Mam problem z moim mk2. Wiem że już zadawałem to pytanie ale może teraz dojrzy mój post ktoś kto zna sie na gaznikach
Otóż mam golfa (1.6 gaźnik - silnik o oznaczeniach EZ 1986r.) Mam instalacje gazowa, ale zawsze odpalam na benzynie. Kiedy go odpalam, musze wcisnac (gdy zaskoczy) do polowy peedal gazu, samochod odpali ale "pali na dwa gary". Po przelaczeniu na gaz lub dluzszym "chodzie" na benzynie wszystko jest ok. Zaskakuje na 4 gary. Z tym, że ssanie trzyma bardzo dlugo. Ma ponad 2200 obr/min, spada dopiero po ok. 20 min jazdy. Jest to ssanie automatyczne (na wode). nie wiem co moze byc powodem tych problemow. Czy to ze ssanie czy gaźnik jest popsuty i samochod sie zalewa? I czy problem ze ssaniem to powód zepsutego czujnika? Czy muszę wymienić całe ssanie? ( NIGDZIE ! nie można go dostać)! Czy ktoś miał taki problem?
Czy to gaźnik, czy ssanie???!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A wiec dzisiaj rozkrecilem mojego golfa i co sie okazalo. W gazniku paliwo zajmuje 3/4 komory plywakowej. Chcialem obnizyc plywakna tym druciku ale mi sie nie udalo Czy ktos moze wie jak to zrobic? Poza tym ssanie nie odbija mi do konca. Rozkrecilem je i nie zauwazylem zadnej wady. Moze byc to jedynie nieodbijanie jakiejs czesci (sprezynki itp - nie wiem co tam w srodku jest).
Mam dwa pytania.
1. Czy musze wymienic gaznik czy wystarczy regeneracja? , a jesli kupie to czy pierburg 2E jest w kompecie ze ssaniem automatycznym?
2. Czy przez to samochod gdy jest zimny - pali "na 2 gary"? (na benzynie - bo na gazie chodzi ok)
Mam dwa pytania.
1. Czy musze wymienic gaznik czy wystarczy regeneracja? , a jesli kupie to czy pierburg 2E jest w kompecie ze ssaniem automatycznym?
2. Czy przez to samochod gdy jest zimny - pali "na 2 gary"? (na benzynie - bo na gazie chodzi ok)
PILOT MK2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 405 gości