ZARZUCA NA ZAKRĘTACH

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

ZARZUCA NA ZAKRĘTACH

Post autor: maluch » wt sty 02, 2007 00:30

siemka jeżdże golfem 3 kombi Tdi ostatnio pojawił się problem z zawieszeniem podczas jazdy po zakrętach odczuwam wrażenie że tył golfa zaczyna latac po drodze ( wynosi go na zakrętach) sprawdziłem amory i są ok tuleje w tylnej belce też wpożądku słyszałem że belka może być krzywa KTOŚ WIE CZEMU TAK SIE DZIEJE???????



Awatar użytkownika
Karlos87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Karlos87 » wt sty 02, 2007 03:02

Jeśli tuleje i amortyzatory są oki to jedź niech ci ustawią poprawną geometrie kół:odchylenie geometrycznej osi jazdy od osi symetrii pojazdu,równoległość osi kół,śladowość kół.jeśli ustawią ci prawidłowo to będzie po problemie :bigok:



zyga94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob paź 01, 2005 17:28
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: zyga94 » wt sty 02, 2007 09:50

tyl nie ma regulacji



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 02, 2007 10:27

maluch, a z jakimi prędkościami wchodzisz w te zakręty ?? i jaie to zakręty ??:P :hmm: :hmm: :bajer: :bajer:



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt sty 02, 2007 10:29

najpradopodobniej masz amory do wymiany tez tak mialem...


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
wuj333k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt lis 14, 2006 23:33
Lokalizacja: stargard szczecinski

Post autor: wuj333k » wt sty 02, 2007 11:19

ja mialem podobny problem u mnie to nie byly amory z tylu tylko sprezyna PEKLA i wyrzucalo go troche na zakretach koleinach ... amortyzatory tez najpredzej moga byc do wymiany... moze ktos inny zna jakas przyczyne ale watpie ...


wuj333k

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » wt sty 02, 2007 12:39

Napisz coś więcej... Hamujesz w zakręcie i Cię wynosi czy bez hamulca ? Na mokrym, na suchym ? Opony z bieżnikiem czy już bez :D ? Z jaką prędkością napadasz zakręt ? Ręczny opuszczony :grin: ? We wszystkich zakrętach Cię wynosi ?
Ja tam bym się cieszył jakby mnie tak wynosiło :D :jezor:



Marzena

Post autor: Marzena » wt sty 02, 2007 12:47

BMBL pisze:Napisz coś więcej... Hamujesz w zakręcie i Cię wynosi czy bez hamulca ? Na mokrym, na suchym ? Opony z bieżnikiem czy już bez :D ? Z jaką prędkością napadasz zakręt ? Ręczny opuszczony :grin: ? We wszystkich zakrętach Cię wynosi ?
Ja tam bym się cieszył jakby mnie tak wynosiło :D :jezor:
Rajdowiec? :)



Awatar użytkownika
RIF-RAF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: RIF-RAF » wt sty 02, 2007 12:52

no wlasnie napisz cos wiecej. Najprawdopodobniej amorki z tylu bedziesz mial do wymiany.


Loża szyderców & ABF slow and low squad [img]http://img80.imageshack.us/img80/2782/chmuraba4.gif[/img]
VW Klub Polska #444

juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » wt sty 02, 2007 13:05

uwaga moze to smieszne ale mój golfik miał podobne objawy badałem amorki ok
ale znqjomy mechanik powiedział że czesto ludzie bagatelizuja czytaj olewaja spręzyny a one tez odrywaja bardzo ważna role w aucie więc moim zdaniem spręzyny pozdrawiam


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 02, 2007 16:42

maluch,
a mocowanie tylnej belki jest ok? moze belka lata na mocowaniach? Sprawdz tuleje tylnej belki, koszt jednej to gdzies 40-50 zł
I skontroluj luz tylnych łozysk, dociąga sie go centralną nakretką od czopa piasty, mozna sie do niej dostac zdejmując koło i wyjmujac zaślepkę z tarczy lub bębna....
Jesli tył ucieka nawet na równej drodze gdzie nie ma wybojów które mogą spowodac takie zachowanie, to nie sa to raczej ani amorki ani sprezyny, za to najczestszą przyczyną odjeżdzania tyłu na gładkim zakręcie jest to że nie trzyma on geometrii względem przodu wiec :
silentbloki tylnej belki (tuleje) oraz luz na piasćie

A zapytam jescze o jedno. Czy sato seryjne amortyatory i sprezyny? A jesli nie to czy kupiles komplet czy sam dobierałeś sprezyny do amorów?
pzdr

[ Dodano: Wto Sty 02, 2007 15:47 ]
maluch pisze:belka może być krzywa
oczywiscie to da takie same efekty jak opisalem



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » wt sty 02, 2007 19:14

mój problem pojawia się na każdym zakręcie z prędkościom około 80 90 km/h sprawdzałem amorki mają po 67% przyczepności tuleje belki założyłem nowe być może że to wynoszenie jest związane z moim drugim problemem przy prętkości 70 80 przy gwałtownym chamowaniu auto zarzuca w poprzek drogi raz w jedną strone raz w drógą



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 02, 2007 23:19

maluch ODPOWIADAJ NA NASZE PYTANIA bo tak to nic nie ustalimy....
Co z tymi lozyskami? sparawdzles luz?
czy dowiem sie w koncu jakie masz amory i sprezyny?



Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Post autor: 15XI80 » wt sty 02, 2007 23:41

A zaczales od sprawdzenia najprostszego i najwazniejszego- a mianowicie czy masz we wszystkich oponach jednakowe cisnienie?

Mialem tak raz, ze tyl mi rzucalo na zakretach i to dosc mocno, podobnie bylo przy gwaltownym skrecie na prostej. Sprawdzilem cisnienie i okazalo sie, ze z jednej oponki z tylu zeszla mi atmosferka :grrr: dopompowalem i jest OK :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 375 gości