[mk2] 1.6 PN - Co to za puszka na prawym błotniku?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt paź 31, 2006 21:37

Lipek81 pisze:przewód od dołu
to tylko taki króciec z dziurą w środku a nie przewód.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
matti_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: matti_vw » wt paź 31, 2006 21:42

Acha, jeśli to tylko króciec to dobrze bo juz myślałem że coś zgubiłem.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt paź 31, 2006 21:44

No ok, to w takim razie po co jeden z tych przewodów wychodzących z góry idzie do filtra powietrza? Przecież ten dolny też mogłby być z nim połączony.
Drugie pytanie - jak dokonywane jest przełączanie kierunku działania tego filtra?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt paź 31, 2006 21:52

Bo sie pomieszały dwa tematy. W trójce jest elektozawór sterowany przez komputer, dwa wężyki od góry i dziura od dołu. a W PN-ce jest sterowanie podciśnieniem i stąd doatkowy przewód.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr lis 01, 2006 11:32

OK - sGARY i PAWEŁ MAREK macie po punkciku.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » śr lis 01, 2006 23:28

Lipek81 pisze:OK - sGARY i PAWEŁ MAREK macie po punkciku.

:bigok: dzieki ;)



ariel393
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: ariel393 » śr sty 03, 2007 17:54

Nie chce zakładać nowego tematu prosze o pomoc w sprawie pochłaniacz par paliw u mnie idą 2 werzyki jeden czarny, drugi przezroczysty z elektyrykom do niego podłączoną no i ten właśnie mam pekniety. Czy to wpływa ujemnie na prace silnika bo obroty są wysokie na luzie jak mam rozgrzany a włanczam 1 ruszam to spadają i szarpie silnik dopiero jak dam gaz to jedzie dodam że mam 1.8 gt RP



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr sty 03, 2007 19:11

Najlepiej wymienić wężyk i się przekonać... Ale to chyba nie to - z tego co udało mi się znaleźć w internecie, to pochłaniacz działa tak, że jak silnik pracuje, to powietrze jest jakby przez niego zasysane i wypełnia pustą przestrzeń w baku, po wypalonej benzynie, jak silnik zgaszony, to on zaczyna pracować w drugą stronę - jeżeli samochód jest tankowany, to przez niego ucieka powietrze ze zbiornika. Tak myślę - ale oczywiście mogę się mylić....


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

ariel393
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: ariel393 » śr sty 03, 2007 19:35

podiełem na chwile ten urwany wężyk i nic obroty takie same jak go zatkałem palcem to tez nic :) ale jak puściłem to obroty spadły na chwile a potem znów się podniosły kurcze mam już dosyc autko kupiłem tydzień temu za oszczędzoną kase i jeszcze sie odrazu spie...ło



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » sob wrz 05, 2009 03:09

Witam

Odkopuje stary temat, bo nie czuję mocnej potrzeby założenia nowego :) Mam pytanie.. Chciałbym wywalić ten filtr oparów i jak wtedy mam połączyć te wszystkie rurki żeby to działało i silnik nie wariował? Rezygnuje z ochrony środowiska :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob wrz 05, 2009 11:15

D1_PITER, a co chesz przez to zyskać? Bo mocy, czy coś, to na pewno nie. Ogólnie to zaślepiasz węzyki do niego idące, tylko ten od baku zostawiasz nie podlączony.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » sob wrz 05, 2009 12:10

Porządek. Denerwują mnie te kable pod maską idące w te i we w te bez większego powodu.


Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob wrz 05, 2009 12:18

Co do porządku pod maską, to rzeczywiście, w przypadku silnika PN może być ciężko - kupa kabli, wężyków. Kiedyś myślałem też, żeby to uporządkować. Można by np. przedłużyć niektóre wężyki, tak, żeby szły inna drogą, bardziej taką "geometryczną". Można by też wykorzystać niektóre spinki, zaczepy i wężyki z golfa mkIII - np. ten od zbiornika wyrównawczego - w mkII idze do chłodnicy, w mkIII do króćca.. W mkIII jakoś ładniej to wygląda. Przeowdy można by przedłużyć i puścić inną droga itp.
Ale ogólnie nie terza od razy wywalać elementów - można je po prostu poprawić.
Ostatnio zmieniony sob wrz 05, 2009 12:20 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » śr wrz 09, 2009 21:13

Ta rurka co idzie z baku to ją powinienem gdzieś wystawić, żeby z niej mogły opary uchodzić tak? I na nią jakiś filterek dać tak?

Ta rurka co wychodzi z tyłu gaźnika ma być połączona z tą co wychodzi po prawej stronie? Patrząc od przodu auta.

A po co to? Zmierzam małymi kroczkami ku clean look pod maską ;)


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 486 gości