G60 - problem z zasilaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

G60 - problem z zasilaniem

Post autor: lutek » wt sty 02, 2007 19:39

Witam
Sytuacja wygląda tak-samochód pracował normalnie tyle że zdarzało mu sie czasami poprostu gasnąć(wyłączała sie pompa paliwa-opisywałem to w poprzednim temacie). Zgodnie z radami pojeździłem na przekaźniku spiętym na krutko oraz na nowym przekaźniku-sytuacja powtarzała się aż wkońcu dziś gofer padł kompletnie. Prąd na bezpieczniku i przekaźniku(chyba) jest, pompa spięta na krtutko pracuje-brakuje napięcia bezpośrednio na pompie(plus ze wskaźnika paliwa jest ale tego na pompe nie ma). I tutaj moje pytanie-czy po drodze od bezpiecznika i przekaźnika do pompy jest coś co może byc powodem czy to poprostu coś z kablami?



mrcn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt paź 12, 2004 14:05
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: mrcn » wt sty 02, 2007 19:57

sprawdź czy na pewno masz prąd na przekaźniku, jak jest to po drodze między przekaźnikiem a pompą są tylko kable, pomyśl jeszcze o alarmie - jak masz to tam może być przyczyna. Z reguły moduł alarmu ma w sobie przekaźnik do odłączania pompy paliwa, w poprzednim samochodzie miałem taki przypadek że ten przekaźnik najzwyczajniej w świecie lekko sie przypalił i nie zawsze się załączył. Dwie pompy paliwa w międzyczasie zmieniłem bo za nic w świecie nie mogłem dojść o co biega



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 02, 2007 20:00

Musi być z kablami lub z bezpiecznikiem. O ile sprawdzałeś plus wtedy kiedy ma być, czyli po zmostkowaniu przekaźnika, lub kika s po włączeniu zapłonu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » wt sty 02, 2007 20:22

Alarmu nie mam wiec ta opcja odpada. Odnośnie plusa to wydaje mi sie że powinien być odrazu po włączeniu zapłonu-przecież pompa musi zaciągnąć? Chyba że sie myle...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 02, 2007 20:46

lutek pisze:Odnośnie plusa to wydaje mi sie że powinien być odrazu po włączeniu zapłonu-przecież pompa musi zaciągnąć?
tak, i jak nie zapalisz silnika to po kilku sekundach zasilanie przekaźnika pompy znika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » wt sty 02, 2007 22:21

Tak wiem o tym i brałem to pod uwage sprawdzając-napięcia nie było.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 268 gości