[mkII] Koniec wtryskiwaczy???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

[mkII] Koniec wtryskiwaczy???

Post autor: stary123 » pn mar 14, 2005 12:29

Witam!
Mam problem, jak jadę na wysokim biegu z małą prędkościa obrotową i w czasie przyśpieszania słychać dziwne "bzyczenie" z silnika, dzieje się to tylko i wyłacznie pod obciązeniem, na luzie albo podczas jazdy na wysokich obrotach wszystko jest ok. Wydje mi się ze to coś z wtryskiwaczami. Moze ktoś cos na ten temat podpowiedzieć? Mam rację czy problem tkwi gdzie indziej??
Pozdrawiam

od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn mar 14, 2005 13:49

czemu go tak zamulasz??
kazde auto powinno miec swoje obroty
jak sie jedzie 40km/ na 4biegu to sorry ale musi cos walnac
wydaje mi sie ze nie sa to wtryski bo one tylko dozuja paliwo do komory ale moze byc cos z pompoa predzej to ona rozdziela paliwo a ze ma male obroty i wysoki bieg to strasznie musi cierpieć
pojezdzij troche dynamiczniej i zobacz czy jest te buczenie chodzi mi o to zeby silnik mial troche wyzsze obroty przynajmniej 2500obr na 4 biegu to bedzie jakies 70km/h i przynajmniej nie bedzie mial ciezko ten silnik
musisz utrzymywac auto w jakims zakresie obrotow bo sie rozjebie cos zamulasz go przyspieszajac z malych predkosci na wysokim biegu
moj wujas mial co prawda benzyne i w dodatku Forda i zamulal ja(70 i 5 bieg)tak ze komputer siadl i musial jechac kupic nowy ale dalej nieumie jezdzic i praktykuje taki styl jazdy
zrob kilkaset km przeciagajac go troszke na biegach to mu nie zaszkodzi
pozdroo



stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » pn mar 14, 2005 13:59

Samochód nie jest zamulany, przy 65-70 na 4 słychać "bzyczenie", zwłaszcza jak wciśnie sie w pedał. Ja osobiście obstawiam wtryskiwacze, może złamana iglica, albo przytarte wtryskiwacze. Może jednak warto sprawdzić i pompę i wtryskiwacze.


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

piott
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
Lokalizacja: konin
Auto: Golf 7 Variant
Kontakt:

Post autor: piott » pn mar 14, 2005 15:35

Jezeli nie kopci to wtryski powinny byc ok.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn mar 14, 2005 20:27

A kiedy sparwdzałeś wtryski????


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 15, 2005 03:12

no fakt,jak by wtryski byly zajechane to by kopcił raczej i ciezko palil rano...a czasem mocy troche nie stracił???moze rozrzad??bo wiem ze po przestawieniu zaplonu beedzia strasznie głosny...zalezy oczywiscie w ktora strone...ale brzeczenie to troche dziwne dziwki jak na diesla,moj znajomy mial transportera T2 1,6 TD i mu tak brzeczała ale turbina nie wiem dlaczego ale normalnie brzek było slychac...wiec moze u ciebie tez co sie *#cenzura#*...bo wtryskiwacze ani pompa to raczej nie barzecza :D:D:Djak juz to straszne metaliczne stuki wydobywaja z siebie,ale z brzeczeniem pomp i wtryskow sie niespotkalem,aha ups sorry ty nie masz TD tylko zwyklego diesla tak??:D:D:D,to nie to nie turbina w takim razie :D:D:D:D,to nie mam pojecia...powodzonka...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

szampon_ziolowy

Post autor: szampon_ziolowy » wt mar 15, 2005 18:04

a swoja droga ile naparwa wtryskiwaczy do 1,3i moze kosztowac. Wiem, ze to juz grubsza robota i zwykle oplaca sie karteczke nakleic na szybe o tresci SPRZEDAM, ale orientacyjnie?



Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » wt mar 15, 2005 19:45

Sprawdz pompe paliwa ... Sprzedam VW nigdy W zyciu :D od kupowania czesci uzywanych sa giełdy pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr mar 16, 2005 04:13

jak slychac metaliczny dzwiek to sprawdz pozim oleju bo moga tak chalasowac zawory albo walek rozrzadu ktory niema dobrego smarowania
albo pompa olejowa ci siadla wtedy tylko cisnienie oleju sprawdzic i bedziesz wiedzial



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr mar 16, 2005 04:24

no wlasnie moze to szklany na zaworach tak ci wala...moze byc...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 401 gości