przy ruszaniu gaśnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przy ruszaniu gaśnie
Witam!!
mianowicie mam taki problem
kiedy na gazie samochód chodzi jak przecinak wszystko pięknie i ładnie
ale kiedy przełaczam go na benzynkę i gdy juz rozgrzany jest silnik to w momencie gdy chce ruszyć gaśnie i żeby naprawde ruszyć na benzynce to musze mu ostro dać w gary dopiero lekko sie zadławi i ruszy popuszczając powoli sprzegło może ktoś wie dlaczegho tak sie dzieje
i nie otwierając nowego tematu to przy okazji jezeli mam za małe napiecie na ładowaniu na alternatorze to trzeba wymienić regulator nap? i jak wszedzie patrze to są okrągłe a ja mam ten relator kwadratowy czy to jest to samo??
mianowicie mam taki problem
kiedy na gazie samochód chodzi jak przecinak wszystko pięknie i ładnie
ale kiedy przełaczam go na benzynkę i gdy juz rozgrzany jest silnik to w momencie gdy chce ruszyć gaśnie i żeby naprawde ruszyć na benzynce to musze mu ostro dać w gary dopiero lekko sie zadławi i ruszy popuszczając powoli sprzegło może ktoś wie dlaczegho tak sie dzieje
i nie otwierając nowego tematu to przy okazji jezeli mam za małe napiecie na ładowaniu na alternatorze to trzeba wymienić regulator nap? i jak wszedzie patrze to są okrągłe a ja mam ten relator kwadratowy czy to jest to samo??
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
kolego, jeśli masz gaźnik (nie znam tych oznaczeń silników)
to aby przełączyc z benzyny na gaz trzeba najpierw na biegu neutralnym(tym z przełącznika gazu) wypalic całe paliwo z gaźnika, bo w momencie gdy od razu przełączysz na gaz to silnik dostaje podwójna mieszanke i się dławi. najlepiej przełączać w trakcie jazdy, gdy jedziesz na gazie dajesz na położenie neutralne(gaz-/-benzyna) i jak auto już zacznie słabnąć i będzie się zachowywał jakby nie dostawał mieszanki to wtedy dopiero dawaj na paliwo.
co do alternatora i ładowania to nie mam bladego pojecia
powodzenia, pozdrawiam
to aby przełączyc z benzyny na gaz trzeba najpierw na biegu neutralnym(tym z przełącznika gazu) wypalic całe paliwo z gaźnika, bo w momencie gdy od razu przełączysz na gaz to silnik dostaje podwójna mieszanke i się dławi. najlepiej przełączać w trakcie jazdy, gdy jedziesz na gazie dajesz na położenie neutralne(gaz-/-benzyna) i jak auto już zacznie słabnąć i będzie się zachowywał jakby nie dostawał mieszanki to wtedy dopiero dawaj na paliwo.
co do alternatora i ładowania to nie mam bladego pojecia
powodzenia, pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Trzba przyjrzeć się dokładniej gaźnikowi. Zobacz czy nie leje się paliwo koło pompki przyśpieszacza, toby świadczyło o jego awarii, odkręć z boku gaźnika (na pustym) pokrywkę w kształcie rombu, pod nią sa dwie gumki, sprawdź czy nie dziurawe, jeśli tak to gaźnik sie przelewa. Chodzi o element nr 7 z pierwszego obrazka na tej stronce, a przyśpieszacz jest pod nr 14
http://www.ruddies.business.t-online.de/v2e3.htm
[ Dodano: Nie Sty 07, 2007 10:41 am ]
no i ogólnie trzeba by gaźnik przeczyścić, wszystkie dysze itd. Robota dla speca jeśli nie czujesz się na siłach.
http://www.ruddies.business.t-online.de/v2e3.htm
[ Dodano: Nie Sty 07, 2007 10:41 am ]
no i ogólnie trzeba by gaźnik przeczyścić, wszystkie dysze itd. Robota dla speca jeśli nie czujesz się na siłach.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
prawdopodobnie masz zapchana dysze glown paliwa bo jesli przygazujesz mocniej to otwiera sie 2 przepustnica i wtedy chodzi , jesli by byl filtr zapchany to by ci wcle nie wchodzil na obroty lub tylko na srednie , sprawdz tez przyspieszacz w gazniku bo on ma wplyw na przyspieszanie a co za tym idzie na ten 1 moment przy ruszaniu
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
ok spoko już wszystko działa Kolega Przybek przyjechał swoją Golfiną i mi powustawiał wszystko normalnie magik dla mnie bo jak wyregulował mi ssanie i gaźnik to odrazu zniknął problem z
ładowaniem aku
obrotami na benzynie i gazie
koniec problemem temp silnika (zawsze sie grzał)
i jeszcze odkrył że przyśpieszacz zapłonu jest kopniety
tak wiec po punkciku
[ Dodano: Nie Lut 18, 2007 23:21 ]
powodem tego była zapchana dysza wewnątrz gaźnika została wyczyszczona i jak nowy
ładowaniem aku
obrotami na benzynie i gazie
koniec problemem temp silnika (zawsze sie grzał)
i jeszcze odkrył że przyśpieszacz zapłonu jest kopniety
tak wiec po punkciku
[ Dodano: Nie Lut 18, 2007 23:21 ]
powodem tego była zapchana dysza wewnątrz gaźnika została wyczyszczona i jak nowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości