[MK3] Jakie są zalety i wady napędu SYNCRO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz paź 01, 2006 15:00

ja tam nie narzekam mocy mialem pod dostatkiem i zyje naped


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
wojju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: wojju » czw lis 02, 2006 18:08

mam nadzieje ze evolution ma racje bo wlasnie szukam syncro dla siebie, cefaloid mnie troche odstraszyl bo po jego wypowiedziach wydaje sie ze syncro nadaje sie tylko do podjezdzania na sliskim pod gorke, a licze ze nadaje sie do czegos wiecej np , pozdro


Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D

Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » wt lis 07, 2006 10:00

wojju pisze:np , pozdro
Toż on tam jedzie na pełnym poślizgu... wtedy tył ciągnie :P


Konto usunięte.

Awatar użytkownika
wojju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: wojju » wt lis 07, 2006 10:34

napewno jak juz kupie to zwroce sie do was o jakies porady praktyczne odnosnie uzytkowania tego , bo widze ze macie troche informacji o syncro, cefaloid pisales ze masz jakies materialy , moglbys mi podeslac cos? aha jeszcze jedno pytanie , mk2 i mk3 na ten sam rodzaj napedu syncro czy byly inne(ktore lepsze)? z gory dzieki i pozdro

wojju@interia.pl


Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D

Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » śr lis 08, 2006 12:39

wojju pisze:cefaloid pisales ze masz jakies materialy , moglbys mi podeslac cos? aha jeszcze jedno pytanie , mk2 i mk3 na ten sam rodzaj napedu syncro czy byly inne(ktore lepsze)? z gory dzieki i pozdro

wojju@interia.pl
Mk2 i Mk3 miały ten sam napęd syncro.
Tu umieśniłem przetłumaczoną na polski wersje Self Study Course 78 "Syncro - konstrukcja i działanie":
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 668#716668


Konto usunięte.

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt gru 26, 2006 21:29

Witam.
Mały update tematu.
Znalazłem wadę napędu SYNCRO:
Aby wymienić łącznik elastyczny wydechu (tzw. plecionkę) konieczny jest demontaż przedniej częsci wału napędowego i układu wydechowego. Mechanicy męczyli się z tym kilka godzin.
A i zaletę znalazłem (uszkadzając ten właśnie łącznik i próg przelaując przez rów)- Golfem SYNCRO da się jechać dowolną ilość drogi, po zaoranym polu, zwalniając, przyspieszając, a nawet z postojami :D !!! Dodam, że samochód stał, dotykając gleby plastikiem przedniego zderzaka (też się odgiął) oraz płytą podłogi (trochę gleby nazbierał). Więc za robotę poszła kasa, która w Golfie 2WD by nie starczyła na wynajęcie ciągnika :P
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » wt gru 26, 2006 21:36

Grzesiekk1982 pisze:Aby wymienić łącznik elastyczny wydechu (tzw. plecionkę) konieczny jest demontaż przedniej częsci wału napędowego i układu wydechowego.
Hehe nic nowego :) przechodziłem już przez to i nie życzę tego nawet najgorszym wrogom ;)



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr gru 27, 2006 00:08

barteKKK03 pisze:Hehe nic nowego :) przechodziłem już przez to i nie życzę tego nawet najgorszym wrogom ;)
Niby nic, ale nie było jeszcze w tym temacie ;) Za robociznę zapłaciłem 100 zł + łącznik 40 zł. Ale pewnie drożej by wyszło ciągnikeim przednionapędowca wyciągać, niż zdjąc wał do wymiany łącznika :grin:
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr gru 27, 2006 21:38

Grzesiekk1982 pisze:
barteKKK03 pisze:Hehe nic nowego :) przechodziłem już przez to i nie życzę tego nawet najgorszym wrogom ;)
Niby nic, ale nie było jeszcze w tym temacie ;) Za robociznę zapłaciłem 100 zł + łącznik 40 zł. Ale pewnie drożej by wyszło ciągnikeim przednionapędowca wyciągać, niż zdjąc wał do wymiany łącznika :grin:
Pozdrawiam.
heh ja tego problemu nie mam.... łacznik mam gdzie indziej i do wujecia wydechu walu nie musze ruszac:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » śr gru 27, 2006 21:45

Szybkie pytanie :)
Czy podwieszka wału, ta taka na środku jest zdejmowalna? ta co jest mniej więcej na środku tego całego majdanu :)



Awatar użytkownika
sfiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
Kontakt:

Post autor: sfiq » pt sty 05, 2007 02:55

Znalazlem jeszcze 1 zalete syncro

bak 65l czyli o 10l wiecej niz w standardzie :okej:

rezerwa pozostaje niezmieniona czyli 7l


[img]http://img39.imageshack.us/img39/6379/logozsrssmaller.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
wojju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr gru 22, 2004 18:52
Lokalizacja: Kraków Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: wojju » pn lut 05, 2007 20:17

helo , nie ma ktos kto czasem bywa w krakowie albo jest z krakowa ochoty nawet odplatnie przewiezc albo dac sie przejechac na osniezonym placu takim syncro, obojetne jakim, byle by zobaczyc jak w praktyce wyglada dolaczanie tego napedu i prowadzenie sie , bo nadchodzi pora na zmiane mojego auta i bardzo kusi mnie syncro ale obawiam sie tego dolaczanego napedu, na filmikach wyglada to bardzo bardzo smacznie ale znowu niektorzy mowia ze to kupa , takze bylbym bardzo wdzieczny jesli ktos by mi pomogl :], pozdro


Zdradzilem VW na rzecz ... , z obawy przed linczem nie podam marki :D

Moja perelka MK3 GTD (sprzedana) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46338

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn lut 05, 2007 23:52

sfiq pisze:Znalazlem jeszcze 1 zalete syncro

bak 65l czyli o 10l wiecej niz w standardzie :okej:

rezerwa pozostaje niezmieniona czyli 7l
W jakim samochodzie?



Awatar użytkownika
sfiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
Kontakt:

Post autor: sfiq » wt lut 06, 2007 00:49

olozwirski pisze:
sfiq pisze:Znalazlem jeszcze 1 zalete syncro

bak 65l czyli o 10l wiecej niz w standardzie :okej:

rezerwa pozostaje niezmieniona czyli 7l
W jakim samochodzie?
W Golfie 3 Syncro :bigok:


http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?151,0


[img]http://img39.imageshack.us/img39/6379/logozsrssmaller.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 259 gości