MK3 problem z silnkiem!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
blue66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 08:24
Lokalizacja: gliwice

MK3 problem z silnkiem!

Post autor: blue66 » wt sie 22, 2006 16:41

Witam! DZisiaj z gornej czesci silnika uslyszalem takie cykanie co to moze byc?



Dominik107
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dominik107 » wt sie 22, 2006 16:54

Moga to byc popychacze zaworow. Ale sprawdz czy nie masz przypadkiem luznego paska rozrzadu. U mnie padla rolka napinacza paska rozrzadu i tez tak pukalo jakby spod pokrywy zaworow.



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » wt sie 22, 2006 16:57

blue66 efekt taki może też być spowodowany zbyt małą ilością oleju.
Masz hydrauliczne popychacze zaworów i przy małej ilości oleju zawory będą "cykać"


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » wt sie 22, 2006 17:02

na 95% popychace koszt jednego 25-30 zeta wymieniasz wszystkie 8 koszt roboty 50-100zeta przy okazji wymien oring walka i uszczelke klawiaturki

jakczesciej to cykanie bedzie slychac rano na zimnym silniki jezeli kilka minut nie ustaje popychacze sa do wymiany



Awatar użytkownika
blue66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 08:24
Lokalizacja: gliwice

Post autor: blue66 » wt sie 22, 2006 22:00

Panowie jak beda to popychacze to takie beda dobre http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120753715



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » wt sie 22, 2006 22:28

niby tak tylko no name niewiedomo jak z trwaloscia ja swoje kupilem za 21 (targowalem :))zeta i wolalem dopacic a kupic FEBI bo sa najlepsze !!! teraz wiem ze na pare latek bedzie i nie rozdzwoni sie sybko do tego uszelka za 12 z polksiezycami i za 3 zeta oring i po zawodach :)



Dominik107
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dominik107 » wt sie 22, 2006 22:31

Napisz czy czesto sie tak dzieje i kiedy tzn w jakich okolicznosciach to uslyszales. Bo u mnie zima to przy wiekszych mrozach zawsze slychac popychacze i to wcale nie znaczy ze sa do wymiany.



Awatar użytkownika
blue66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 08:24
Lokalizacja: gliwice

Post autor: blue66 » wt sie 22, 2006 22:33

OK! dzieki a chcialem zapytac uszczelke pokrywy zaworow mam wymieniona to ktora jeszcze wymienic pod glowica?

[ Dodano: 22 Sie 2006 22:36 ]
Dominik107 pisze:Napisz czy czesto sie tak dzieje i kiedy tzn w jakich okolicznosciach to uslyszales. Bo u mnie zima to przy wiekszych mrozach zawsze slychac popychacze i to wcale nie znaczy ze sa do wymiany.
dzisiaj rano uslyszalem i tak juz zostalo co go odpale to slychac
tak wogle jaja zaczely sie pare dni temu jak wymienilem rozrzad ,paski, olej,filtry i stracil moc pojechalem z reklamacja i mech. cos pogrzebal przy zaplonie i wrocilo do normy jeszcze mu powiedzialem zeby sprawdzil rozrzad czy dobrze jest zalozony,pojezdzilem tak pare dni az do dzisiaj rano jak uslyszalem te cykanie!
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 22:41 przez blue66, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » wt sie 22, 2006 22:37

to ktora jeszcze wymienic pod glowica?
no coty tej pod glowica nie ruszaj a pod kalwiatura jesli nie cieknie i jej nie uszkodzisz to mozesz zoswaic ale jesli zostwisz stara a masz korkowa to raczej bedzie ci podciekac lepiej odzalowac pare zloty niz za kilka dni sciagac dekiel raz jeszcze

[ Dodano: 22 Sie 2006 22:38 ]
blue66 pisze:dzisiaj rano uslyszalem i tak juz zostalo co go odpale to slychac
sa do wymiany !!!



Awatar użytkownika
burdel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sie 09, 2006 13:15
Lokalizacja: Poznań / Przeźmierowo
Kontakt:

Post autor: burdel » ndz sty 07, 2007 14:22

Ja od kilku dni rowniez slysze takie cykanie, dodam ze najbardziej odczuwalne jest na biegu jalowym.
Chmielu pisze:blue66 efekt taki może też być spowodowany zbyt małą ilością oleju
Wydaje mi sie ze blue66 ma racje bo co wiecej sie dzieje przy zakretach, tych bardziej ostrych i branych gwaltownie zapala sie kontrolka oleju na liczniki i przy tym wydaje "piiiiip" ...


<< ILLEGAL STREET >>
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

martinez76
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
Lokalizacja: warszawa

Post autor: martinez76 » ndz sty 07, 2007 14:46

na co wplywaja popychacze jak sa zepsute? czy tylko powoduja halas? czy tez wplywa to na np. moc albo inne rzeczy zwiazane z praca silnika?
dzieki



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 07, 2007 15:01

tak, na to wszysto mają wpływ a w ostateczności zawór moze uderzyć o tłok



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 07, 2007 15:50

blue66 pisze:Witam! DZisiaj z gornej czesci silnika uslyszalem takie cykanie co to moze byc?
nie krzyczcie na mnie ale cykanie w 2E jest od wtrykiwaczy. Cykają zawsze. Dlaczego? Bo wszystkie cztery sa podpięte do jednej pary kabli i działają równocześnie. Też miałem to zmartwienie, wszystko ustaje przy jeździe na gazie, kiedy wtryskiwacze są odcięte. Tak samo jest u mnie, tak samo w GTI z 2E żonki, i już jeden z kolegów z forum też się o tym przekonał. Oczywiście może cykać jeszcze coś, ale wtryski cykają napewno (mają już trochę latek)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
BartekN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 27, 2006 21:18
Lokalizacja: Starachowice/Lublin

Post autor: BartekN » ndz sty 07, 2007 17:18

Paweł Marek pisze:nie krzyczcie na mnie ale cykanie w 2E jest od wtrykiwaczy. Cykają zawsze.
Potwierdzam,u mnie tez stukaja wtryski.Myslalem na poczatku ze cos nie tak z silnikiem,ale jak zalozylem gaz wszystko sie wyjasnilo.Na gazie cisza a na benie dalej cyka.


Pozdrawiam
Bartek

Blue Vento GL 2.0 115 KM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 424 gości