Chłodnica do silnika AAM...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Chłodnica do silnika AAM...
Czy w mk3 z klimą z silnikiem AAM chłodnica jest większa jak w mk3 bez klimy z silnikiem AAM. Tak się zastnawiam - bo termostat wymieniłem - dolny wąż zimny a ciężko zagrzać do 90 stopni jak się pomyka tak około 90 km/h. A jak się pomyka 110 - 120 to już jest ok tzn wskaźnik pokazuje tak niecałe 90 stopni C. No zastanawiam się też dlatego bo widziałem chłodnicę u kolesia w samochodzie z silnikiem 1,6 - to jego chłodnica była zdecydowanie mniejsza.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Ja mam klimę, jak po 4-5 min jazdy się nagrzeje do 90 stopni, tak trzyma, żeby nie wiem co (lato z włączoną klimą i w korku, czy w zimie na trasie).PawelP pisze:bo termostat wymieniłem - dolny wąż zimny a ciężko zagrzać do 90 stopni
A jakiej marki termostacik??? Wahler, czy jakiś "dobry i tani"???
Pozdrawiam
Dzięki serdeczne - mam dobry i taniGrzesiekk1982 pisze:Ja mam klimę, jak po 4-5 min jazdy się nagrzeje do 90 stopni, tak trzyma, żeby nie wiem co (lato z włączoną klimą i w korku, czy w zimie na trasie).PawelP pisze:bo termostat wymieniłem - dolny wąż zimny a ciężko zagrzać do 90 stopni
A jakiej marki termostacik??? Wahler, czy jakiś "dobry i tani"???
Pozdrawiam
- r5badkiller
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
- Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pytanie to jest zadawane średnio z 20 razy na tydzień. W niektórych autach mimo calkwicie sprawnego termostatu w czasie jazdy temperatura pokazywana na wskaźniku spada nieco. Do ok. 80 stopni można olać. Dlaczego? Bo czujnik wskaźnika temperatuty jest na króćću którym do silnika wraca płyn z chłodnicy, czyli ochłodzony. Czyli temperatura pokazywana jest niższa niż rzeczywista temperatura pracy silnika. Przektycznie o wymianie termostatu trzeba myśleć jak przy szybszej jeździe wskaźnik nie dochodzi do 80
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Ale tylko 10 w formie nowego tematuPaweł Marek pisze:Pytanie to jest zadawane średnio z 20 razy na tydzień
No fakt...
LUDZIE TUTAJ JEST WSZYSTKO: http://forum.vwgolf.pl/search.php
!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE BÓJCIE SIĘ TU ZAGLĄDAĆ!!!!!!!!
- mlody87
- Gadatliwa bestia
- Posty: 756
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
- Silnik: auq+
- Kontakt:
zmień termostat na WAHLER-a i bedzie cały czas 90* bo czy miasto czy trasa powinno byc około 90* taka rola termostatu;)r5badkiller pisze:hmm...mam pytanko czy jak sie jezdzi np gdzies w trase czy np po miescie to temp powinna byc caly czas 90 ?? bo u mnie wystepuje takowa tylko jak w korku stoje a tak to ok 70
hehe dobrze koledzy zauwazyli bo ten problem sie pojawia na kazdym kroku...
VW forever..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 275 gości