Wracając do tematu o jaki stabilizator obrotów chodzi też mam ke-jetr.i też wariują mi obrotyygd pisze:To może inaczej... były KR na Ke-jetroniku (niektóre corrado i golfy) i PL na K-jetroniku (passat, golf usa) :>gtx pisze:Tu z toba sie nie zgodze .Nie bylo KR z sonda lambda!! Cos ci sie pomylilo i to zdrowo.
A co do szukania igly w stogu siana , to tez sie nie zgodze . Jetronikiem tak nie jest bo to jest porosty wtrysk mechaniczny , jak ktos ma nawet male pojecie o mechanice i cos jest nie tak latwo mozna znalesc usterke.
K , lub KE-JETRONIK to dobry wtrysk jak ktos dba nie ma z tym problemow i jezdzi do dobrych mechanikow a nie pseudo mechanikow.
Zgodzę się z tym, że to bardzo dobry wtrysk jeśli ktoś dba i jeździ do dobrych mechaników, ja mam ke-jetronik trochę ponad rok, przez ten czas, jedynie wtrysk rozruchowy musiałem odłączyć (taki już kupiłem) no i ciągle szukam stabilizatora wolnych obrotów - także taki miałem po kupnie
Z kolei nie znam żadnego dobrego mechanika, któremu bym zostawił do naprawy coś przy wtrysku, jeśli by cos nawaliło
W autoryzowanej stacji boscha "geniusze" chcieli go do vaga podłączać
Silnik GX spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
- Lokalizacja: Leszno
Re: Silnik GX spalanie
MK3 TDI może kiedyś
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: Silnik GX spalanie
i tu kochany jestes w bledzie bo k jetronic mogl miec zastosowana sonde sterujaca zaworem omijajacym luftwage. tzn sonda wskazywala za bogato przepuszczal wiecej powietrza za przeplywomierz, ktory w tym momencie mierzyl mniejsza ilosc powietrza i zubazal mieszanke . i na odwrot sonda ubogo -zamykal obejscie- wzbogacanie. a jak juz mowilem to tylko kwestia regulacji bo k jetronic to bardzo ciekawy wtrysk. przyjedz do mnie po godzince bedziesz mial iglagtx pisze:Z czym zamotac? wystarczy logicznie pomyslec.ygd pisze:Hmm, a taka ciekawostka, wychodził KR z katem i chyba lambdą... a był na K-jetroniku przeca Więc zamotać się już można w tym wszystkimgtx pisze: WTRYSK K-JETRONIK NIE MA KOMPUTERA I SONY LAMBDY.Czy to tak ciezko zrozumiec????!!!!!!! przeciesz to juz bylo walkowane w innym temacie!!!!
Sprawdzales sonde lambde?
PO 1 - KR (k-jetronik) nie wychodzil z zadna sonda lambda i tam nie bylo komputera tylko sterownik do zaplonu a to chyba mala roznica!!
Po 2 - PL wychodzily na ke-jetroniku i tam byl komputer i sonda lambda oraz sterownik do zaplonu.
To ciekawe bo wtryskiwaczem rozruchowym steruje tylko czujnik termiczny.WarMachine18 pisze:dokladnie wczoraj bylem znowu u dwoch mechanikow i powiedzieli ze to wtrysk mechaniczny komp tylko steruje wtryskiwaczem rozrucjowym i czyms jeszcze ale nie pamietam
Zamienil stryjek siekierke na kijek.Na monowtrysku spokuj ??ciekaweygd pisze:Jeśli masz tak jeździć od mechanika, to mechanika, może prościej będzie wymienić całe zasilanie na monowtrysk? Widziałem niedawno kaczor sprzedawał za 500pln całość z pompami paliwa i mikserem do gazu
Ileż w końcu można pakować w naprawy... na monowtrysku będziesz miał spokój, a jetronika jeszcze na części sprzedaż.
Do tego zmienic trzeba jeszcze glowice.Duzo ludzi ktorzy maja na monowtrysku silniki zmieniaja na wielopunkta bo duzo pali, a ty piszesz zebyz z wielopunktu zamienil na monowtrysk. Jak cos sie dzieje z k , lub z ke-jetronikiem to dobry mechanik a nie bajerant to naprawi a z monowtryskiem raczej nie, bo jak to sie zacznie sypac to wtedy worek pieniedzy.
Po prostu zmien swoich mechanikow
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
olozwirski pisze:Prosze. Niestety lepszej jakosci nie dam juz rady. Mam nadzieje ze pomoglem. A jak naprawisz to daj znac co mu bylo.
a moze bys podpial ten urwany kabelek do regulatora na pierwszej fotce??
zawsze to liter mniej spalania???:P
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
mnie chodzilo o ta fotke http://vwgolf.pl/forum/files/dsc00318.jpgolozwirski pisze:Jak wpinam ta kostke to mi obroty faluja... Za kilka dni zmieniam silnik na PL. Bede mial mnostwo pytan...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Re: Silnik GX spalanie
To ty chyba jestes w bledzie.K-jetronik nigdy nie mial sondy lambdy.evolution pisze: i tu kochany jestes w bledzie bo k jetronic mogl miec zastosowana sonde sterujaca zaworem omijajacym luftwage. tzn sonda wskazywala za bogato przepuszczal wiecej powietrza za przeplywomierz, ktory w tym momencie mierzyl mniejsza ilosc powietrza i zubazal mieszanke . i na odwrot sonda ubogo -zamykal obejscie- wzbogacanie. a jak juz mowilem to tylko kwestia regulacji bo k jetronic to bardzo ciekawy wtrysk. przyjedz do mnie po godzince bedziesz mial igla
Moj znajomek pojechal do dobrego warsztatu on tak twierdzi, passatem na jednopunktowym wtrysku z jakims problemem i przy okazji chcial sie odnich dowiedziec co to za silnik jakie ma paramatry, a oni na to ze to jest 1.8 gti na jednpunktowym wtryskuWarMachine18 pisze:ja mam identyczny wtrysk mi zere 20 l paliwa na 100 km i niewiadomo co to moze byc i dalej niewiem co co za wtrysk GTX twierdz dalej ze to KE-jet ale mi juz chyba ze 4 ocoby mechanicy powiedzieli ze to K-jetronic nawet na kompie pod szyba mam napisane ze to Jetronic.
To ze na kompie masz napisane jetronik to nie jest dowodem ze masz k-jetronik.chlopie ja mam tez tak napisane a mam ke-jetronik.Tobie mozna tlumaczyc ty nadal swoje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 365 gości