[vento] KONTROLKA OLEJU I DZWIEK ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

[vento] KONTROLKA OLEJU I DZWIEK ?

Post autor: michas28 » ndz mar 13, 2005 18:04

WITAM MAM PROBLEM PODCZAS JAZDY ZAPLA MI SIE CZASAMI KONTROLKA OLEJU I JEDNOCZESNIE WYDAWANY JEST SYGNAŁ DZWIEKOWY CO TO MOZE BYC POMÓZCIE NIEWIEM CO JEST GRANE


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » ndz mar 13, 2005 20:27

było szukaj na forum
nieraz wina elektryki, czasami remont silnika
pozdro



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » ndz mar 13, 2005 21:30

A stan oleju masz ok?



Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » ndz mar 13, 2005 22:50

Stan oleju masz ok?
Jaki masz olej w silniku i kiedy go wymieniałeś i jaki masz filtr oleju?
Najprawdopodobniej pada czujnik ciśnienia oleju ale nie pamiętam do którego jest podpięty brzęczek.
Są dwa jeden w głowicy na 0,3 BAR i drugi w obudowie filtra oleju na 1,8BAR.
Podjedz na warsztat żeby ci sprawdzili ciśnienie oleju w silniczku bo może się okazać że silniczek umiera.
:pub:



tytus

Post autor: tytus » ndz mar 13, 2005 23:32

Jak olej jest za gorący to traci swoje własciwości. Sprawdz czy wiatrak ci sie kręci przy wysokiej temp. silnika.



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » śr mar 16, 2005 22:36

GEORG pisze:Stan oleju masz ok?
Jaki masz olej w silniku i kiedy go wymieniałeś i jaki masz filtr oleju?
Najprawdopodobniej pada czujnik ciśnienia oleju ale nie pamiętam do którego jest podpięty brzęczek.
Są dwa jeden w głowicy na 0,3 BAR i drugi w obudowie filtra oleju na 1,8BAR.
Podjedz na warsztat żeby ci sprawdzili ciśnienie oleju w silniczku bo może się okazać że silniczek umiera.
:pub:
OLEJ I FILTR WYMIENIONY JAKIES 1500km TEMU ALE TO ZACZEŁO SIE DZIAC PRZED WYMIANA PO WYMIANIE OKOŁO 1000KM BYŁO WSZYSTKO OK A TERAZ ZNOWU TO SAMO I TO PRZEWAZNIE JAK W TRASE RUSZE. CZUJNIK TO JEST CHYBA TEN CO NA OBUDOWIE FILTRA BO JAK GO ODŁACZYŁEM TO JAK TYLKO RUSZYŁEM TO SIE ROZWYL. A CISNIENIE BEDE MUSIAŁ SPRAWDZIC ZEBY MIEC PEWNOSC ZE TO NIE SILNIK PADA.


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » śr mar 16, 2005 22:38

FILTR OLEJU Z FILTRONA I TAKI BYŁ WCZESNIEJ A CZY TO MA JAKIES ZNACZENIE ?


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

dychsm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 19:04
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Post autor: dychsm » śr mar 16, 2005 22:49

filtr potrafi wolniej filtrowac, co do przyczyny sprawdz czujniki... a przy jakich obrotach silnika dzwiek sie wlacza??


Golf 3 1.8 syncro było
Golf 3 1,9TDI był
Volvo V50 2,0D obecnie

Awatar użytkownika
Hi-Jack
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lis 03, 2004 11:08
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Hi-Jack » śr mar 16, 2005 23:43

mi kontrolka też się odzywała. Po dłuższej jeździe, kiedy olej był rozgrzany, wymieniłem olej, czujniki, pompe oleju i nic nie pomogło. Dzisiaj rozebrali mi silnik i okazało się że panewki są wytarte na wale . Wał poszedł do szlifu a panewki do wymiany. To była przyczyna palącej się kontrolki. Pzdr


Pełen sandał, gaz w podłodze...

prome12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 01:34
Lokalizacja: Gostyń
Kontakt:

Post autor: prome12 » śr mar 16, 2005 23:48

U mnie panewki tez byly ok, wymienilismy pompe oleju bo coś z nią było nie tak, wymieniliśmy olej i filtr, wszystko było ok ale po ok 150 km na wolnych obrotach znowu skubany brzęczek dzwonił. Mechanik stwierdził, że silnik jest ok no ale jak będzie brzęczeć to na badanie ciśnienia mam przyjechać. Chyba tylko tyle zostało


Carpe Diem - Memento Mori

Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » czw mar 17, 2005 10:56

Możliwe, że będziesz musiał przejść na olej mineralny :) Jest gęściejszy i przy nieco zużytym motorku trzyma wyższe ciśnienie.



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » czw mar 17, 2005 15:59

dychsm pisze:filtr potrafi wolniej filtrowac, co do przyczyny sprawdz czujniki... a przy jakich obrotach silnika dzwiek sie wlacza??
to sie dziej tylko na trasie po przejechaniu okolo 30 km obroty to okolo 2500. jak jezdze po miescie to jest ok. olej mineralny castrol gtx.


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

czester
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: sob sty 15, 2005 11:04
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: czester » czw mar 17, 2005 18:11

ja miałem ten sam problem, poruszałem go na forum,niestety podpowiedzi nie pomogły a ten *#cenzura#* brzęczek-nie dawało sie jezdzić!!!
ale udało się mianowicie: w podstawie filtra oleju jest zawór wysokiego ćiśnienia(jakaś kulka ze sprężynką) podstawa jest przykręcona do bloku na śruby więc ją odkręciłem wymyłem w bęzynie, wyczyściłem, wydmuchałem kompresorem no i zakręciłem, nowy filtr i olej i jest wszystko cacy. Życze powodzenia NARA
:pub:


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES_250/78761

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » czw mar 17, 2005 22:39

czester pisze:ja miałem ten sam problem, poruszałem go na forum,niestety podpowiedzi nie pomogły a ten ******* brzęczek-nie dawało sie jezdzić!!!
ale udało się mianowicie: w podstawie filtra oleju jest zawór wysokiego ćiśnienia(jakaś kulka ze sprężynką) podstawa jest przykręcona do bloku na śruby więc ją odkręciłem wymyłem w bęzynie, wyczyściłem, wydmuchałem kompresorem no i zakręciłem, nowy filtr i olej i jest wszystko cacy. Życze powodzenia NARA
:pub:
DZIEKI SPRUBUJE TWEJ RADY MAM NADZIEJE ZE MI TEZ POMOZE NAPEWNO PRZECZYSZCZENIE TEGO NIE ZASZKODZI.JAK MYSLISZ CZY WYMIENIC FILTR Z FILTRONA NA JAKIS LEPSZY ? NA TYM PRZEJECHAŁEM 1500km .


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości