problem z przewodami zapłonowymi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darek_3-1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:32
Lokalizacja: kozienice
Kontakt:

problem z przewodami zapłonowymi

Post autor: darek_3-1 » pt sty 05, 2007 00:32

witam .mam pytanie otóz kupiłem nowe przewody zapłonowe NGK za 170 zł i jak załozyłem to wieczorem było widac ze w srodku jarzyły sie w kilku miejscach i oddałem na reklamacje po 2 tyg dostałem kolejne nowe przewody i sprzedawca przekonywał mnie ze muszą jarzyc sie i dał mi nastepne i dzis załozyłem i wieczorem sprawdzałem i okazuje ze jeszcze gorzeł jarzą sie i jak dodam gazu to az jak swietliki i co z nimi zrobic doradzcie cos.pozdrwaiam
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 18:43 przez darek_3-1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sty 05, 2007 10:07

darek_3-1 pisze:ze muszą jarzyc
jak to rozumieć???? a z masa silnika wszystko ok? sprawdzeniu podlega równiez palec i kopułka



darek_3-1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:32
Lokalizacja: kozienice
Kontakt:

Post autor: darek_3-1 » pt sty 05, 2007 12:48

kopółka nowa i palec i masa tez ok na starych przewodach nie mam czegos takiego jedyni e co na zewnątrz maja przebicie bo juz poparciała izolacja ale nie błyskają sie w srodku a to jest róznica u innego sprzedawcy byłem to sugerował ze to moze cewka jest cos nie tak



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sty 05, 2007 14:06

powiedz jeszcze czy oprócz przebicia silnik nie równo pracuje??????



darek_3-1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:32
Lokalizacja: kozienice
Kontakt:

Post autor: darek_3-1 » sob sty 06, 2007 10:11

lekko silnik pracuje na nierównych obrotach a druga sprawa to dzien po załozeniu nowych przewodów nie mogłem zdjąc koncówki przewodu z aparatu zapłonowego tak sie przykleiły co nigdy problemu nie było ze starymi przewodami



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » sob sty 06, 2007 17:09

To ze sie przykleiły to dpbrze bo wtedy nie przepuszczaj wilgoci. łacze jest szcelniejsze. Co do jarzenia to dziwna sprawa. One swiecą czy skacze po nich napięcie ja na dyskotece ?? Kalble dobrej firmy dwa razy zmieniane czyzby jakas felerna partia ?? Cod o lepkiego falowania to ja mialałem tak falowało w zakresie 850-900 było to idelanie widac gdys ie pod kompa od gazu podpieło. Wina lezała po stronie przewodów.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
tstrzala
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:12
Lokalizacja: Radom

Post autor: tstrzala » sob lis 03, 2007 01:12

Witam
Mam podobny problem wymieniłem przewody na NGK i zauważyłem że nowe przewody jarzą się w środku. Przychodzi mi do głowy że to wina może leżeć po stronie kopułki i palca ale z twoich postów wynika że wymieniłeś kopułke i palec i masz nadal to samo. Więc co to może być: cewka zapłonowa??

darek_3-1 jeżeli się uporałeś to daj znać może u mnie jest to samo.
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 01:16 przez tstrzala, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz lis 04, 2007 01:12

Też to miałem :) a, że nie mam czasu na walkę ze sprzedawcami zdjąłem blaszane osłonki z końcówek (to skutkuje), założyłem nową kopułkę i paluszek i nic nie świeci. Dodam tylko, że mi dodatkowo auto szarpało podczas jazdy. Później jeszcze owinąłem kabelki izolacją (dość grubo) ze względu na gryzonie które dobierały się do smacznej powłoki kabelków i wszystko gra. Tak na marginesie dodam, że owijanie kabli izolacją do wbrew pozorom nie jest głupią sprawą. Dobra izolacja zapobiega przybiciom, nie dostaje się wilgoć, gryzonie się nie zabawiają i w zasadzie nie ma innych większych skutków ubocznych.



Awatar użytkownika
tstrzala
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:12
Lokalizacja: Radom

Post autor: tstrzala » ndz lis 04, 2007 02:39

Witam ponownie. Dzisiaj wymieniłem kopułkę, palec i nadal jarzły się. Postanowiłem wymienić cewke którą miałem na zapasie i co stwierdziłem po wymianie kabli, kopułki, palca i cewki jet nadal to samo. Może minimalnie lepiej. Już sam nie wiem może ktoś ma jakieś pomysły. Świece były wymieniane 8000km temu.



Awatar użytkownika
adriana81
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1115
Rejestracja: czw mar 23, 2006 00:26
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: adriana81 » ndz lis 04, 2007 03:06

tstrzala pisze: Dzisiaj wymieniłem kopułkę, palec i nadal jarzły się. Postanowiłem wymienić cewke którą miałem na zapasie i co stwierdziłem po wymianie kabli, kopułki, palca i cewki jet nadal to samo. Może minimalnie lepiej. Już sam nie wiem może ktoś ma jakieś pomysły. Świece były wymieniane 8000km temu
Kolega od nas z Grupy Piter kupil kable NGK do MK3 VR6 bylo to samo dwa razy szły do reklamacji az wkoncu sie wkurzyl i kupil innej firmy i co sie okazalo jest Ok :bajer:

Wina lezała po stronie kabli


viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » ndz lis 04, 2007 09:53

Ja polecam kabelki SENTECH. Zapłaciłem za nie niespełna 80 dych i sprawują się znakomicie:) :pub:



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz lis 04, 2007 19:42

a u mnie sentechy padły po 20 tysiącach przebiegu - z nimi jest loteria. Jeśli świecą polecam zdjęcie metalowych końcówek plus owinięcie kabli izolacją...no chyba że wolicie walczyć ze sprzedawcą niczym Don Kichot :) z wiatrakami



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » ndz lis 04, 2007 21:55

Jacenty85 pisze:a u mnie sentechy padły po 20 tysiącach przebiegu - z nimi jest loteria.
Jak na razie zrobiłem jakieś 10 000 km i nie ma żadnego problemu :grin: :pub:



Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » ndz lis 04, 2007 23:35

Ja polecam BERU. W nocy jest ciemno i nic nie świeci :grin:


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 224 gości