18
Lokalizacja: Hatfield/KRAPKOWICE
Kontakt:

Post autor: truskawaa » wt sty 09, 2007 21:54

To że ci czasami gaśnie to może być wina sondy lambdy.
Ja mam MKII i miałem podobny problem.Gazownik co zakładał mi gaz odciął mi mase od sondy żeby na gazie lepiej pracował.Teraz juz nie gasnie:-)



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr sty 10, 2007 11:59

Moim zdaniem zbyt duże spalanie - sonda lub czujnik temperatury(na zimno ok. 3 kOhm, na cieplo ok 300 Ohm - gdzieś było ostatnio jak go sprawdzić w mk3),
a gasnięcie - coś w kierunku pompy paliwa (może już pada - podobno zamienniki nie są zbyt trwałe, albo przekaźnik,bezpiecznik od pompy) lub prądu (czy te zdarzenia z gaśnięciem nie były przypadkiem w "wilgotne" dni albo po wjechaniu w kałuże?)


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 402 gości